تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خرید و فروش مبل شوی

خرید-مبل-شوی

خرید مبل شوی

یکی از مواردی که معمولاً دستگاه‌های نظافت صنعتی به آن منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند، شستشو و نظافت مبلمان است. این دستگاه‌ها برای استفاده توسط شرکت‌های خدماتی و یا استفاده خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در همین مقاله می‌خواهیم درباره خرید مبل شوی اطلاعاتی به شما ارائه کنیم. به منظور آشنایی با دستگاه شستشو مبلمان مدل Puzzi 10/1 بر روی عکس زیر کلیک کرده تا اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه بدست آورید.
خرید مبل شوی

خرید مبل شوی با حداقل استفاده از منابع

یکی از مهمترین الزامات برای خرید یک دستگاه نظافت مبل مناسب حداقل استفاده از منابع آب، برق و مواد شوینده می‌باشد. همین موضوع می‌تواند هزینه‌های عملیاتی دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد. دستگاه شستشو مبلمان مدل puzzi 10/1 نیز مانند سایر دستگاه‌های نظافت صنعتی کارچر به شکلی طراحی شده‌اند که کمترین میزان مصرف منابع را داشته باشند. این مورد از ویژگی‌های مهم این محصول نظافتی می‌باشد.

خرید مبل شوی با قابلیت حمل و نقل آسان

یکی از اساسی‌ترین اصول یک محصول نظافت صنعتی سهولت در حمل و نقل آن است. عواملی که می‌توانند حمل و نقل یک دستگاه را ساده‌تر کنند عبارتند از توزیع وزنی مناسب، چرخ‌های بزرگ و روان، طراحی ارگونومیک، ابعاد کوچک. تمامی این اصول به بهترین شکل در طراحی انواع دستگاه‌های نظافتی کارچر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوام و ماندگاری بالا

از اصلی‌ترین عواملی که نقشی تعیین کننده در کیفیت انواع دستگاه‌های صنعتی دارند، دوام و ماندگاری بالای آنها است. کرشر آلمان نیز همواره دستگاه‌های خود را با استفاده از بهترین متریال یا مواد و نوین ترین طراحی‌ها تولید می‌کند، که همین موضوع موجب می‌شود، بسیاری از شرکت‌های خدماتی در سراسر جهان از محصولات این کمپانی استفاده کنند. کمپانی کرشر آلمان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع محصولات نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کرشر در ایران تعیین کرده است. به منظور کسب اطلاعات درباره انواع دستگاه‌های شستشو مبلمان با شرکت کارن تجارت بهین تماس گرفته و با کارشناسان مشورت نمایید تا بتوانید بهترین مشاوره را در زمینه ی خرید این محصولات و انتخاب محصول مورد نظر داشته باشید. تمامی محصولات شرکت کارن تجارت نماینده رسمی محصولات Kärcher در ایران با گارنتی و خدمات پس از فروش عرضه می‎‌شود.

مطالب مرتبط

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید