تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خرید مکنده صنعتی

خرید مکنده صنعتی

خرید مکنده صنعتی

انواع مکنده های صنعتی یا به عبارت دیگر همان جاروبرقی صنعتی به منظور استفاده در محیط های مختلف مورد نیاز می باشد. از همین روی مجموعه های مختلف اقدام به خرید مکنده صنعتی می کنند. به منظور آشنایی بیشتر با انواع دستگاه مکنده کارچر بر روی لینک جاروبرقی صنعتی کلیک کنید.

ما در این مقاله می خواهیم اطلاعات مختصری درباره فاکتورهای مهم در خرید مکنده صنعتی ارائه بدهیم. به طور کلی فاکتورهایی که در زمان خرید مکنده صنعتی باید مد نظر قرار بگیرند عبارتند از:

جاروبرقی بیمارستان

میزان آلودگی محیط

اگر محیط مورد نظر شما یک محیط بزرگ می باشد که میزان آلودگی آن نیز زیاد است ، باید از مکنده صنعتی با حجم بالا استفاده کنید تا در زمان استفاده از دستگاه نیازی به توقف پیاپی برای خالی کردن مخزن جاروبرقی نباشد.

نوع آلودگی محیط

اینکه آلودگی محیط از نوع خشک و یا مرطوب و روغنی می باشد، عامل بسیار مهمی در دیگری است که باید درهنگام خرید جاروبرقی صنعتی یا خرید مکنده صنعتی مد نظر قرار بگیرد. برای نظافت کردن محیط هایی که دارای آلودگی های خشک و مرطوب می باشد از جاروبرقی آب و خاک و برای نظافت محیط هایی که آلودگی آن ها فقط از نوع خاک می باشد از دستگاه مکنده خاک استفاده می شود.

میزان حمل ونقل

اگر قصد خرید دستگاه برای محیطی را دارید که در آن نیاز به حمل و نقل و جابجایی مکنده زیاد می باشد، قطعا باید به طراحی وسیله جاروبرقی و سهولت حمل و نقل آن توجه ویژه ای شود. اساسا انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی کارچر همگی به شکلی طراحی و ساخته می شوند که حمل و نقل و جابجایی آنها بسیار ساده باشد.

جاروبرقی صنعتی کرشر

میزان استفاده از جاروبرقی صنعتی

در برخی از صنایع با توجه به گستردگی فضاها نیاز به استفاده تمام وقت از دستگاه جاروبرقی می باشد. از همین روی معمولا از جاروبرقی دائم کار در اینگونه محیط ها استفاده می شود. جاروبرقی های دائم کار توان کار کردن تمام وقت و بدون وقفه را دارند.ضمن اینکه اغلب جاروبرقی های دائم کار از نوع جاروبرقی سه فاز می باشند.

شرایط خاص محیط

در زمان خرید مکنده صنعتی برای برخی از محیط ها باید به شرایط خاص آن محیط نیز توجه شود.برای مثال اگر قصد خرید مکنده صنعتی برای محیط هایی که مستعد انفجار می باشند را دارید باید از جاروبرقی ضد انفجار استفاده کنید. اینگونه جاروبرقی ها با توجه به طراحی خاص خود هیچ جرقه ای در محیط ایجاد نکرده و از ایجاد انفجار جلوگیری می کنند.

جاروبرقی صنعتی سری ivc

قیمت مکنده صنعتی

عامل تاثیر گذار دیگر در هنگام خرید مکنده صنعتی یا جاروبرقی قیمت دستگاه می باشد. در مورد دستگاه های کارچر لازم است بدانید که قیمت گذاری آن ها به شکل جهانی صورت گرفته و در ایران نیز این دستگاه ها با همان قیمت های مصوب شرکت مادر عرضه می شود.

به منظور آشنایی بیشتر با نحوه قیمت گذاری انواع محصولات جاروبرقی کارچر بر روی لینک قیمت جاروبرقی صنعتی کلیک کنید. کارچر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافتی در جهان)، شرکت کارن تجارت بهین را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

شرکت کارن تجارت نیز انواع مختلف دستگاه های نظافتی این شرکت یا کمپانی شامل اسکرابر یا همان دستگاه زمین شوی – دستگاه جارو برقی- دستگاه بخارشوی – دستگاه کارواش – سوییپر – فرش شوی – پله برقی شوی – کارواش اتوماتیک و آیس بلاست را عرضه می کند.

مطالب مرتبط

  1. فروش جاروبرقی صنعتی
  2. خرید جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید