تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه‌های واترجت و تمیزکاری صنعتی

شوینده پرفشار

امروزه رفتن به مغازه های فروش قطعات سخت افزاری و خرید یک دستگاه واترجت کاری بسیار آسان است که قادر می باشند چند گالون در دقیقه (gpm) تحت فشار تا حد psi 5000 را در اختیار شما قرار دهند.

در مقیاس وسیع، بیشترین مورد استفاده این دستگاههای واترجت به عنوان ابزار تمیزکاری صنعتی/تجاری می باشد. این توسعه صنعتی در طول عمر من اتفاق افتاده است.

این امر حقیقت دارد که در اواسط دهه ۱۹۲۰ شما می توانید تصاویری پیدا کنید که افراد از دستگاههای کارواش برای تمیز کردن خودروهای خود استفاده می کردند و برخی حصار اطراف خانه خود را با این دستگاهها رنگ می کردند، اما از دهه ۱۹۳۰ فیلم هایی موجود است که نشان می دهد افراد از این دستگاههای شوینده پرفشار برای تمیزکاری خانه خود استفاده می کرده اند.

اما در حال حاضر می خواهیم به بحث در مورد جنبه خاصی از این دستگاهها به بحث بپردازیم که باعث می شود فشار آب به حدی افزایش یابد که قادر به انجام برخی کارهای سازنده و مفید باشد. در این سطح فشار، پمپ پایه را به سیستم آب در خانه یا کارخانه قلاب می کنند.

جریان آب نسبتا پایین است و می توانید به راحتی از یک شیر آب عبور کند.فشار آب به قدری کافی است که جریان آب را به سمت قسمت کم فشار پمپ هدایت کند. اگرچه این امر در فشارهای بالا مشکل ساز می باشد، در ادامه مقاله خواهید دید که در این موارد از جریان تا حد psi 10.000 استفاده می شود.

واترجت شستن بالکن

دستگاههای واترجت معمول برای تمیزکاری های محلی در محدوده جریان ۲ تا ۵ gpm و فشار psi 5000 کار می کنند. در فشارهای کمتر از psi 2000، این قطعات با موتورهای الکتریکی کار می کنند که در مورد فشارهای بالاتر از این مقدار از موتورهای گازوئیلی کوچک استفاده می شود.

در هر دو مورد، معمولا موتور در یک سرعت ثابت چرخش می کند. در مدل های رایج سه پیستونی، پمپ باعث ایجاد سرعت ثابت در آب موجود در شلنگ می شود. امروزه از این دستگاهها در مصارف تجاری و آماده سازی سطح ، زدودن برجستگی های جاده، انفجارهای صنعتی در بسیاری از صنایع از قبیل خودروسازی، هوانوردی، دریایی و تولید سیمان استفاده می شود.دو راه برای کنترل فشار تولید شده در پمپ وجود دارد. به دلیل اینکه جریان در قسمت پرفشار پمپ ثابت می باشد، فشار عمدتا با توجه به سایز و قطر خروجی آب تعیین می شود.

سایز و قطر نازل توسط شرکت تولید کننده دستگاه تعیین می شود و خریداران با توجه به مورد استفاده خود در شکل ها و فشارهای مختلف، گزینه مناسب و مورد نظر خود را انتخاب می کنند.روش دیگر برای کنترل فشار، افزودن یک مدار عبوری در شلنگ خروجی می باشد که با باز و بسته کردن یک دریچه در خط لوله مقدار آب جریان یافته برای خروج از نازل و جریان و فشار در شلنگ کنترل خواهد شد.

چون که در مدل های سه پیستونی عموما آب از منطقه کم فشار به منطقه پر فشار منتقل می شوند و این دو منطقه با زاویه ۱۲۰ درجه نسبت به هم قرار گرفته اند و از آنجایی که هر پیستون باید آب را در ابتدا فشرده کند و به حد فشار مورد نیاز برای بز کردن دریچه برساند، معمولا یک نوسان کوچک در فشار آب خروجی از پمپ به وجود می آید.(همانطور که در صورت انجام اقدامات اشتباه، معایب آن به حساب خواهد آمد، در آزمایش های اخیر بر روی چنین سیستم هایی، حرکت پیستون در انتهای پمپ استوانه ای در کمتر از ۵ دقیقه صورت گرفته است.)

واترجت صنعتی hds کرشر

در برخی موارد پالس دار بودن سیستم یک برتری محسوب می شود به ویژه در موارد تمیزکاری، اما در سایر موارد این امر باعث کاهش کیفیت محصول نهایی می شود. اما با استفاده از سیستم های ارزان، امکان توقف این پالس ها ممکن نمی باشد.انجمن تولیدکنندگان تجهیزات شوینده (CEMA)، هزینه های مربوط به نوشتن یک استاندارد برای تمیزکاری صنعتی را حدود ۲۰ سال قبل به آزمایشگاه Underwriters پرداخت کرد.

این استاندارد هم اکنون به منظور هماهنگ شدن با استاندارد های بین المللی در حال توسعه و بازنویسی است.همچنین استانداردهایی برای کیفیت سطوح پس از تمیزکاری ا این دستگاهها وجود دارد اما این امر اغلب در صورت استفاده از فشارهای بالا در حدود psi 10.000 می باشد و زمینه ای را برای تحقیقات آتی فراهم کرده است.

متاسفانه، هر چند دستگاههای واترجت تقریبا در همه جا یافت می شوند اما افراد کمی از نحوه کارکرد واترجت ها به طور موثر و کارآمد آگاه هستند. چون اغلب کاربران از یک فن جت برای پوشش سطح مورد نظر خود به هنگام تمیزکاری استفاده می کنند که باعث افت فشار سریع در مجرای خروجی نازل می شود.یک آزمایش ساده، استفاده از این دستگاهها به طور مستقیم بر روی یک قطعه بتنی مرطوب می باشد.

بر خلاف چیزی که من به آنها در کلاس آموزش دادم که فشاری که جت تولید می کند تنها تا فاصله ۴ اینچی موثر است، اکثر دانشجویان نازل را در فاصله ۱ فوتی از سطح می گرفتند.

این باعث می شود تنها سطح مورد نظر مرطوب شده و یک عملیات تمیزکاری غیر موثر انجام شود.
فارغ از میزان بازده و راندمان پمپ ، اگر آب به طور موثر از طریق سیستم و نازل منتقل نشود، سرمایه گذاری شما بی فایده بوده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید