تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

چرا دستگاه بخارشوی برای نظافت ایده‌آل است؟

بخارشوی

دلیل ایده‌آل بودن بخارشوی صنعتی در نظافت

امروزه به منظور نظافت و ضد عفونی کردن محیط های گوناگون استفاده از روش های سنتی و ابزارهای دستی منسوخ شده و جای خود را به انواع تجهیزات نظافت صنعتی داده اند.

دستگاه بخارشوی صنعتی یکی از دستگاه های نظافتی مرسوم بوده که وظیفه تولید بخار را بر عهده داشته و این بخار با فشار و حرارت بالایی که دارد آلودگی های سخت را تحریک و از سطح جدا نموده و میکروب ها را نیز از بین می برد.

این دستگاه مصرف آب و مواد شوینده را به میزان قابل توجهی کاهش داده و مزیت های فراوان دیگری به همراه دارد و جهت از بین بردن آلودگی ها و ضد عفونی ساختن سطوح کف، دیوارها، شیشه های پنجره و … در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در اکثر روش ها و شیوه های نظافتی برای از بین بردن بهتر و کامل تر آلودگی ها و چربی ها از مواد شوینده یا به اصطلاح بهتر از مواد شیمیایی استفاده می شود که علاوه بر هزینه بر بودن، مضرات دیگری هم دارد که می تواند سلامتی افراد را تهدید کند.

بخارشوی صنعتی به دلیل دمای بالا و فشار مناسب، نسبت به استفاده از مواد شوینده و شیمیایی مضر بی نیاز می باشد. این بدین معنا نیست که نمی توان از مواد شوینده استفاده کرد. بلکه می توان بدون استفاده از این شوینده ها نیز مراحل نظافت را به بهترین نحو و شکل ممکن انجام داد.

دلیل اینکه روش های قدیمی نظافت رفته رفته محو شده و جای خود را به روش های نوین داده اند، می توان در بخش های مختلفی دسته بندی و بررسی کرد که مهم ترین آن صرفه جویی در زمان است. با بهره گیری از این دستگاه قادر خواهید بود نظافت بهتری را در زمان کمتر تجربه کنید. شما می توانید با دستگاه بخارشوی صنعتی بدون اتلاف زمان و انرژی، محیط پاکیزه ای داشته باشید.

میزان پاک کنندگی با استفاده از دستگاه های شستشو با بخار به نسبت دستگاه ها و روش های متداول و امروزی دیگر، بهترین تمیزی را تضمین می کند. زیرا در این روش بخار آب با فشار و دمای بالاتر از نقطه جوش به جرم ها و کثیفی ها برخورد می کند و ساختار مولکولی آن ها را از بین برده و با نفوذ به درون باکتری ها و رسوبات باعث جدا شدن آن ها از سطح می شود که در نتیجه کیفیت بالاتری را برای شما تضمین می نماید.

نحوه استفاده از بخارشوی برای شستن مبل

ساختار و اجزای تشکیل دهنده بخارشوی صنعتی

دستگاه بخار شوی مجهز به یک بویلر، مخزن آب تمیز و مخزن آب کثیف، مخزن مواد شوینده و هم چنین مکنده قوی می باشد. بخار آب ایجاد شده در بویلر با فشار زیاد و بدون توقف به سطح مورد نظر پاشش می شود، سپس آلودگی ها را تحریک و جدا کرده و به طور هم زمان آلودگی های جدا شده از سطح را توسط مکنده قدرتمند خود جمع آوری می کند و به مخزن آب کثیف خود انتقال می دهد.

بویلر دستگاه های بخارشوی صنعتی از جنس استیل ضد زنگ و ضد انفجار می باشد تا در برابر رطوبت و حرارت بالا مقاومت داشته باشد. علاوه بر این به منظور انجام عملیات متنوع شستشو، امکان نصب نازل ها و سری های گوناگون بر روی دستگاه وجود دارد.

این نازل ها برای سهولت در دسترسی به نقاط دور از دسترس، بهبود و سرعت بخشیدن به نظافت و انجام هرچه بهتر فرایند شستشو استفاده می شود.

دستگاه بخارشوی، افزایش کیفیت نظافت محیط و سلامت افراد

بخارشوی صنعتی نه تنها باعث جلوگیری از انتشار گرد و غبار در محیط می شود بلکه میکروب ها و آلودگی ها را نیز از بین می برد. که این امر برای کسانی که بیماری های آسم و تنگی نفس و همچنین بیماری های آلرژیک دارند، بسیار ایده‌آل است.

همچنین مکنده تعبیه شده روی دستگاه آلودگی ها و جرم هایی که بعد از شستشو و نظافت روی سطح باقی مانده را جذب کرده و به مخزن آب کثیف منتقل می کند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید