تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه بخارشوی

دستگاه-بخارشوی

دستگاه بخارشوی

به منظور مشورت و کسب اطلاعات درباره دستگاه بخارشوی مورد نیاز خود با کارشناسان کارن تجارت تماس بگیرید. دستگاه بخارشوی از جمله محصولات نظافت صنعتی شناخته شده می باشد. این محصول با توجه به نوع کارکرد و کارایی هایی فراوانی که دارد به منظور انجام امور نظافتی مختلفی از آن استفاده می شود.

ضدعفونی کردن محیط با دستگاه بخارشوی

این دستگاه نظافت صنعتی با توجه به اینکه محیط را به وسیله بخار با درجه حرارت بالا نظافت می کند موجب از بین رفتن آلودگی ها و عوامل بیماری زا می شود. به همین دلیل از محصولات بخارشوی صنعتی به طور گسترده در محیط هایی همچون بیمارستان ها و خانه های سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد.

پس می توان این طور نتیجه گرفت که اگر ملزم به رعایت استاندارد های سختگیرانه نظافتی هستید دستگاه بخارشوی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

سهولت در حمل و نقل دستگاه بخارشوی

با توجه به کاربردهایی که انواع بخار شوی صنعتی در فضا ها و محیط های مختلف دارند، قابلیت مانور و حمل و نقل ساده یکی ویژگی های الزامی آن ها می باشد تا بتوانند کارایی لازم را داشته باشند.

تمیز کردن پارکت با بخارشوی

پاک کنندگی کامل انواع دستگاه بخارشوی

یکی از الزامات یک دستگاه بخارشوی مناسب امکان نفوذ بخار تا لایه های عمقی سطوح و نظافت کامل آن در عین عدم آسیب رسانی به سطوح می باشد.

زمان آماده سازی حداقلی دستگاه بخار شوی

محصولات یا وسایل بخار شوی به دلیل اینکه باید حرارت آب را به بالاترین سطح برسانند ، معمولا به زمانی جهت آماده سازی نیاز دارند.اما به منظور استفاده صنعتی از این دستگاه ها کم تر شدن این زمان آماده سازی می تواند مزیت بزرگی باشد.

هزینه های عملیاتی کم محصولات بخارشور

امروزه تولید کنندگان انواع محصولات نظافت صنعتی سعی در کاهش هزینه های عملیاتی دستگاه های خود دارند تا این محصولات با استفاده از حداقل انرژی ، مواد شوینده و آب بتوانند عمل نظافت را انجام دهند.

کاربردهای مختلف انواع محصولات بخارشو

انواع مختلف محصولات بخارشور با توجه به لوازم جانبی تخصصی خود می توانند کاربرد های مختلفی داشته باشند. از همین روی یکی از مزیت های یک بخارشوی صنعتی مناسب دارا بودن انواع مختلف نازل ها و لوازم جانبی می باشد تا بتوان به سادگی از آن در محیط های مختلف استفاده کرد.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید