تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایای بخارشوی و جاروبرقی کارواشی

دستگاه بخارشوی اتومبیل

جاروبرقی کارواش

اگر شما صاحب یک کارواش هستید، این مقاله نکات بسیار مهم و قابل توجهی را به شما به منظور نظافت داخل خودرو مشتریان می‌دهد. زمانی که یک مشتری اتومبیل خود را تحویل می‌دهد، انتظار دارد فرآیند نظافت نیز با کیفیت، دقت، سرعت بالا و به صورت کامل انجام بگیرد. اصطلاحاً به نظافت داخل خودرو، عملیات توشویی و صفرشویی اتومبیل گفته می‌شود. با این احتساب شما می‌بایست انتظارات به حق مشتری را انجام داده تا بتوانید رضایت مشتری را جلب نمایید. در اینجا تعدادی سؤال مطرح می‌شود.

۱- روزانه چه تعداد خودرو نظافت می‌شود؟

۲- آیا لازم است مکش مایعات نیز انجام بگیرد؟

۳- به طور متوسط چقدر زمان برای نظافت هر خودرو نیاز است؟

۴- آیا دستگاه‌های نظافتی موجود، قدرت کافی در انجام فرآیند نظافت و شستشو را دارند؟ و آیا قادر هستند که از آنها به طولانی مدت استفاده شود؟

انجام یک خدمات عالی، کامل، بدون اتلاف زمان و مکانیزه تنها با استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافتی قابل انجام است. بدون استفاده از این تجهیزات قادر نخواهید بود تا انتظارات مشتریان را به نحو احسن برآورده سازید. در این نوشتار به دو دستگاه نظافتی فوق‌العاده حرفه‌ای، کاربردی، مکانیزه و با قابلیت‌های بالا اشاره می‌نماییم. ابتدا درباره دستگاه‌های جاروبرقی کارواشی صحبت می‌نماییم و سپس درباره دستگاه بخارشوی صنعتی کارواشی مطالبی را ذکر می‌کنیم.

جاروبرقی کرشر

معرفی دستگاه جاروبرقی کارواشی

آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار، خاک و سنگ‌ریزه بر اثر عوامل متعدد بر روی صندلی‌ها، داشبورد، کف، دریچه‌ها و سطوح دیگر اتومبیل قرار می‌گیرند. حتی ممکن است آلودگی‌های مرطوب هم بر روی این سطوح ریخته شده باشند. یکی از راه حل‌های توصیه شده، استفاده از جاروبرقی کارواشی است. این تجهیزات نظافتی قادر به مکش تمامی آلودگی‌های خشک و مرطوب از روی سطوح و ارائه سطحی تمیز در اختیار کاربر می‌باشد.

حتماً قبل از خرید دستگاه، مشخصات فنی دستگاه را مطالعه کرده و با کارشناسان مربوطه مشورت نمایید. این مشخصات شامل قدرت مکش، تعداد موتور، قدرت هوادهی، جنس بدنه، امکان مکش مایعات می‌باشد. بسته به میزان، نوع، تعداد خودروهایی که قرار است نظافت شوند، نوع جاروبرقی کارواشی متفاوت است. جاروبرقی‌های کارواشی در دو نوع سطلی یا ایستاده به بازار ارائه می‌شوند.

اگر تعداد دفعات نظافت خودروها زیاد باشد بهتر است از جاروبرقی‌های با تعداد موتور بالا (سه موتوره) استفاده نمایید. که دارای قدرت مکش و زمان کارکرد فوق العاده بالایی می‌باشند. همچنین در صورتی بالا بودن تعداد مشتریان، می‌توان چند دستگاه جاروبرقی آب و خاک تهیه کرد. یکی از موارد مهم دیگر قدرت مکش دستگاه مکنده است. واحد اندازه‌گیری قدرت مکش mbar است. هرچه قدر این میزان زیاد باشد، قدرت مکش آلودگی‌ها بیشتر است.

مشخصه بعدی، توان موتور جاروبرقی است که تأثیر فوق‌العاده‌ای در کارایی و عملکرد جاروبرقی می‌گذارد. واحد اندازه‌گیری توان موتور، وات (Watt) است. مشخصه بعدی حائز اهمیت، جنس بدنه جاروبرقی است. سعی کنید حتماً از جاروبرقی استفاده کنید که دارای بدنه محکم و مقاومی باشد. استیل ضخیم و پلی اتیلن مقاوم و منعطف می‌تواند جنس خوبی برای جاروبرقی مورد استفاده در کارواش ها می‌باشد.

در غیر این صورت اگر حادثه‌ی رخ دهد، باعث آسیب به دستگاه می‌شود. جاروبرقی سطلی به منظور جابجایی راحت در محیط دارای چرخ‌های روان و سبک بوده که به راحتی می‌توان دستگاه را جابجا نمود. در این دستگاه‌ها، نازل‌هایی وجود دارند که قادر به نظافت فضاهایی با سخت را دارد.

سبکترین جاروبرقی صنعتی

معرفی دستگاه بخارشوی کارواشی

پس از جمع‌آوری آلودگی‌های تر و خشک توسط دستگاه جاروبرقی صنعتی، نیاز به شستشو و ضد عفونی سطوح خواهید داشت. دستگاه‌های بخارشوی کارواشی، یک دستگاه بخارشوی صنعتی بوده و دارای تجهیزاتی فوق‌العاده و حرفه‌ای است. این دستگاه قادر به پاک و ضدعفونی کردن تمامی آلودگی‌ها و لکه‌هایی که بر روی سطوح سقف، داشبورد، کف و دریچه است. این تجهیزات با تولید بخار با فشار و درجه حرارت بسیار بالا، تمامی لکه‌ها و آلودگی‌ها را سست کرده و سطحی عاری از هرگونه لکه و آلودگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در این دستگاه‌ها، از سیستم پاشش بخار، مواد شوینده، دمنده و مکندگی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها دارای مخزن رزرو آب، مواد شوینده، آب کثیف بوده و پس از عملیات مکش تمامی آلودگی‌ها به مخزن آب کثیف انتقال می‌یابد. لازم به ذکر است که پس از اتمام مخزن رزرو آب، مواد شوینده و آب کثیف، دستگاه شما را با تولید بوق مکرر مطلع می‌سازد. دستگاه‌های بخارشوی کارواشی، دارای نازل‌های متنوع و گوناگون بوده که شما را در عملیات توشویی خودرو بسیار کمک می‌کند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BV 5/1

جاروبرقی کوله ای مدل BV 5/1 کارچر آلمان دارای حجم مخزن زباله ۵ لیتری بوده و دارای توان کاری ای بالغ بر ۶۵۰ وات می باشد. وزن دستگاه ۸/۷ کیلوگرم است.

جاروبرقی سطلی صنعتی کارچر مدل NT27/1 بدنه استیل

مدل NT 27/1 توان مکش آلودگی‌های تر و خشک را دارد و برای استفاده در انواع محیط‌های تجاری قابل استفاده است. به لطف دارا بودن ابعاد کوچک و وزن سبک، حمل این محصول به‌سادگی، امکان پذیر است.

این جاروبرقی مخزن ۲۷ لیتری و موتوری با قدرت ۱۳۸۰ وات دارد که نظافت را به کار آسانی بدل می‌کند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 38/1

با وجود طراحی کوچک و جمع و جور جاروبرقی صنعتی NT 38/1، توان مکش بالای آلودگی‌های خشک و مرطوب را دارد.

گنجایش مخزن این مدل، ۳۸ لیتر است.

این جاروبرقی صنعتی، توان مکش حجم بالای مایعات، خاک و ذرات درشت را دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید