تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه شستشوی کف Kärcher

دستگاه شستشوی کف

دستگاه شستشوی کف

امروزه استفاده از محصولات نظافت صنعتی به منظور نظافت و شستشو محیط‌‌های مختلف به شکل گسترده استفاده می‌شود. یکی از مهمترین نیازهای نظافتی، شستشوی کف است. برای این منظور از دستگاه‌های شستشوی کف یا همان اسکرابر استفاده می‌شود. کرشر آلمان به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات نظافتی در جهان اقدام به تولید انواع محصولات نظافتی، از جمله اسکرابر کرده است. حال شما را با انواع مختلف دستگاه شستشوی زمین کمپانی کرشر آشنا می‌کنیم:

دستگاه شستشوی کف مدل BR 300 R I کرشر

اگر به دستگاه زمین شوی و سوییپری برای مساحت‌های بسیار بزرگ نیاز دارید، این دستگاه نظافتی می‌تواند برای شما ایده‌آل باشد. راندمان کاری یا کارایی این اسکرابر ۱۶۵۵۰ متر در ساعت است. حجم مخازن آب تمیز و کثیف کف شوی ظرفیت ۳۰۰ لیتری دارد و قطر برس شستشو و سوییپر دستگاه شستشوی کف مدل B 300 R I نیز ۱۴۴۰ میلی متر است.
دستگاه شستشوی کف سرنشین دار

دستگاه شستشوی کف مدل B250 R کرشر

این زمین شوی Kärcher دارای راندمان کاری ۸۰۰۰ متر مربع در ساعت بوده و حجم مخزن آن آب تمیز و کثیف آن ۲۵۰ لیتر ظرفیت دارد. آپشن‌های بسیار نوین به کار رفته روی این محصول، آن را برای یکی از بهترین کف شوی‌های موجود در بازار بدل کرده است. قطر برس شستشو دستگاه، نیز ۱۰۰۰ میلی متر است.
دستگاه شستشوی کف

دستگاه شستشوی کف مدل B 150 R کرشر

دستگاه زمین شوی مدل B 150 R کرشر نیز تمام آپشن‌های مدل B 250 R را دارد. کارایی یا راندما کاری این محصول نیز ۷۵۰۰ متر مربع در ساعت بوده و قطر برس نظافتی آن ۹۰۰ میلی‌متر است.
دستگاه شستشوی زمین صنعتی

دستگاه شستشوی کف مدل B 90 R کرشر

کف شوی مدل B 90 R کمپانی Kärcher، با مخزنی به ظرفیت ۹۰ لیتری و تکنولوژی‌های نوین دارای کارایی ۵۶۰۰ متر مربعی در ساعت می‌باشد. قطر برس زمین شوی این مدل دستگاه ۷۵۰ میلی متر است.
دستگاه شستشوی کف صنعتی

دستگاه شستشوی کف BD 50/70 R کرشر

محصول مدل BD 50/70 R کرشر در ابتدای سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و وارد بازارهای جهانی شد. شرکت کارن تجارت به عنوان یکی از اولین نمایندگی‌های کرشر این محصول را وارد بازار ایران کرد. این اسکرابر دارای مخزن ۷۰ لیتری است. کارایی یا راندمان کاری زمین شوی صنعتی ۳۸۰۰ متر مربع در ساعت بوده و برس شستشو این کف شور به قطر ۵۱۰ میلی متر است.
دستگاه شستشوی کف با راننده

دستگاه شستشوی کف مدل B 60 W  کرشر

زمین‌شوی صنعتی مدل B 60 W کمپانی کرشر آلمان دارای کارایی ۲۶۰۰ متر مربع در ساعت می‌باشد. مخزن ۶۰ لیتری آب تمیز و کثیف این محصول ظرفیت‌ ۶۰ لیتری داشته و قطر برس شستشو زمین شوی نیز ۶۵۰ میلی متر است.
دستگاه نظافت زمین

دستگاه شستشوی کف مدل BD 50/50 BP CLASSIC کرشر

این محصول کرشر دارای طراحی بسیار خاص و ویژه‌ای می‌باشد که استفاده از آن را به کاری ساده بدل کرده است. این کف شوی با توجه به ظرفیت ۵۰ لیتری مخزن آب کثیف و تمیز، دارای ابعاد بسیار کوچکی است. علاوه بر آن، باطری‌های زمین شوی صنعتی مدل BD 50/50، توانایی کار کردن برای ساعت‌های طولانی را داراست. کارایی این زمین شوی ۲۰۴۰ متر در ساعت و پهنای برس شستشوی آن ۵۱۰ میلی متر است.
دستگاه شستشوی کف باطری دار

دستگاه شستشوی کف مدل BD 50/60 C EP CLASSIC کرشر

این محصول کرشر دقیقا مانند زمین‌شوی مدل BD 50/50 می‌باشدتنها تفاوت این دو محصول، نظافت برقی کف است که همین موضوع باعث شده تا ظرفیت مخازن این کف شوی ۶۰ لیتر باشد.
دستگاه شستشوی کف

دستگاه شستشوی کف مدل BD 43/35 C EP کرشر

این اسکرابر برقی کرشر دارای مخازن ۳۵ لیتری است. امکانات مکانیکی به کار رفته در این محصول نظافت یا شستشو کف نیز کاربری آن را بسیار ساده کرده است. کارایی این کف شوی ۱۷۲۰ متر در ساعت و قطر برس شستشوی کف شوی ۴۳۰ میلی متر می‌باشد.
دستگاه شسنشوی کف برقی

دستگاه شستشوی کف مدل  BD 43/25 C BP کرشر

این زمین شوی کرشر از نوع باطری دار بوده و حجم مخزن آب کثیف و تمیز آن ۲۵ لیتر بوده و قطر برس شستشوی آن نیز ۲۳۰ میلی متر است. این زمین شوی با برس دیسکی طراحی شده و دارای شاسی فلزی مستحکم و ضد زنگ است.
دستگاه شستشوی کف دستی

دستگاه شستشوی زمین مدل B 40 W کرشر

زمین شوی مدل B 40 W قابلیت ارائه در دو مدل اتوماتیک با موتور جلو برنده و دستی را دارا بوده و این دستگاه شستشوی زمین یا کف یا زمین شوی دارای مخازن ۴۰ لیتری بوده و کارایی آن ۸۵۰ متر مربع در ساعت است. قطر برس شستشوی این کف شوی نیز ۵۰۸ میلی متر در ساعت است.
دستگاه شستشوی زمین

دستگاه شستشوی زمین مدل BR 35/12 C BP PACK کرشر

دستگاه شستشوی کف مدل BR 35/12 برنده دو جایزه نوآوری در تکنولوژی، ساخت و نوآوری در طراحی به ترتیب از نمایشگاه CMS BERLIN و مؤسسه IF هانوفر آلمان شده است. به جرأت می‌توان گفت که این محصول بالاترین قدرت مانور را در بین تمامی اسکرابرهای جهان دارد. فرمان این زمین شوی صنعتی قابلیت چرخش تا ۲۰۰ درجه را دارا بوده و همچنین این کف شوی Kärcher قادر به حرکت به سمت عقب نیمی‌باشد. حجم مخازن این زمین شور ۱۲ لیتر بوده و کارایی آن ۱۴۰۰ متر مربع در ساعت است. علاوه بر آن، قطر برس شستشو این زمین شوی نیز ۳۵۰ میلی متر است.
دستگاه شستشوی زمین اتوماتیک

دستگاه شستشوی زمین مدل (B 60/10 C (MOPVAC کرشر

زمین شوی صنعتی مدل B 60/10 C نیز از ابداعات جدید کرشر آلمان می‌باشد که در سال ۲۰۱۴ وارد بازاهای جهانی شد. این اسکرابر بدون نیاز به برق و باطری و بدون داشتن هیچگونه موتوری فعالیت کرده که همین ویژگی این زمین شوی را به محصولی کاملا خاص تبدیل کرده است که فقط توسط کرشر آلمان تولید شده و هیچگونه مشابهی ندارد.
دستگاه شستشوی کف

دستگاه شستشوی زمین (پولیشر) مدل BDS 51/180 C ADV کرشر

زمین شوی مدل BDS 51/180 C ADV آخرین نسل از پولشرهای Kärcher آلمان است که دارای قدرت و سرعت بالاتری هستند. قطر برس شستشوی این پولیشر ۵۰۸ میلی متر بوده و حجم مخازن آب تمیز کف شوی ۱۰ لیتر می‌باشد.
دستگاه شستشوی کف پولیشر
Kärcher آلمان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کرشر در ایران تعیین کرده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید