تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه مبل‌شوی

دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل‌شوی از جمله محصولات نظافت صنعتی است که برای شستشو و نظافت مبلمان در منزل و یا شرکت‌های خدمات نظافتی استفاده می‌شود. به منظور آشنایی بیشتر با دستگاه مبل شوی شرکت کارچر آلمان در بخش محصولات حرفه‌ای و صنعتی به بخش محصولات فرش، موکت و مبل شوی مراجعه نمایید. در این مقاله در نظر داریم اطلاعات مختصری درباره الزامات دستگاه مبل شوی ارائه دهیم.

دستگاه مبل شوی با کاربری‌های مختلف

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات نظافت صنعتی، کاربری چند گانه آنها است. دستگاه شستشوی مبل کرشر نیز علاوه بر توان شستشوی مبلمان اداری و خانگی می‌تواند در نظافت فرش و موکت نیز به کار برده شود. همانطور که ملاحظه می‌کنید، نام کامل این محصول دستگاه فرش و مبل شوی مدل puzzi کارچر است. همین چند کاربری بودن دستگاه می‌تواند کمک بزرگی به نظافت محیط‌های مختلف کرده و این محصول را برای شرکت‌های پیمانکار نظافتی ایده آل سازد. به طوری که با در اختیار داشتن این دستگاه نظافت صنعتی، می‌توانند امور نظافتی متفاوتی را به انجام برسانند.

حمل و نقل آسان دستگاه مبل شوی

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک محصول نظافتی را به دستگاهی ایده آل بدل می‌کند، حمل و نقل آسان و قدرت مانور بالای آن است. به همین دلیل طراحان کمپانی کرشر همواره سعی در طراحی و ساخت دستگاه‌هایی دارند که حمل و نقل آنها بسیار ساده باشد. چرخ‌های بزرگ و روان، ابعاد کوچک و وزن کم همگی ویژگی‌هایی هستند که حمل و نقل و جابجایی دستگاه مبل شوی مدل puzzi کارچر را، کار ساده‌ای کرده است. این دستگاه نظافتی به راحتی می‌تواند به فضاهای با دسترسی سخت مانند زیر مبلمان و میزها نیز دسترسی داشته باشد.

معرفی مبل شوی

هزینه‌های عملیاتی پایین دستگاه مبل‌شوی

از دیگر ویژگی‌های الزامی یک وسیله نظافت صنعتی ایده‌آل، هزینه‌های عملیاتی حداقلی است. مخصوصا زمانی که قرار است از دستگاه به صورت صنعتی و مداوم استفاده شود.

مصرف حداقلی منابع انرژی

دستگاه نظافت مبل Puzzi، مانند سایر محصولات کمپانی کرشر آلمان به شکلی ساخته شده تا کمترین میزان انرژی آب، برق و همچنین مواد شوینده را مصرف کند.

حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری برای این دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل شوی puzzi نیز به شکلی طراحی شده است که کمترین نیاز به تعمیر و نگهداری را داشته باشد. علاوه بر آن، هزینه‌های عملیاتی دستگاه نیز نسبت به سایر دستگاه‌های نظافت صنعتی، بسیار پایین است.

نظافت سطوح پرزدار بدون آسیب دیدن

دوام بالای دستگاه مبل‌شوی

استفاده طولانی مدت از یک دستگاه صنعتی مستلزم طراحی حرفه ای و دوام بالای آن است. محصولات حرفه‌ای کرشر آلمان برای استفاده صنعتی طراحی شده‌ تا بتوانند پاسخگوی نیازهای نظافتی مختلف باشد. موتور قدرتمند، مواد با کیفیت و طراحی ویژه این دستگاه شستشوی مبلمان و صندلی نیز به گونه‌ای است که دوام آن را بسیار بالا برده است.

خدمات پس از فروش دستگاه مبل شوی

یکی دیگر از الزامات صنعتی برخورداری از یک سیستم خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب است. شرکت کارچر آلمان نیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات نظافت صنعتی همواره سعی در ایجاد سیستم خدمات پس از فروش متناسب با نیازهای کاربران خود دارد. از همین روی کارچر اقدام به وضع قوانین سختگیرانه‌ای در زمینه خدمات پس از فروش محصولات خود و ابلاغ آن به نمایندگان فروش فعال در سراسر جهان داشته است. شرکت کارن تجارت نیز به عنوان نمایندگی کارچر با طراحی و راه اندازی سیستم خدمات پس از فروش خود اقدام به خدمات دهی حرفه‌ای به محصولات کارچر می‌کند. به منظور آشنایی بیشتر با سیستم خدمات پس از فروش کارن تجارت بر روی لینک خدمات کلیک کنید.

ویدئو عملکرد این دستگاه مبل شوی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید