تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه مکنده صنعتی

دستگاه مکنده صنعتی

دستگاه مکنده صنعتی

دستگاه مکنده صنعتی از دسته‌بندی محصولات نظافتی است که در محیط‌های مختلف صنعتی کاربرد دارند. محصولات مکانیزه جاروبرقی، دارای انواع مختلفی است که هر کدام کاربری خاص خود را دارند. به منظور آشنایی بیشتر با انواع دستگاه‌ها یا محصولات مکنده کرشر بر روی کلمه جاروبرقی صنعتی کلیک کنید تا به صفحه مرتبط با آن هدایت شوید و با هریک از مدل‌ها آشنا شوید.

جاروبرقی صنعتی آلمانی

انواع دستگاه مکنده صنعتی کرشر

دستگاه مکنده صنعتی سه موتوره آب و خاک کلاس استاندارد

دستگاه مکنده صنعتی مدل NT 70/3 کرشر از جمله محصولات جاروبرقی آب و خاک کارچر آلمان بوده که با توجه به بدنه مستحکم، امکان فعالیت جداگانه هر یک از موتورها، دارا بودن خرطومی تخلیه و تعبیه مکانی مناسب جهت قرار گیری نازل ها می‌توان آن را یکی از کاربردی‌ترین جاروبرقی‌های کلاس خود نام برد.

دستگاه مکنده صنعتی آب و خاک کلاس کلاسیک

این کلاس از محصولات جاروبرقی کمپانی کارچر آلمان در سه مدل ۲۰، ۳۸، ۵۰ و ۹۰ لیتری عرضه می‌شوند که مدل ۹۰ لیتری این محصولات دارای دو موتور و مدل‌های ۳۸ و ۲۰ لیتری به صورت تک موتوره هستند. کلاس کلاسیک از محصولات جاروبرقی‌های Kärcher آلمان دارای فیلتر کارتریجی بوده که طول عمر موتور محصول را به شدت افزایش می‌دهد.

جاروبرقی صنعتی مجتمع تجاری

دستگاه مکنده صنعتی کلاس AP و TACT

دستگاه مکنده صنعتی مدل NT 35/1 و NT 45/1 از مدل‌های وکیوم این کمپانی شهیر آلمانی است. جاروبرقی مدل NT 35/1 AP دارای سیستم نیمه خودکار تمیز کننده فیلتر و مدل NT 45/1 دارای سیستم تمام خودکار تمیزکننده فیلتر می‌باشد که همین ویژگی طول عمر موتور دسته Ap و Tact از محصولات مکنده قدرتمند را به شدت افزایش می‌دهد.

دستگاه مکنده صنعتی کلاس هتلی کلاس کلاسیک

این کلاس از جاروبرقی‌های Kärcher آلمان به منظور جمع آوری گرد و خاک کاربرد دارند. ابعاد کوچک و وزن کم این محصولات جابجایی یا حمل و نقل آنها را بسیار ساده ساخته است و همین موضوع کاربری این محصول جارو برقی را بسیار ساده ساخته است. جاروبرقی‌های این کلاس در دو مدل T 14/1 و T 7/1 عرضه می‌شوند.

دستگاه مکنده صنعتی دائم کار موتور توربینی

سری توربینی از جاروبرقی‌های کمپانی کارچر در سه مدل مختلف عرضه می‌شوند که توان کار کردن سه شیفت و ۲۴ ساعته را دارند. این جاروبرقی‌های کارچر به منظور استفاده در کارخانجات صنایع سنگین همچون نفت، گاز، سیمان، آهن، فولاد، نساجی و خودرو سازی ایده‌آل می‌باشند.

بهترین جاروبرقی آب

دستگاه مکنده صنعتی دائم کار موتور توربینی کلاس میانی

این مدل جاروبرقی آب و خاک کارچر دارای موتور توربینی بوده که قابلیت کار ۲۴ ساعته و سه شیفت را داشته که به اصطلاح جاروبرقی صنعتی دائم کار گفته می‌شود. همچنین این مدل از مکنده‌های کرشر قابلیت ارائه با دو یا سه موتور AC را نیز دارند که در این صورت توان کارکرد بدون وقفه آن به ۳ ساعت می‌رسد. این سری از دستگاه وکیوم کارچر دارای تکان دهنده فیلتر دستی است. این تکان دهنده دستی عمر فیلتر را افزایش داده و هزینه‌های نگهداری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این کلاس از وکیوم شرکت کارچر در ۳ مدل IV 60/30 و IV 60/36-3 و IV 60/24-2 ارائه می‌شود.

دستگاه مکنده صنعتی ضد انفجار

وکیوم قدرتمند دائم کار یا مداوم کار با استاندارد ضد انفجار مناسب برای کارکرد در محیط‌های مستعد انفجار از نوع Z22 می‌باشد. به دلیل نوآوری کارچر در طراحی این نوع از موتورهای این کلاس جاروبرقی صنعتی کارچر این محصولات توان کارکردن به صورت مداوم و بدون وقفه را دارند. این سری از جاروبرقی‌های کرشر در دو مدل IVC 60/30 AP M Z22 و IVC 60/12-1 EC H Z22 تولید و عرضه می‌شود.

آخرین مطالب نظافتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید