تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه نظافت صنعتی

دستگاه نظافت صنعتی

دستگاه نظافت صنعتی

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تمامی کارها به سمت مکانیزه شدن و انجام تخصصی پیش می‌رود. انجام امور نظافتی نیز از این قاعده مستثنا نیست. امروزه امور نظافتی نیز با استفاده از دستگاه‌ها و روش‌های تخصصی نوین و به شکل حرفه‌ای انجام می گیرد. از این رو تولید دستگاه نظافت صنعتی  به یکی از صنایع بزرگ و مهم جهان تبدیل شده است.

شرکت کارچر (کارشر) آلمان نیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده دستگاه نظافت صنعتی در جهان محصولات مختلف خود را تولید و توسط نمایندگان خود عرضه می کند. در ایران نیز شرکت کارن تجارت به عنوان نمایندگی کارچر آلمان دستگاه‌های این شرکت را عرضه و خدمات دهی می‌کند.

قیمت گذاری منطقی

قیمت انواع مختلف محصولات کارچر به شکل جهانی تعیین می‌شود و تمامی نمایندگان ملزم به رعایت قواعد قیمت گذاری شرکت مادر می‌باشند. به منظور آشنایی بیشتر با نحوه قیمت گذاری مختلف دستگاه نظافت صنعتی کارچر بر روی لینک قیمت اسکرابر و یا قیمت جاروبرقی صنعتی کلیک کنید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید