تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه واترجت چگونه کار می کند

واترجت فشار قوی
فردی که قبلا تجربه استفاده ازدستگاه واترجت در فضاهای باز را داشته باشد می داند که کار با آنها چقدر لذت بخش می باشد. آنها قادر به تمیزکاری هر چیز درون خانه یا اطراف آن در زمانی کوتاه می باشند.
اما یک دستگاه واترجت چگونه کار می کند؟ چگونه ساخته شده است؟ برای اینکه نگاهی به درون این دستگاهها بیاندازید با ما در سفری به کارخانه Kärcher در شهر Swabian و ایالت Obersontheim همراه شوید. جایی که ما مدل K7 full control را تولید می کنیم.
واترجت-صنعتی

دستگاه واترجت صنعتی چگونه کار می کند؟

اشکال گرافیکی انیمیشنی مدل Kärcher K 7 را به شما نشان می دهند و با مشاهده آن خواهید دانست که موتور در کجا قرار دارد و آب پس از ورود به دستگاه از شیر آب، ابتدا کدام قسمت می رود و فشار چگونه ایجاد می شود؟

مثال: Kärcher K7 FULL CONTROL

قلب تپنده هر دستگاه شوینده فشار قوی، موتور الکتریکی آن می باشد(۱) که سیستم پمپ آن را به حرکت در می آورد. برای کارکرد صحیح پمپ ها، آنها به آب نیاز دارند که به عنوان مثال توسط شلنگ آب تامین می شوند.(۲)

موتور این دستگاه ها توسط آبی که در درون آن جریان دارد خنک می شود.(۳) این امر باعث کاهش صدا شده و سرعت حرکت آن را افزایش می دهد.

موتور باعث به حرکت درآمدن صفحه متحرک می شود و سه پیستون آن را به سمت بالا و پایین به حرکت در می آورد(۴).مدل K7  مجموعا ۳ پیستون دارد که هر یک دارای یک دریچه مکش و یک دریچه فشار می باشد.

حرکت رو به پایین پیستون ها آب را از دریچه مکش وارد سیستم و محفظه استوانه ای و پیستون می کند.(۶) وقتی که پیستون مجددا به بالا می رود، آب را دوباره به سمت بیرون محفظه پیستون از طریق دریچه فشار به سمت انژکتور هدایت می کند.(۷)
در مرحله بعد در صورت نیاز به مواد شوینده(۱۰)، این مواد به جریان آب اضافه شده(۸) و سپس به سمت تفنگی حرکت می کند.(۹)

البته در واقعیت، تمام این کارها پس از روشن کردن دستگاه به سرعت انجام می شود و با فشردن دکمه مورد نظر می توانید تمیزکاری را آغاز کنید. این دستگاهها دارای یک صفحه نمایش هستند که سطح فشار انتخاب شده را به شما نمایش می دهد و این به انتخاب تنظیمات صحیح برای هر کارکرد کمک می کند.

جدای از عملکرد فوق العاده در تمیزکاری، استفاده از این دستگاهها مصرف آب را کاهش می دهد. چون اگر برای تمیزکاری یک فضای  خاص با شلنگ آبیاری به ۳۵۰۰ لیتر آب در ساعت نیاز داشته باشید، این مقدار در صورت استفاده از دستگاههای واترجت به ۴۰۰ الی ۶۰۰ لیتر کاهش می یابد. این دستگاهها همچنین باعث افزایش سرعت عملیات تمیزکاری می شوند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید