تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه کف‌شوی صنعتی کارچر

دستگاه کف شور

دستگاه کف شور

امروزه نظافت محیط‌های مختلف به شکل مکانیزه و با استفاده از انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی در حال رونق گرفتن است. دستگاه‌های نظافت صنعتی نیز که خود به دسته‌های گوناگونی همچون اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، سوییپر، واترجت صنعتی و بخارشوی صنعتی تقسیم می‌شوند، روز به روز در انجام امور نظافتی نقش مهم تری پیدا می‌کنند.

به منظور آشنایی بیشتر با انواع مختلف دستگاه شستشوی زمین بر روی کلمه اسکرابر یا دستگاه کف شور کلیک کنید. در این مقاله می‌خواهیم درباره دستگاه کف شور (اسکرابر) صحبت کنیم که خود به دو دسته اسکرابر با راننده و اسکرابر دستی تقسیم می‌شود.

دستگاه کف شور با راننده

از این دستگاه زمین شوی به منظور نظافت محیط‌های بزرگ و وسیع که به نظافت کاملی نیاز دارند استفاده می‌شود. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از دستگاه‌های اسکرابر با راننده بر روی نام آن محصولات کلیک کنید.

۱- دستگاه کف شور مدل B 300 R L کارچر: این دستگاه دارای حجم مخازن ۳۰۰ لیتری آب تمیز و کثیف می‌باشد. این محصول اولین وسیله‌ای است که از موتور درون سوز بهره می‌برد.

۲- دستگاه کف شور مدل B 250 R کارچر: این محصول دارای حجم مخزن ۲۵۰ لیتری آب تمیز و کثیف است. این دستگاه برای نظافت اماکن وسیع و بزرگ مناسب بوده و نظافت را آسان می‌کند.

۳- دستگاه کف شور مدل B 150 R کمپانی کارچر: این مدل اسکرابر دارای حجم مخزن آب تمیز و آب کثیف ۱۵۰ لیتری بوده و راندمان کاری تئوریک دستگاه نیز ۶۵۰۰ متر مربع در ساعت است.

۴- دستگاه کف شور مدل B 90 R Adv D75 کارچر: این محصول از پر فروش‌ترین دستگاه‌های زمین شوی کمپانی Kärcher آلمان بوده و حجم مخزن آب تمیز و کثیف وسیله ۹۰ لیتری است.

۵- دستگاه کف شور سرنشین دار مدل BD 50/70 R :این محصول در سال ۲۰۱۷ به بازارهای جهانی عرضه شد. این وسیله دارای حجم مخزن۷۰ لیتری آب تمیز و کثیف بوده و دارای راندمان کاری ۳۸۰۰ متر مربع در ساعت است.

اسکرابر صنعتی موزه

دستگاه کف شور دستی

کارچر آلمان انواع مختلف دستگاه اسکرابر دستی را به منظور استفاده در محیط های مختلفی طراحی و ساخته است . به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از این اسکرابر ها بر روی نام آن کلیک کنید.

۱- دستگاه کف شور مدل B 60 W BP کارچر: این محصول دارای حجم مخزن آب تمیز و کثیف ۶۰ لیتری بوده و دارای راندمان کاری ۲۶۰۰ متر مربع در ساعت است.

۲- دستگاه کف شور مدل BD 50/60 C Ep classic: این وسیله دارای حجم مخزن آب تمیز و کثیف ۶۰ لیتری بوده و راندمان کاری دستگاه ۲۶۰۰ متر مربع در ساعت است.

۳- دستگاه کف شور مدل BD 43/35 C EP کارچر: زمین شوی دارای حجم مخزن آب تمیز و کثیف ۳۵ لیتری بوده و راندامان کاری دستگاه ۱۷۲۰ متر مربع در ساعت است.

۴- دستگاه کف شور مدل BR 40/25 C Ep کارچر: زمین شور مدل BR 40/25 C Ep نیز دارای حجم مخزن آب تمیز و کثیف ۲۵ لیتری بوده و راندمان عملیاتی وسیله ۱۶۰۰ متر مربع در ساعت است.

۵- دستگاه کف شور BR 35/12 C Bp pack کارچر: این محصول دارای حجم مخزن آب تمیز و کثیف ۱۲ لیتری بوده و قابلیت حرکت به صورت دنده عقب را نیز دارد. راندمان کاری BR 35/12، نیز ۱۴۰۰ متر مربع در ساعت است.

۶- دستگاه کف شور مدل B 60/10 C mopvac کارچر: این محصول از اختراعات بی نظیر کمپانی Kärcher آلمان می‌باشد. این دستگاه بدون نیاز به برق و باطری بدون صدا کار نظافت را به انجام می‌رساند. یکی از کاربردهای این دستگاه استفاده در مراکز درمانی به خصوص بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها است.

حال به برخی از قابلیت‌های Kärcher که به فراخور نیاز دستگاه نظافت زمین بر روی بعضی از آنها استفاده می‌شود، اشاره می‌کنیم.

کاربرد اسکرابر

Easy operation

کارچر آلمان با مطالعه دقیق نیاز های نظافتی صنایع مختلف و الزامات آنها به این نتیجه رسیده است که یکی از مشکلاتی که معمولا در هنگام استفاده از انواع مختلف دستگاه کف شور ملاحظه می شود،پیچیدگی عملکرد دستگاه می باشد. از همین روی اصول و قواعدی را در طراحی‌های خود به کار می‌برد تا کاربر در کوتاه‌ترین زمان ممکن با نحوه عملکرد دستگاه آشنا شده و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند.

تیغه لاستیکی oil resistant

تیغه لاستیکی مناسب یکی از مهم ترین فاکتورها در خشک کردن سطوح می‌باشد. از همین روی کارچر به تازگی تیغه لاستیکی جدیدی را برای انواع مختلف کف شوی صنعتی خود طراحی و تولید کرده است. این تیغه لاستیکی که از ابداعات جدید کارچر می‌باشد، باعث کامل خشک شدن محیط شده و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این تیغه لاستیکی حداقل دارای ۶ سال عمر مفید بوده که شرکت کارن تجارت به عنوان نمایندگی کارچر ۳ سال آن را گارانتی می‌کند.

سیستم Ecco

سیستم ecco برای بهینه سازی فعالیت دستگاه کف شوی استفاده می‌شود. در این حالت سرعت چرخش برس و مکندگی دستگاه زمین شوی بر روی یک میزان مشخص تنظیم می‌شود تا میزان مصرف منابع توسط دستگاه به حداقل برسد.

اسکرابر بیمارستان و کلینیک

سیستم Easy Connect

این سیستم به منظور ساده سازی هرچه بیشتر کار با دستگاه کف شوی، بر روی برخی از آنها نسب شده است. به این معنی که شیر آب به وسیله شلنگی مخصوص به مخزن دستگاه زمین شوی وصل شده تا مخزن آن به راحتی پر شود.

Fact

با استفاده از این ویژگی سرعت و فشار وارد شده توسط برس بر روی زمین به شکل خودکار تنظیم می‌شود.

Dose

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های به کار رفته بر روی برخی زمین شوی صنعتی کارچر، قابلیت dose است. این قابلیت تغییر غلظت مواد شوینده ترکیب شده با آب را در لحظه برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

این ویژگی موجب آن می‌شود که در زمان نظافت سطوح آلوده‌تر، غلظت مواد شوینده بیشتر و در زمان نظافت محیط‌های تمیزتر غلظت مواد شوینده را کم باشد. این قابلیت، هزینه مواد شوینده را برای کاربر به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

4WD

به منظور ایجاد قدرت مانور بالاتر برای برخی از انواع اسکرابر با راننده کارچر قابلیت 4WD برای برخی از آنها در نظر گرفته شده است. به این معنی که نیروی محرکه موتور به هر چهار چرخ دستگاه کف شور منتقل شده و دستگاه را به حرکت در می‌آورد.

کارچر (کرشر) آلمان

به لحاظ ارزش برند و یا آمار فروش کارچر آلمان با فاصله‌ای زیاد نسبت به سایر رقبا بالاترین جایگاه در صنعت تولید دستگاه نظافت صنعتی را بر عهده دارد. همچنین کارچر آلمان شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران انتخاب کرده است. کارن تجارت نیز مسئولیت عرضه و خدمات دهی محصولات این کمپانی را در ایران بر عهده دارد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید