تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه کف شوی در مجتمع‌های تجاری

دستگاه کف شوی

در این مقاله به معرفی دستگاه کف شوی مورد استفاده در مجتمع‌های تجاری، می‌پردازیم. از مجموع هفت دسته‌بندی دستگاه‌های صنعتی، دو گروه از آنها را می‌توان برای شستشوی کف مجتمع‌ها مورد استفاده قرار داد. گروه اول دستگاه‌های اسکرابر یا همان دستگاه زمین شوی هستند که خود شامل دو دسته اسکرابر دستی (walk behind) و اسکرابر سرنشین دار (ride on) است.

گروه دیگر دستگاه زمین شوی (mopvac) بوده که تکنولوژی این دستگاه منحصراً در اختیار برند Kärcher می‌باشد. این دستگاه بدون منبع برق و بدون باتری کارآیی دارد. در ادامه این مقاله از اختراع بی‌نظیر کمپانی Kärcher آلمان یعنی همان دستگاه شستشوی زمین Mopvac و سپس اسکرابرهای سرنشین‌دار و دستی را شرح خواهیم داد.

دستگاه کف شوی Mopvac

دستگاه زمین شوی Mopvac از اختراعات شرکت Kärcher آلمان بوده که به دلیل حق ثبت اختراع، هیچ شرکتی امکان تولید دستگاهی مشابه آن را ندارد. این دستگاه نظافت صنعتی، موتور الکتریکی نداشته و بدون استفاده از برق و باطری قادر به شستشوی زمین است. دستگاه زمین‌شوی Mopvac مانند دیگر دستگاه‌های اسکرابر، زمین را کامل خشک می‌کند.

این زمین‌شوی صنعتی به دلیل عدم نیاز به برق و باطری می‌تواند ساعت‌ها بدون وقفه کار کند. همچنین با توجه به عدم استفاده از کابل، قدرت مانور بالایی دارد که باعث می‌شود دستگاهی مناسب برای مکان‌های پر رفت و آمد مانند ورودی مجتمع‌های تجاری باشد. هزینه نگهداری این دستگاه زمین شوی صنعتی، بسیار کم است. عملکرد این دستگاه مکانیکی بوده و ساخت خط تولید شرکت Kärcher در کشور آمریکا می‌باشد.

مواد شوینده اسکرابر

دستگاه کف‌شوی با راننده Kärcher

دستگاه‌های زمین شوی با راننده با توجه به حجم بالای مخازن و بزرگی دستگاه برای فضاهای وسیع در مجتمع‌های تجاری نظیر پارکینگ، لابی و راهروهای عریض در طبقات استفاده می‌شود. از مدل‌های سرنشین دار Kärcher می‌توان به مدل‌های B 250 R ،B 150 R و B 90 R اشاره نمود. این دستگاه‌ها تکنولوژی‌های منحصر به فردی دارد. از جمله این تکنولوژی‌ها، دارا بودن سیستم مدیریت مواد شوینده است. این سیستم مدیریت، امکان تعیین غلظت و نوع مواد شوینده را برای کاربر فراهم کرده و مصرف مواد شوینده را تا ۱۰ برابر کاهش می‌دهد.

علاوه بر آن، سیستم eco تنها با یک دکمه تنظیمات دستگاه اسکرابر مانند سرعت گردش برس، مصرف آب و قدرت مکنـده را در حالت بهینه قرار می‌دهد تا مصرف انرژی، ماده شوینده و آب در کمترین میزان خود قـرار بگیـرد. دستگاه زمین شوی کرشر آلمان، دارای تکنولوژی‌های دیگری نیز هستند که در مقاله‌ای به آن می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کرده علاوه بر آن فایل کاتالوگ شرکت، قابل دسترس عموم است.

دستگاه کف شوی دستی Kärcher

شرکت Kärcher آلمان تنوع بسیار بالایی در دستگاه زمین‌شوی دستی دارد. دستگاه زمین شوی دستی دارای قدرت مانور بالایی بوده و برای راهروهایی با عرض کم و مشاعاتی که دستگاه سرنشین‌دار قادر به عبـور از آن قسمت‌ها نیست، کاربـرد دارنـد. دستگاه زمین شوی دستی Kärcher دارای تکنولوژی‌های منحصر به فردی می‌باشد.

برای مثال تیغه خشک کننده oil resistant دستگاه، بـر روی سطوح سنـگی حداقـل ۳ سـال طول عمـر دارد. علاوه بر آن، کنترل پنل بسیار ساده بوده و تنها با یک دکمه کنترل می‌شود. قابلیت خشک کردن زمین در حالت حرکت به عقب نیز از ویژگی‌های بی‌نظیر برخی از اسکرابرهای دستی Kärcher است. از جمله دستگاه‌های زمین شوی دستی Kärcher می‌توان به مدل‌های B 60 W ،BD 43/35 و BR 35/12 اشاره کـرد.

اسکرابر کارچر

دستگاه زمین‌شوی با قدرت مانور بی‌نظیر

از میان دستگاه‌های زمین‌شوی کرشر، دستگاه زمین شوی BR 35/12، توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این دستگاه زمین‌شوی با قدرت مکش مناسب و قدرت مانور بی‌نظیر توانسته جایگاه خاصی در بازار جهانی پیدا کند. این دستگاه به خصوص برای محیط‌هایی با موانع زیاد که امکان استفاده از دستگاه‌های بزرگ در آن وجود ندارد، ایده‌آل است.

اما ویژگی دیگری که به طور کل کمپانی کارچر را از سایر رقبای خود متمایز ساخته است، تولید انواع دستگاه‌های زمین شوی با کاربری‌های متفاوت است. این طیف شامل جاروبرقی صنعتی، بخارشوی صنعتی و دستگاه‌های تخصصی مانند آیس بلاست و یا کارواش اتوماتیک می‌باشد. به جرأت می‌توان گفت که هیچ شرکت دیگری در این صنعت این طیف وسیع از دستگاه‌های نظافت صنعتی را ارائه نمی‌دهد.

لازمه استفاده از دستگاه کف شوی در مجتمع‌های تجاری

در فضای کسب و کار رقابتی امروزی، معیارهای لازم برای موفقیت و جلب رضایت مشتریان بسیار زیاد و متنوع بوده همین موضوع دستیابی به آنها را دشوار کرده است. از همین روی امروزه به همه کارها به شکل کاملا تخصصی نگاه می‌شود. علاوه بر آن تأمین نیاز، توسط سیستم‌هایی که به موضوع اشراف کامل دارند، قرار خواهد گرفت. نظافت و درخشندگی محیط کار، یکی از عوامل جلب توجه و رضایت مشتریان می‌باشد این در حالی است که امروزه بسیاری از مجموعه‌ها در سراسر دنیا اهمیت آن را درک کرده‌اند.

برای مثال زمانی که شخصی به عنوان مشتری یا بازدیدکننده وارد یک مجتمع تجاری می‌شود، قبل از هرچیز به نظافت و مرتب بودن محیط توجه می‌کند. در مجتمع‌های تجاری با توجه به محیط، نظافت بخش حیاتی و جدایی ناپذیر فرآیند کاری است. این موضوع اهمیت نظافت محیط را دوچندان می‌کند. درست همین جا است که دستگاه زمین شوی توانایی و کاربرد خود را بیش از پیش به نمایش می‌گذارند.

کمپانی کرشر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان)، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی خود در ایران تعیین کرده است. انواع مختلف دستگاه‌های نظافت صنعتی شرکت شامل اسکرابر یا همان دستگاه زمین شوی، جاروبرقی صنعتی، بخارشوی صنعتی، واترجت صنعتی، دستگاه سوییپــر، دستگاه پله‌برقی شوی و همچنین دستگاه‌های کارواش اتوماتیک و آیس بلاست را عرضه می‌کند.

مطالب مرتبط

  1. اسکرابر دستی
  2. اسکرابر سرنشین‌دار

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید