تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

راهنمای خرید دستگاه اسکرابر سرنشین دار

راهنمای خزید دستگاه اسکرابر سرنشین دار

به کار گیری روش های سنتی و قدیمی نظافت برای فرایند شستشوی سطح زمین در محیط هایی با مساحت متوسط تا بزرگ، مستلزم صرف هزینه هنگفت، انرژی زیاد و زمان قابل توجه می‌باشد و در نهایت نتیجه حاصل شده چندان رضایت بخش و دلنشین نخواهد بود.

در چنین شرایطی دستگاه های اسکرابر سرنشین دار به عنوان یکی از دستگاه های نظافت صنعتی، گزینه ای ایده آل برای انجام عملیات شستشوی با کیفیت و سریع سطوح می باشند.

قیمت زمین شوی کارچر B50/70 R

اسکرابر سرنشین‌دار چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

طراحی مدرن و امروزی این سری از دستگاه های اسکرابر، امکان نشستن کاربر هنگام کار و هدایت دستگاه و انجام عملیات شستشو با صرف کمترین انرژی را فراهم می‌نماید. دستگاه های اسکرابر سرنشین دار در مقایسه با اسکرابرهای دستی دارای ابعاد بزرگتر و موتور جلو برنده قوی تر می باشند (به دلیل وزن بیشتر دستگاه که با وجود اپراتور روی دستگاه بیشتر هم می شود)

در نتیجه  این نوع از دستگاه های کف شوی مجهز به برس هایی با پهنای شستشوی بزرگتر و حجم مخازن آب تمیز و کثیف با ظرفیت بالاتر و باتری هایی با بازدهی زمانی طولانی تر می باشند. کلیه پارامترهای ذکر شده سبب افزایش سودمندی و بهره وری دستگاه زمین شوی گردیده واصلی ترین فاکتور که زمان انجام عملیات نظافت سطح می باشد  را به طور قابل توجهی کاهش می دهند.

بهترین زمین شوی سرنشین دار

توضیحات تکمیلی

دستگاه های اسکرابر سرنشین دار از بهترین نمونه های دستگاه هایی شستشوی کف می باشد. زمین شوی های با راننده دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در هنگام خرید این گونه دستگاه ها می بایست به آن ها توجه ویژه ای نمود. همانند سایر دستگاه های شستشوی صنعتی موجود ، اسکرابر ها نیز در انواع و مصارف متفاوتی طراحی و تولید می شوند که هر کدام از آن ها مزیت ها و برتری هایی نسبت به نمونه های دیگر مشابه خود دارند.

اسکرابر یا زمین شوی در ساده ترین حالت خود دستگاهی برای شسشتو و خشک کردن سطوح کف می باشد. اسکرابر ها می توانند با استفاده از برس، سطوح کف که در انواع مختلفی می باشند و در قسمت جلویی  یا پایین دستگاه تعبیه شده اند، فرایند نظافت را انجام دهند.

زمین شوی صنعتی

چرا اسکرابر سرنشین‌دار؟

زمین شوی های سرنشین دار، دارای سه ویژگی کاربردی و بسیار مهم می باشند که در ادامه به بیان خلاصه این موارد می پردازیم:

۱- پهنای شستشوی بزرگتر : اسکرابر های سرنشین دار از پهنای شستشوی بزرگتری برخوردار می باشند که این می تواند فاکتور مهمی در انتخاب دستگاه باشد زیرا در همان زمان مشابه که از روش های دیگر برای نظافت استفاده می کنیم ، می توان با برس بزرگتر و تیغه ی بلند تر محیط بیشتری را پوشش داد که همین امر موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

۲- بازدهی بالاتر اپراتور (کاربر) : همین که این نوع زمین شوی نیاز به تحرک و راه رفتن اپراتور در پشت دستگاه را نداشته و هدایت اسکرابر را مانند یک خودرو که نیاز به راننده دارد به کاربر سپرده است، باعث حفظ انرژی طولانی مدت کاربر خواهد شد، همین موضوع راندمان کاری را بالاتر برده و از خستگی فیزیکی اپراتور تا حد قابل توجهی می کاهد.

۳- حجم مخازن بزرگتر : در موارد قبل به بزرگ تر شدن دستگاه به دلیل اضافه شدن بخش هدایت کاربر روی خود دستگاه اشاره کردیم، با بزرگ تر شدن دستگاه اسکرابر طبیعتا حجم مخازن آب کثیف و تمیز آن هم به همان نسبت افزایش می یابد. با این تغییرات فواصل تخلیه مخزن و پر کردن مخزن ها طولانی تر شده و تاثیر و کارایی مستقیم روی بازهی می گذارد.

اسکرابر صنعتی کرشر مدل B 200 R D 90

این مدل اسکرابر دارای مخزن ۲۰۰ لیتری بوده و برای نظافت فضاهای بزرگتر از ۴۰۰۰ متر، دستگاه مناسبی است. این اسکرابر قابلیت ارائه برس غلطکی و دیسکی را دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp

استفاده از اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp، راه حلی منطقی برای نظافت محیط‌های کوچک است. این اسکرابر بدون سیم بوده و در صورت استفاده از ماده شوینده توان ضدعفونی کردن محیط را نیز دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید