تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

راهنمای خرید بخارشوی صنعتی

دستگاه بخارشوی صنعتی

شستشو با بخار یکی از جدید ترین متد های نظافت می باشد. این متد جزو بهترین روش های نظافتی و پاکیزگی محیط نیز به شمار می آید. تجهیزات شستشو با بخارشوی محدود به استفاده خانگی نمی باشند و در استفاده های صنعتی نیز کاربرد های متنوعی دارند.

به عنوان مثال در اداره جات و سایر ارگان های رسمی و اداری که وسعت بیشتری نسبت به محیط های خانگی دارند، از این دستگاه ها به منظور نظافت انواع سطوح استفاده می شود.

شما برای شستشو با بخارشوی صنعتی فقط نباید مکان هایی که احتیاج مبرم به نظافت دارند را تحت پوشش قرار بدهید و به آن نقاط توجه کنید، بلکه با استفاده از این تکنولوژی جدید می توانید سایر نقاطی که نیاز به نظافت ندارند را نیز با استفاده از بخار با دمای بالا شستشو و ضدعفونی کنید.

برای شروع فرایند نظافت در ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید. برای توضیح بیشتر، باید سطوح و مکان هایی که می خواهید نظافت کنید، شیوه ی نظافت مدنظر، مقدار هزینه و زمان مورد نیاز را مشخص و معین کنید. در مرحله بعد به انتخاب دستگاه مناسب با محیط انتخابی می پردازیم.

از بخار شوی صنعتی می توانید برای شستشوی انواع سطوح استفاده نمایید از جمله: شستشوی کف و دیوار ها، لوازم و وسایل مختلف داخل خانه و خارج خانه درمحل کار، شستشوی حیاط و درب پارکینگ، یا حتی در خانه برای شستشوی سرامیک و …

حتی خود دستگاه های بخارشوی صنعتی نیز در انواع مختلف و با فشار پاشش و حجم مخزن های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که کار انتخاب را برای مشتری تا حدودی دشوار تر میکند. در لحظه خرید بخارشوی صنعتی به نکات مختلفی باید توجه کنید که قیمت بخارشوی یکی از نکات مهم و کلیدی در خرید این محصول است.

میکروب زدایی محیط به کمک دستگاه بخارشوی صنعتی

شیوه ی نظافت و طریقه استفاده از دستگاه بخارشوی

تکنولوژی خاص و جدید دستگاه های بخارشوی باعث همه گیر شدن و جا افتادن این روش شستشوی در بین همه ی مردم جهان شده است. شاید برایتان سوال شده باشد که چگونه می توان برای تمیز کردن محل زندگی یا محل کار خود به همچنین دستگاهی اعتماد کرد و پاکیزگی این محیط ها را با استفاده از دستگاه بخار شوی انجام داد.

عموماً این دستگاه ها شامل یک مخزن برای نگهداری و گرم کردن آب می باشند که وظیفه به نقطه جوش رساندن و داغ کردن آب تمیز داخل مخزن را عهدا دار می باشد. این بخار ایجاد شده توسط نازل هایی با فشار بالا بر روی سطح برخورد می کند.

حاصل این برخورد و تماس بخار با سطح، از بین رفتن باکتری ها و جدا شدن کثیفی ها و آلاینده هایی هستند که جدا کردن آن ها فقط توسط دستگاه بخار شوی صنعتی ممکن است. همچنین برای از بین بردن جرم های طولانی مدت نیز از این مجعزه ی تکنولوژی نظافت بهره برده می شود.

سه نوع دستگاه بخارشوی از لحاظ اندازه و نوع استفاده وجود دارد که در پایین به اختصار توضیح خواهیم داد:

۱- بخارشوی دستی

۲- بخارشوی سطلی یا بشکه ای

۳- بخارشوی تی گونه و دستی

هر کدام از این بخارشوی ها موارد استفاده ی متفاوتی دارند، همانطور که از نامشان پیداست در انواع دستی، نیمه دسته و صنعتی تولید می شوند.

در جریان باشید که همیشه همه ی دستگاه های بخارشوی به همراه لوازم جانبی و مصرفی تولید و فروخته می شوند، در حین انتخاب و خرید به اینکه کدام یک از این لوازم را برای شستشوی خودتان احتیاج دارید توجه داشته باشید. مثلاً نازل های تخصصی دستگاه برای نظافت انواع سطوح.

از دیگر نکاتی که درخرید به کارتان می آید، زمان شستشو و زمان مورد نیاز برای گرم کردن آب داخل مخزن می باشد.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید