تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

راهنمای انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی با توجه به نیاز شما

راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی

راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی

یکی از روش های مؤثر برای فراهم نمودن شرایط مطلوب در محیط های صنعتی، استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی می باشد. امروزه دستگاه های جاروبرقی صنعتی گوناگونی طراحی و به بازار ارائه شده که قادر هستند انواع آلودگی های صنعتی از سبک ترین گرد و غبار تا سخت ترین مواد را جمع آوری نمایند. برای انتخاب جاروبرقی صنعتی باید نکات مهمی را درنظر گرفت. در این مقاله با راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی همراه شما هستیم.

جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی یا مکنده دستگاهی است که با ایجاد خلا داخل مخزن موجب مکش مواد به درون آن می گردد . استفاده روز افزون و متعدد از مکنده ها در محیط های گوناگون موجب طراحی و تولید طیف گسترده ای از محصولات متنوع گردیده است تا مشتریان بتوانند دستگاهی متناسب با نیاز خود انتخاب نمایند.

البته کاربرد جاروبرقی‌های صنعتی محدود به نظافت نبوده و از این دستگاه های مکنده در عملیات متفاوت در صنایع گوناگون، از جمله انتقال مواد می توان استفاده نمود.

جارو برقی صنعتی یک ابزار قدرتمند و در عین حال با قابلیت مانور بالا است و آلودگی های عمومی و خاص صنعتی را در هر نقطه از محیط با کیفیت کاملاً قابل قبول جمع آوری می کند.

تفاوت جاروبرقی صنعتی و خانگی

جاروهای صنعتی دارای ظرفیت مخزن بزرگتری نسبت به جاروبرقی های خانگی هستند و بر خلاف جاروهای خانگی که زباله در داخل کیسه آنها جمع آوری میگردد ، زباله در جاروهای صنعتی داخل مخزن استیل جاروبرقی جمع آوری می‌شود. همچنین قدرت موتور جاروبرقی های صنعتی بیشتر از دستگاه جاروی خانگی میباشد، به طوریکه دستگاه های مکنده از دو یا سه موتور قدرتمند بهره میبرند که هر موتور آن ها تقریبا به اندازه مکش موتور جاروی خانگی کاربرد دارد.

پرقدرت ترین جاروبرقی صنعتی

1- وسعت محل استفاده

به منظور بهره وری بالا در استفاده کاربردی از مکنده ها، طبیعتا بهتر است دستگاه جاروبرقی متناسب با وسعت یا محیط مورد نظر انتخاب گردد.

برای مکان هایی که وسعت خیلی زیادی ندارند می توان از جاروبرقی های تک موتوره و برای محیط هایی با وسعت بیشتر می توان از جاروبرقی های دو یا سه موتوره بهره برد. جاروبرقی های بزرگ تر با تعداد موتور بیشتر می تواند در مدت زمان کوتاه تری محیط را نظافت کند.

یه طور کلی در شرایط کارکرد نرمال (مطلق نیست):

  • فضا های کوچک: ۰ الی ۲۰۰ متر جاروی نیمه صنعتی ۱ موتوره
  • فضا های متوسط: ۲۰۰ الی ۶۰۰ متر جاروبرقی صنعتی ۲ موتوره (معمولی و اتوماتیک)
  • فضا های بزرگ: ۶۰۰ الی ۲۰۰۰ متر جاروبرقی صنعتی ۳ موتوره (معمولی و اتوماتیک)
جاروبرقی صنعتی سری IV 100/40

۲- نوع محل کار دستگاه جاروبرقی

بسته به اینکه محل مورد استفاده دستگاه جاروبرقی کجا باشد نوع آن متفاوت است. مثلا اگر محل شما دفتر کار یا بیمارستان است و محدودیت صدا دارید بهتر است از جاروبرقی صنعتی کم صدا با کار خود بهره ببرید.

۳- زباله های هدف

از برترین مزیت های مکنده صنعتی می توان به همه چیز خوار بودن آن ها اشاره کرد. این به بدین معنی است که هر چیزی که از لوله خرطومی آنها عبور کند را می توانند مکش نماید و به مخزن خود منتقل کنند. پس در این بخش به مشکل خاصی بر نخواهید خورد و میتوانید با توجه به نیاز خود مناسب ترین مکنده صنعتی را انتخاب کنید.

۴- ساعت کاری جاروبرقی

همانطور که در بالا اشاره شد جاروبرقی ها دارای تعداد موتور های متفاوتی هستند که عموماً از یک تا سه موتور دارند. موتور دستگاه های جاروبرقی صنعتی به دلیل دور موتور بالای خود و حرارت ناشی از چرخش موتور به دور هسته ی خود گرم میگردند.  لذا استراحت به موقع جارو از اهمیت زیادی برخوردار میباشد و در این بین استفاده از جاروی با برد اتوماتیک که موتورها را به نوبت استراحت میدهد اهمیت به سزایی پیدا خواهد کرد.

برای محیط هایی که نیاز است به مدت طولانی از جاروبرقی استفاده کنند مانند مساجد بزرگ و کارخانه ها می توان از قابلیت استفاده از هر یک از موتور های دستگاه به صورت جدا گانه بهره برد.

شیوه کار به این صورت است که موتور اول دستگاه تا زمان گرم شدن و بالا رفتن حرارت موتور خود فعالیت میکند و بعد از آن، موتور اول خاموش شده و تا زمان استراحت و خنک شدن موتور اول می توان موتور دوم یا سوم را بکار گرفت. حتی ویژگی استفاده همزمان از همه ی موتور ها نیز برای بعضی از این جارو ها وجود دارد که قدرت مکش را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

۵- قدرت مانور پذیری

مانور پذیری دستگاه، ارتباط مستقیم با عملکرد و بازدهی مکنده شما دارد. مثلا اگر محل نظافت شما در چند طبقه است و آسانسور نیز در دسترس نیست، بهتر است از جاروهای کوچک تر و نیمه صنعتی نیز در محل موردنظر خود استفاده نمایید.

استفاده از چرخ های روان و مناسب در دستگاه های مکنده موجب مانورپذیری بسیار بالای مکنده ها شده است.

۶- پرسنل و نیروی انسانی

شخصی که برای استفاده از دستگاه در نظر گرفته شده نیز می تواند در انتخاب جاروبرقی مناسب تاثیرگزار باشد. تحصیلات و میزان سواد و تجربه می تواند تاثیر به سزایی در افزایش راندمان کاری و پایین آوردن هزینه های جانبی در فرایند نظافت بشود. دلیل اصلی این بحث توانایی کار با پنل الکترونیکی و مکانیکی، همچنین توان حمل دستگاه در شیب ها و شرایط متفاوت است.

۷- در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش

در نظر داشته باشید که هر دستگاه نظافت صنعتی باید دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد. خرابی احتمالی یا آموزش شیوه استفاده از دستگاه های تمام صنعتی از جمله مواردی هستند که باید قبل از خرید دستگاه مورد توجه قرار بگیرد. همچنین قطعات و خدمات پس از فروش جاروبرقی صنعتی بایستی در دسترس باشند.

شرکت کارن تجارت بهین (نمایندگی رسمی دستگاه های نظافتی کرشر آلمان) با دارا بودن چندین نمایندگی در سطح کشور، در زمینه خدمات پس از فروش در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود.

جاروبرقی صنعتی موزه

انواع دستگاه جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی

انواع جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • جاروبرقی اتوماتیک آب و خاک
  • جاروی یک موتوره
  • جاروی دو موتوره
  • جاروی یک سه موتوره
  • جاروبرقی توربینی
  • جاروبرقی دائم کار

معمولاً از نوع موتور توربینی یا دائم کار به منظور استفاده به صورت شبانه روزی استفاده می شود.

تأثیر میزان مکش و میزان مصرف انرژی و میزان هوادهی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت مکنده ها میباشد. به علاوه دستگاه های مکنده از لحاظ حجم مخزن های زباله با هم تفاوت دارند که با توجه به محیط و میزان کارکرد دستگاه، نوع آن ها گوناگون می باشند.

فیلترهای جاروبرقی های صنعتی نیز از دیگر مواردی است که در هنگام خرید دستگاه مکنده به آن توجه می شود. این محصولات دارای کلاس فیلتراسیون گوناگون هستند.

اطلاعات بیشتر را در مقاله انواع جاروبرقی های صنعتی بخوانید.

مکش آب با جاروبرقی

همچنین می‌توانید به منظور کسب مشاوره در زمینه دستگاه های مکنده و راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی و یا کسب اطلاع از قیمت جاروبرقی صنعتی با کارشناسان شرکت کارن تجارت بهین تماس حاصل فرمایید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید