تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

زمین‌شوی هتلی کرشر

زمین-شوی-هتلی

زمین‌شوی هتلی

امروزه انواع محصولات زمین‌شوی، برای استفاده در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در محیط‌های اداری، تجاری، درمانی، صنعتی و هتل‌ها از این دستگاه‌ها برای شستشوی کف استفاده می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم شما را با کاربرد زمین‌شوی صنعتی در محیط‌های اقامتی و هتلی و یا همان دستگاه زمین‌شوی هتلی آشنا کنیم. کرشر آلمان، دستگاه‌های اسکرابری تولید می‌کند که با توجه به شرایط و الزامات خاص محیط‌های اقامتی و هتلی، مناسب استفاده در این فضاها می‌باشد. در ادامه به این الزامات پرداخته و توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

زمین‌شوی هتلی، کم صدا

با توجه به لزوم آرام و کم صدا بودن دستگاه‌های نظافتی در مراکز اقامتی و هتل‌ها، کاملا بدیهی است که زمین‌شوی مورد استفاده در هتل‌های نیز باید بسیار کم صدا باشند. همچنین دستگاه‌های اسکرابر کمپانی کرشر آلمان نیز با استفاده از موتورهای مدرن و عایق‌بندی مناسب، حداقل صدا را تولید می‌کنند. اما از میان کف شورهای کرشر، دستگاه نظافت کف مدل B 60/10 C هیچ موتوری نداشته و صدایی تولید نمی‌کند. به همین دلیل این دستگاه برای استفاده در این دسته از محیط‌ها، ایده‌آل به حساب می‌آید. این محصول از اختراعات کمپانی Kärcher آلمان بوده و توانسته درسال ۲۰۱۴ جایزه خلاقیت و نوآوری را در نمایشگاه بین‌المللی ISSA INTERCLEAN از آن خود کند.

نظافت صنایع با اسکرابر

منبع انرژی زمین‌شوی هتلی

همانطور که می‌دانید، کف شورها در دو مدل برقی و یا باتری دار تولید می‌شوند. اما از آنجا که وجود سیم برق در زمان استفاده از دستگاه در محیط هتلی می‌تواند مشکل ساز باشد، معمولاً برای اینگونه محیط‌ها مدل‌های باتری دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های باطری دار هم به صورت دستی و هم به صورت سرنشین دار یا با راننده وجود دارند. دستگاه‌های سرنشین‌دار برای نظافت محیط‌هایی با مساحت یا متراژ بالا استفاده می‌شود.

ظرفیت اسکرابر هتلی

با توجه به کاربرد گسترده انواع اسکرابر در محیط‌های مختلف مانند مراکز اقامتی و هتل‌ها، دستگاه‌های شستشو کف انواع مختلف با ظرفیت‌متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند، از اسکرابرهایی با ظرفیت ۱۰ لیتر تا اسکرابرهایی با ظرفیت ۶۰ لیتر می‌توانند پاسخگوی نیازهای متفاوت یک هتل باشد.

Kärcher آلمان

کمپانی کرشر آلمان به عنوان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت بهین را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی خود در ایران تعیین کرده است. به منظور مشاوره در انتخاب دستگاه نظافتی متناسب با محیط خود، با شرکت کارن تجارت تماس گرفته و با کارشناسان فروش مشورت نمایید.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید