تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

سازوکار اسکرابر در محیط‌های با محدودیت فضا

سازوکار دستگاه اسکرابر در محیط هایی با محدودیت فضا

نظافت کف محیط های با محدودیت فضا

سطوح کف در هر محیط بنا به شرایط مختلف در معرض انواع آلودگی های مختلف قرار می گیرند. امروزه با بهره گیری از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی همچون دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، فرآیند نظافت و شستشوی آلودگی های به وجود آمده بر روی سطوح کف با کیفیت قابل توجهی امکان پذیر شده است.

برخی افراد بر این باورند که این تجهیزات تنها به جهت سهولت در امر نظافت صنعتی در محیط های وسیع طراحی و تولید شده اند و جهت استفاده در محیط های با محدودیت فضا کاربرد چندانی ندارند. این باور نادرست موجب شده است که در اغلب فضاهای محدود، خود را مجبور به استفاده از ابزار های سنتی نظافتی کنند که هم زمان نظافت را به مقدار زیادی افزایش می دهد و هم هزینه ی نظافت به شکل چشمگیری افزایش می یابد. تی و سطل آب از جمله پرکاربردترین تجهیزات نظافتی هستند اما به دلیل وجود برخی مشکلات و محدودیت ها توان حذف کامل آلودگی ها در محیط را ندارند. از این رو پیشنهاد می شود از انواع تجهیزات نظافتی مانند اسکرابر یا زمین شوی دستی جهت شستشوی سطوح کف در محیط های کوچک و با محدودیت فضا استفاده شود.

اسکرابر چگونه کار می کند؟

دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی امکان شستشوی و خشک نمودن همزمان سطوح کف را به بهترین شکل ممکن فراهم می آورد. بخش های اصلی یک دستگاه اسکرابر صنعتی شامل: موتور، کنترل پنل، تی عقب دستگاه، برس، مخازن آب تمیز و کثیف و خرطومی مکش می باشد. عملکرد یکپارچه و زنجیره وار این بخش ها سبب انجام بهینه فرآیند نظافت و شستشوی سطوح هموار کف می شود. آب تمیز به همراه مواد شوینده ابتدا از مخزن آب تمیز بر روی برس هاو سطح کف پاشیده می شود.

برس ها در یک دستگاه اسکرابر  می توانند به صورت دیسکی یا رولی براساس نوع و مدل دستگاه باشند که با حرکت مداوم انواع آلاینده ها را خارج می کنند. سپس محلول آلوده ای حاصل از برس زدن به همراه آب و مواد شوینده  سطح زمین را فرا می گیرد که به کمک تی دستگاه و سیستم مکنده قدرتمند کف شوی صنعتی به خوبی از سطح جمع آوری شده و تمامی آلودگی ها را از سطح به مخزن آب کثیف دستگاه انتقال می دهد. در نهایت نیز آب آلوده مخزن آب کثیف زمین شوی را می توانید در زمانی که مخزن پر شد، در مکانی مناسب تخلیه کنید. از اشتباه های رایج استفاده کنندگان از روش های قدیمی و سنتی نظافت می توان به کثیف کردن سطح بعد از شستشو اشاره کرد. این آلودگی مجدد می تواند بر اثر قدم گذاشتن روی محیطی که به تازگی شسته شده به وجود بیاید. این مشکل در دستگاه های اسکرابر به طور کل حل شده و به کاربر این اجازه را می دهد که در هر زمان روی محیطی که نظافت شده راه برود . زیرا اسکرابر همه ی آب پاشیده شده روی سطح را به کمک تی عقب و مکنده مکش و خشک می کند.

دستگاه اسکرابر برقی یا باتری دار؟

دستگاه های اسکرابر از لحاظ منبع تغذیه در دو نوع برقی و باتری دار می باشند. نوع عملکرد این دو دسته از اسکرابر ها هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و هر دو فرآیند شستشوی سطوح را با سرعت و سهولت بالایی به انجام می رسانند. اما بسته به شرایط محیط و دسترسی به پریز برق می توان از انواع زمین شوی صنعتی کابلی یا باتری دار استفاده نمود. زمین شوی صنعتی توسط کاربر و با هل دادن فرد قابل هدایت می باشد و قدرت مانور فرد در انجام فرآیند نظافت به کمک این دستگاه ها بسیار بالا می باشد. دلیل آن هم تنها وزن سبک دستگاه و قابلیت حمل آسان آن می باشد. کاربر به کمک دستگاه اسکرابر دستی کلیه بخش های محیط را در مدت زمان کوتاه مورد نظافت قرار می دهد. به دنبال آن از بسیاری از هزینه های عملیاتی نظافت نیز کاهش می یابد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید