تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی دیوار و بناهای آجری با واترجت

شستشوی دیوار و بنا های آجری به وسیله دستگاه واترجت

نظافت سطوح آجری توسط دستگاه واترجت

در میان سطوحی که با محیط و عوامل بیرونی در ارتباط مستقیم هستند، دیوار های آجری در برابر عواملی چون نور مستقیم آفتاب، باران و برف، جلبک و انواع دوده، فضولات پرندگان، شن و گرد و غبار بسیار آسیب پذیر تر هستند. اگر این عوامل و کثیفی ها در دوره های طولانی روی سطح باقی بمانند، نه تنها نمای زشت و ناخوشایندی را ایجاد می کنند، بلکه باعث فرسایش و تغییر شکل ظاهری قابل توجهی می شود.

هرچه فرایند نظافت دیر تر و با فاصله زمانی بیشتری انجام شود، به همان نسبت تمیز شدن و پاکسازی سطوح دشوارتر می شود. از دستگاه واترجت برای از بین بردن آلودگی هایی نظیر جلبک ها،کپک زدگی، و نظافت بعد از ساخته شدن آن بنا استفاده می شود.

نکات قابل توجه برای نظافت بنا های آجری

توجه داشته باشید که عموماً دیوار های آجری به وسیله بتن یا سیمان به صورت ادغام شده تشکیل شده اند،  که شیوه و دستگاه مورد نظر برای شستشوی هر کدام با یکدیگر متفاوت هستند.  کارخانه های آجرپزی برای شستشوی آجر ها دستگاه واترجت با فشار پاشش کمتر را پیشنهاد می کنند.

پیشنهاد آنها استفاده از واترجت با فشار مابین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ است و همچنین توصیه می کنند به هیچ عنوان از فشار بالای ۱۵۰۰ استفاده نشود. اگر از فشار بالا برای شستشو استفاده کنید ممکن است آسیب جدی به آجر ها وارد شود. به همین دلیل است که نظافت سطوح آجری را به افراد حرفه ای تر  می سپارند.

البته در اینجا ذکر این نکته ضروری است که بخش عمده چگونگی شستشوی بنا های آجری به مقدار و میزان آلودگی روی سطح بستگی دارد. همچنین در برخی محیط ها می توان از دستگاه های شستشوی فشار قوی آب با فشار عملیاتی کم تر نیز استفاده شود.

واترجت صنعتی hd کرشر

چه نوع دستگاهی برای نظافت آجرها استفاده کنیم؟

در نظر داشته باشید که برای نمای بیرونی ساختمان ها و دیوار هایی که در معابر خارجی استفاده می شود قطعا احتیاج به دستگاهی دارید که نیاز به استفاده از برق شهری نداشته باشید ، یا بتواند از سوخت های فسیلی مانند بنزین بهره ببرد. در معابر خارجی دسترسی به برق در همه ی نقاط تقریبا غیر ممکن می باشد پس دستگاه واترجت انتخابی شما باید از نوع واترجت بنزینی باشد.

به طور کل انواع مختلفی از انرژی برای استفاده از دستگاه واترجت وجود دارد که در این شیوه نظافت باید از سوخت فسیلی استفاده کنیم.

لازم به ذکر است برای نظافت دیوار های آجری که به تازگی ساخته شده اند قبل از استفاده از شوینده ی پر فشار، می بایست دیوار را از آلودگی های درشت و قابل جدا سازی، پاکسازی کنید.

بهترین شیوه شستشوی دیوار یا سطح بیرونی خانه هایی که از آجر در ساخت آن ها استفاده شده این است که از پایین دیوار شروع به شستشو کنید و به مرور به سمت بالای دیوار پیش بروید، تا زمانی که به انتها رسیدید برای بار دوم از بالا به سمت پایین نظافت میکنید.

از نکاتی که باید در حین شستشوی ساختمان های تازه ساخته شده با دستگاه کارواش در نظر گرفت این است که فشار آب به راحتی می تواند ملات و مواد اولیه را از بین ببرد . پس سعی کنید اطراف محیط نظافت را تا حد امکان خلوت کنید.

قیمت واترجت

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید