تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی تاسیسات با دستگاه واترجت صنعتی

نظافت تاسیسات با دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتی دستگاهی است که به وسیله یک پمپ، آب را با فشار بسیار بالا به سطح مورنظر پاشش می کند. جریان آب پاشش شده به دلیل دارا بودن فشار بسیار بالا، پیوند مولکولی بین آلودگی ها و سطح را سست کرده و جرم و آلاینده ها را به نحو احسن از سطح جدا می نماید.

از مزیت های استفاده از واترجت می توان به کاهش مصرف آب، سازگاری با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از مواد شوینده یا استفاده حداقلی از آنها، افزایش کارایی، کیفیت و سرعت در عملیات نظافت و شستشو اشاره نمود.

سهولت استفاده از این دستگاه و کاربرد آن در نظافت فضاهای وسیع و دور از دسترس (با استفاده از لوازم جانبی مختلف) از جمله مزایای استفاده از واترجت صنعتی می باشد. دستگاه واترجت صنعتی یا دستگاه شستشوی فشار قوی آب، در مدل های متنوع طراحی و تولید شده و بدین ترتیب دست شما برای انتخاب دستگاهی در تناسب با نوع نیاز نظافتی باز است.

لوازم جانبی کارواش دستی

استفاده از دستگاه واترجت صنعتی در نظافت تاسیسات

همانطور که در بالا گفتیم تجهیزات واتر جت صنعتی در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این محیط ها تاسیسات می باشد. بسیاری از محیط های صنعتی و غیر صنعتی دار بخش تأسیسات می باشند که نیازمند نظافت روزمره هستند. فشار بالای آب پاشش شده از نازل دستگاه شستشوی فشار قوی آب، می تواند آلودگی هایی را که مدت زیادی روی سطح و داخل لوله ها و سطوح مختلف باقی مانده را جدا کرده و به بهترین شکل ممکن عملیات نظافت را انجام دهد.

همین جدا سازی رسوبات و سست کردن پیوند مولکولی آلودگی ها علاوه بر به ارمغان آوردن پاکیزگی، می تواند به طول عمر تاسیسات نیز کمک به سزایی کند. باقی ماندن رسوبات و زنگ زدگی روی لوله ها و شیر ها می تواند از عمر آن ها کاسته و هزینه های جانبی به بار بیاورد.

فرسایش قطعات از جمله خطراتی است که همواره در محیط های گوناگون، تاسیسات را تهدید می کند، پس می توان با استفاده از دستگاه های کارواش این مخاطرات را به حداقل میزان ممکن رساند.

در تاسیسات به خاظر روغنی بودن، جرم و رسوبات سطح بهتر است از دستگاه واترجت آب گرم استفاده کنیم، آب گرم با فشار و درجه حرارت بسیار بالا توانایی از بین بردن آلودگی هایی که در اینگونه محیط ها دارد. شما حتی می توانید از مواد شوینده نیز برای بازدهی بالاتر و نظافت بهتر استفاده نمایید. استفاده از مواد شوینده الزامی نیست ولی به انتخاب کاربر می توان از این مواد نیز برای نظافت بهتر بهره برد.

واترجت های صنعتی با قدرت پاشش ۲۰۰ بار می تواند اکثر آلودگی های چسبیده به سطوح کف و دیوار هارا به راحتی از سطح جدا کند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید