تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی تسمه نقاله توسط واترجت صنعتی

دستگاه-واترجت-صنعتی

نوار نقاله دارای کاربردهای مختلفی است که در صنایع فرودگاهی به منظور انتقال بار و چمدان های مسافران مورد استفاده قرار می گیرد. جا به جایی بارها از زمان دریافت از مسافران تا انتقال آن از هواپیما و تحویل دوباره به افراد به وسیله نوار نقاله انجام می گردد و از آن جایی که این فرآیند به روش دستی به هیچ عنوان قابل انجام نمی باشد، مراقبت از نوار نقاله (کانوایر) و رسیدگی به آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

وجود خرابی در نوار نقاله می تواند سبب اتلاف وقت و آزردگی مسافران گردد؛ هم چنین سطحی از نوار نقاله که در مجاورت هوا قرار دارد، توسط گرد و خاک و دیگر آلاینده ها، آلوده می شود و هنگامی که اجسام با این سطح تماس پیدا کنند، به سادگی کثیف و آلوده خواهد شد.

به منظور جلوگیری از این پدیده نظافت و شستشوی نوار نقاله ها به روش درست و مناسب با دستگاه کارواش یا واترجت صنعتی می تواند به عنوان بهترین گزینه مطرح گردد که علاوه بر افزایش طول عمر این دسته از تجهیزات فرودگاهی، از کثیف شدن لوازم مسافران جلوگیری می نماید.

واترجت صنعتی hds کرشر
واترجت صنعتی hds کرشر

شیوه نظافت و انواع روش های آن

تسمه نقاله ها عموماً از جنس پلاستیک فشرده هستند. پس طریقه نظافت و شستشوی آن ها با فلز و یا پارچه به طور کل متفاوت است. لکه های چسب و روغنی ، گریس یا آلودگی هایی که ممکن است بر اثر استفاده از نوار های نقاله به وجود بیاید باید با دستگاه و درجه حرارت مختص نوع آلودگی تمیز و پاکسازی شود.

شستشو با آب گرم و حرارت بالا باعث بازدهی شستشوی بهتر و کسب نتیجه مناسب تر خواهد شد.

خرید دستگاه واترجت آب گرم فقط در زمانی ضروری می شود که احتیاج به حذف آلودگی هایی دارید که چرب و روغنی بوده و با فشار ساده آب تمیز نمی شود، کارواش آب گرم با دمای بیش از ۲۲۰ درجه فارنهایت لایه های چربی را از روی تسمه جدا می کند , این همان تفاوت بین واترجت آب گرم و سرد است.

دقت داشته باشید بعد از برخورد آب با فشار بالا بر روی سطح آلودگی های چسبیده روی سطح جدا شده و می توان برای مرحله بعد نظافت از بخارشوی صنعتی جهت مکمل نظافت، ضد عفونی کردن محیط، مکش آلودگی های باقی مانده و انتقال به مخزن آب کثیف دستگاه استفاده نمود.

شستشوی تجهیزات با واترجت

قابلیت حمل و انواع مختلف دستگاه واترجت

بسته به شرایط حمل و نقل و محیط استفاده دستگاه های واترجت به دو دسته ثابت و قابل حمل تقسیم می شوند.

کارواش هایی هستند که روی ماشین های مخصوصی نسب می شوند که اصلاحا به آنها در زمان عامیانه نیسانی نیز گفته می شود، اینها نمونه ای از واترجت های ثابت می باشند، که در محیط هایی با مساحت کمتر نیز کاربرد دارند.

اما واترجت های قابل جابه‌جایی نیز در دسته دوم قرار دارند که تقریبا در همه ی محیط ها می تواند از آنها بهره برد.

نکته مهم نظافتی سطوح پر استفاده و پر رفت و آمد

باید توجه داشت که این تسمه نقاله ها نیز مانند سایر سطوح پر رفت و آمد احتیاج به سرعت عمل در شستشو دارد زیرا زمانی را نیز باید برای خشک شدن سطح تسمه در نظر بگیریم. در مکان هایی مانند فرودگاه ها که استفاده شبانه روزی دارند، باید به زمان نظافت نیز توجه خاصی داشت.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید