تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی زمین به وسیله اسکرابر

شستشوی-زمین

شستشوی زمین

انواع دستگاه های نظافت صنعتی به منظور شستشو و نظافت محیط های مختلف به کار می روند. یکی از مواردی که معمولا این دستگاه ها به منظور آن به کار گرفته می شوند، شستشوی زمین است که معمولا توسط دستگاه های اسکرابر صورت می گیرد، که در این نوشتار قصد صحبت درباره آن را داریم.

زمینشوی دستی

اسکرابر

اسکرابر یا همان دستگاه زمین شوی، دستگاهی است که با استفاده از آب و مواد شوینده اقدام به شستشوی سطح زمین می‌کند. روش کار این دستگاه به این شکل است که این محصول دارای دو مخزن آب تمیز و آب کثیف می‌باشد. مواد شوینده نیز در همان مخزن آب تمیز ریخته می‌شود. سپس با روشن کردن اسکرابر برس جلوی دستگاه (رولی و یا دیسکی) شروع به چرخش و پاشش ترکیب آب و مواد شوینده می‌کند. ترکیب آب و مواد شوینده و همچنین چرخش برس‌ها بر روی زمین موجب شستشوی کامل زمین می‌شود. همچنین دستگاه زمین شوی صنعتی دارای موتور مکنده‌ای می‌باشند که از طریق محفظه موجود در عقب دستگاه تمام آب را مکش می‌کند.

قیمت زمین شوی کارچر B50/70 R

انواع اسکرابر

اسکرابر ها انواع مختلفی دارند که با توجه به محیط مورد نظر هر یک از آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

اسکرابر با راننده

یکی از انواع این دستگاه‌ها اسکرابر با راننده می‌باشد که به منظور استفاده در مساحت‌های بالا کاربرد دارد. این اسکرابرهای کرشر در حجم‌های گوناگون از ۹۰ تا ۳۰۰ لیتر تولید می‌شوند. زمین شوی‌های با راننده کارچر همچنین دارای انواع تکنولوژی‌های نوین نیز می‌باشند که به منظور راحت تر شدن استفاده از آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین زمین شوی سرنشین دار

اسکرابر دستی

همچنین به منظور استفاده در فضاهای محدود تر معمولا از انواع اسکرابر های دستی استفاده می شود. این زمین شوی ها نیز با ظرفیت های مختلف (از ۱۰ تا ۶۰ لیتر ) به منظور شستشوی کف مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این دستگاه ها را از نظر منبع تامین انرژی نیز به دو دسته زمین شوی برقی و اسکرابر باتری دار تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

زمین شوی صنعتی

اسکرابر برقی

برای شستشوی زمین و فضاهایی که دسترسی به برق دارند و همچنین محدودیت‌های استفاده از مدل‌های باطری دار نیز برای آنها مهم می‌باشد، از انواع اسکرابر برقی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها از نظر اینکه در هر زمانی و بدون نیاز به شارژ قابل استفاده می‌باشند، معمولا برای برخی از مشتریان دارای اولویت می‌باشند.

زمین شوی صنعتی مدارس

اسکرابر باطری‌دار

اما به منظور استفاده در محیط‌هایی که دسترسی به جریان برق وجود ندارد و یا وجود سیم برقی در محیط در زمان کار کردن دستگاه می‌تواند مشکل‌ساز باشد مانند مجتمع‌های تجاری می‌توان از اسکرابرهای باتری دار بهره گرفت. علی الخصوص در طراحی‌های جدید اسکرابرهای باتری دار کارچر با توجه به طراحی‌های ویژه بدنه و باتری‌ها بسیاری از مشکلات اسکرابرهای قدیمی برطرف شده است.

کمپانی کرشر (کارچر) آلمان

کمپانی کرشر (Kärcher) آلمان بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان است که شرکت کارن تجارت بهین را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کرشر در ایران تعیین کرده است.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید