تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی شیشه

شستشوی شیشه

وجود پنجره‌های بزرگ با تعداد زیاد در هر فضایی باعث ورود نور دلنشین آفتاب شده و فضایی مطبوع را برای ساکنین به همراه خواهد داشت. اما معمولا بارش باران، وزش باد و جا به جا شدن گرد و غبار و نشستن آنها بر روی پنجره ها، شیشه‌ها را به سرعت کثیف می‌کند.

گاهی نیز کودکان در حین بازی‌های کودکانه خود اثر دستهایشان را بر روی پنجره‌ها باقی می‌گذراند. وجود حیوانات خانگی در محیط نیز همیشه مزید بر علت می‌شود. به دنبال ایجاد آلودگی‌ها برای شستشوی شیشه‌‌‌ها لازم است نکاتی را مدنظر قرار دهید:

۱ – هرگز زیر تابش مستقیم نور خورشید عملیات شستشوی شیشه‌ها را انجام ندهید چون آب و محلول شوینده شما به سرعت خشک شده و نتیجه مطلوبی به دست نخواهید آورد.

۲ – از ماده شوینده بیش از اندازه استفاده نکنید. استفاده از ماده شوینده بیش از حد ممکن است موجب تشکیل یک لایه چرب بر روی شیشه‌ها و عدم نظافت مطلوب سطح شود پس لطفا همیشه به اندازه نیاز از ماده شوینده استفاده نمایید.

۳ – درهنگام پاک کردن پنجره‌ها به هیچ‌وجه قاب و چهارچوب آنها را فراموش نکنید. به همان اندازه که شیشه‌ها در معرض آلودگی هستند چهارچوب‌ها نیز آلوده می‌شوند و به نظافت نیاز دارند. برای نظافت چهارچوب‌ها ابتدا گرد و غبار را به وسیله یک برس یا پارچه خشک از بین ببرید. سپس با استفاده از یک پارچه مرطوب یا اسفنج نرم سطح را به خوبی پاک کنید.

سپس براساس جنس قاب ماده شوینده مناسب را انتخاب کنید. برای قاب‌های پنجره چوبی مواد شوینده مناسبی وجود دارد که چوب را در برابر هوازدگی محافظت می‌کند و برای چهارچوب‌‌های پلاستیکی مواد شوینده آنتی‌استاتیک موجود است که به طور خاص برای پلاستیک طراحی شده‌اند.

 

و اما به طور کلی پاک کردن شیشه‌ها در منازل، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و …. گاها امری وقت‌گیر و کلافه‌کننده محسوب می‌شود. این که شیشه‌ها به خوبی تمیز شوند و ردی از ماده شوینده، آلودگی و گرد و غبار بر روی آنها باقی نماند نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی دارد. در برخی موارد نیز به علت عدم دسترسی درست و یا خستگی دست کاربر نتیجه چندان مطلوبی از شستشوی شیشه‌ها حاصل نخواهد شد.

اما کمپانی کارچر با طراحی و تولید دستگاه شیشه‌شوی Window Vac شستشوی شیشه‌ها را به کاری آسان و مفرح تبدیل نموده است. به کمک این دستگاه کاربر می‌تواند با صرف وقت بسیار کم و با صرف کمترین انرژی و بدون ایجاد خستگی در دست‌ها و بازوهای خود به راحتی مساحت زیادی را شستشو و نظافت نموده و نتیجه‌ای بسیار مطلوب و رضایت‌بخش حاصل نماید.

شیشه شوی حرفه ای

در واقع با وجود تکنولوژی جدید کارچر امروز شما برای شستشوی شیشه‌ها دو روش پیش رو دارید:

شستشوی شیشه به روش معمول و سنتی

۱) شیشه را ابتدا با آب ولرم و کمی ماده شوینده با استفاده از یک اسفنج یا پارچه بدون پرز از بالا به پایین تمیز کنید.

۲) به وسیله تیغه با یک حرکت ۸ مرحله‌ای سطح شیشه را خشک می‌کنیم. به جای تیغه می‌توانیم از پارچه هم برای خشک کردن استفاده کنیم.

۳) در آخرین مرحله قطرات باقی‌مانده آب را به وسیله یک پارچه میکروفایبر یا حوله مناسب تمیز می‌کنیم.

شستشوی شیشه با استفاده از تکنولوژی روز

۱) ابتدا ماده شوینده را به کمک باطری مخصوص پاشش ماده شوینده بر روی سطح شیشه اسپری می‌کنیم.

۲) با استفاده از پارچه میکروفایبر سطح شیشه را پاک می‌کنیم و ذرات درشت گرد و غبار را می‌‌زداییم.

۳) دستگاه ویندووک را بر روی سطح شیشه قرار داده به صورت عمودی از بالا به پایین حرکت می‌دهیم و به راحتی کلیه ذرات آلودگی و غبار را به همراه آب آلوده و ماده شوینده از روی سطح پاک می‌نماییم. ویندووک وسیله‌ای است که حتی برای شیشه‌های با ارتفاع زیاد هم به کار می‌آید. با اتصال یک لوله تلسکوپی به ویندووک به راحتی به نقاطی با ارتفاع زیاد هم دسترسی پیدا می‌کنید.

قیمت شیشه شور

دستگاه شیشه‌شوی کمپانی کارچر آلمان دستگاهی کوچک، کم‌حجم و سبک و در عین حال پرقدرت و کاربردی جهت شستشوی شیشه و سایر سطوح سخت و صاف محسوب می‌شود. در بسته‌بندی کامل این دستگاه یک بطری اسپری آب و یک پد میکروفایبر به همراه ماده شوینده قرار داده شده است که همان‌طور که توضیح داده شد در عین کار با دستگاه لازم و ضروری خواهد بود. شما به کمک این دستگاه قادر خواهید بود علاوه بر شستشوی شیشه ها، دیگر سطوح مانند کاشی‌ها، میزها و هر سطح سخت و صاف دیگری را به راحتی شستشو و خشک نمایید.

اجزا و ویژگی‌های دستگاه شیشه‌شوی

موتور وکیوم حرفه‌ای با قدرت مکش فوق‌العاده در جمع‌آوری ذرات و آلودگی‌ها و عدم خط انداختن بر روی شیشه‌ها

این دستگاه از یک موتور وکیوم پرقدرت بهره‌مند است. موتور وکیوم دستگاه پس از روشن شدن به راحتی ماده شوینده، آب و کلیه آلودگی‌ها و غبار موجود بر روی سطح را مکش نموده و بدون بر جای گذاشتن هیچ رد و یا خطی سطحی تمیز و نظافت شده را به شما تحویل خواهد داد.

دستگاه شستشوی شیشه خانگی

باطری لیتیوم یون با طول عمر بالا

وجود یک باطری لیتیوم یون در این دستگاه مزایای متعددی را ایجاد می‌کند از جمله اینکه باطری به سادگی و به سرعت شارژ می‌شود. امکان شارژ ناقص این مدل از باطری وجود دارد و شما می‌توانید هر زمان که لازم باشد حتی قبل از تکمیل شدن فرایند شارژ باطری دستگاه را از شارژر جدا نموده و از آن استفاده نمایید. بعلاوه باطری‌های لیتیوم یون نسبت به سایر باطری‌ها شارژ را به مدت طولانی‌تری نگه داشته و از متوسط طول عمر بالاتری نیز برخوردار می‌باشند.

وجود یک مخزن آب کثیف ۰٫۱ لیتری بر روی بدنه که کاملا بهداشتی تعبیه شده است

بر روی بدنه دستگاه یک مخزن ۰٫۱ لیتری تعبیه شده است که مخصوص جمع‌آوری آب، ماده شوینده و آلودگی‌های موجود بر روی سطح می‌باشد. و آلودگی‌ها در عین انجام عمل شستشوی شیشه و یا سایر سطوح در این مخزن جمع‌آوری می‌گردد. این مخزن به سادگی و به سرعت قابل تخلیه و شستشو می‌باشد بدون آنکه دست کاربر هیچ‌گونه تماسی با آلودگی‌ها نداشته باشد.

دستگاه نظافتی حرفه‌ای و چند منظوره

این دستگاه علاوه بر امکان شستشوی شیشه‌ها در مساحت بالا قادر است کلیه سطوح سخت و صاف دیگر از جمله کاشی‌های آشپزخانه و حمام، آینه‌های خانه، سطح میزها، سطح براق و شیشه‌ای کابینت‌ها، شیشه‌های اتومبیل و … را به خوبی برای شما نظافت نماید.

شیشه شو شارژی

علاوه برآنکه جدا از دستگاه شستشوی شیشه Window Vac کمپانی کارچر با طراحی و تولید میله‌های مخصوص امکان دسترسی کاربر به نقاطی با ارتفاع بیشتر و دور از دسترس را نیز مهیا نموده است.

و دست آخر اینکه معمولا زمانی که شیشه‌ها را پاک و چهارچوب پنجره را هم نظافت می‌کنید، مناسب است که به فکر تمیزی و نظافت پرده‌ها نیز باشید. یکی از بهترین راه‌حل‌هایی که می‌توانید برای نظافت پرده‌ها به کار بگیرید استفاده از دستگاه‌های بخارشوی می‌باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید