تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی کشتی‌ها و قایق‌ها با واترجت صنعتی

شستشوی صنعتی کشتی ها و قایق ها با دستگاه واترجت صنعتی

استفاده از واترجت صنعتی در شستشوی کشتی ها

وسایل حمل و نقل دریایی مانند کشتی ها و قایق ها، همانند سایر وسایل حمل و نقل دیگر، نیازمند نظافت و شستشوی روزانه می باشند. اصول نگه داری و مراقبت از این تجهیزات، امری بسیار مهم و اساسی برای شرکت و افراد. کشتی ها و قایق ها نیز در طی انجام فرایند کاری در طول روز، انواع آلودگی ها و لکه های گوناگونی را به خود می گیرند.

از جمله این آلودگی ها می توان به جلبک ها، لکه های چسبنده، قارچ ها، باکتری ها، دوده، نمک و … اشاره نمود که بدنه و سطوح کشتی ها و قایق ها این آلودگی ها را جذب خود می کنند.

با توجه به موارد ذکر شده که اشاره کردیم، استفاده از دستگاهی که بتواند بدنه قایق ها و کشتی ها را به صورت کاملاً مکانیزه و با کیفیت، دقت و سرعت بالا انجام بدهد، موردنیاز است. دستگاه موردنظر به منظور شستشوی سطوح قایق ها و کشتی ها، دستگاه واترجت صنعتی یا دستگاه شستشوی فشار قوی آب نام دارد.

کارواش صنعتی مرغداری

طرز کار این دستگاه بدین صورت است که آب را با فشار کم از ورودی دریافت دریافت نموده و پس از فعل و انفعالاتی در داخل دستگاه، آب را با فشار بسیار بالا بر روی سطح موردنظر پاشش می کند. با توجه به میزان آلودگی نوع دستگاه کارواش انتخابی نیز متفاوت است. دستگاه های شستشوی فشار قوی آب نیز به منظور شستشوی با کیفیت تر سطوح بدنه و ناو قایق ها و کشتی ها، دارای مخزنی به منظور پاشش مواد شوینده می باشند که همراه  آب پاشش می گردند.

معمولاً دستگاه هایی که دارای توان کاری بالا باشند برای انجام فرایند نظافت مناسب هستند. دستگاه های کارواش با توجه به میزان برق مصرفی، توان کاری، نوع انرژی مصرفی، فشار عملیاتی، پرتابل یا ثابت، دبی خروجی آب و … با هم تفاوت دارند. به یاد داشته باشید که استفاده از دستگاه های واتر جت صنعتی در زمان، هزینه و انرژی صرفه جویی می نمایند. پس حتما قبل از خرید این تجهیزات نظافتی، با کارشناسان حوزه صنعت نظافت مشورت نمایید.

در بسیاری از موارد برای شستشوی، رنگ بری، حفاظت سازه های فلزی و زنگ زدایی سطوح کشتی ها از واتر سندبلاست بدین منظور استفاده می کنند. قدرت فشار عملیاتی در عملیات سندبلاست تر فوق العاده بالا است. حتماً زمانیکه از دستگاه های کارواش استفاده می نمایید، دقت کنید که هیچ اثری از آلودگی بر روی سطح بدنه و دیگر سطوح نباشد. چون در آینده باعث خوردگی و زنگ زدگی در آن بخش موردنظر می شود.

حتما دقت داشته باشید که در هنگام عملیات شستشو، رنگ بری و لایه برداری، از لباس و عینک مخصوص استفاده نمایید. زیرا تراشه های رنگی و مواد شیمیایی می توانند برای شما مشکلات تنفسی جبران ناپذیری ایجاد نمایند.

اینکه در چه مواقعی می خواهید قایق یا کشتی خود را شستشو دهید، بستگی به عوامل بسیاری دارد. مثلاً ممکن است هفته ای یکبار، ماهی دو بار با توجه به شرایط قایق یا کشتی خود را شستشو دهید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید