تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

چگونه تجهیزات صنعتی خود را شستشو دهید

کارواش-صنعتی

برای هر کامیون یا تجهیزاتی که نیاز به نظافت و شستشوی صنعتی دارند، عمل نظافت متفاوت است. در این مقاله به موارد مهم به منظور نظافت این ماشین آلات سنگین و تجهیزات صنایع با دستگاه های کارواش صنعتی اشاره می کنیم:

دستگاه های کارواش صنعتی با قدرت بالای خود نظافت با کیفیتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. نظافت با این دستگاه ها باعث حفاظت و بالا رفتن طول عمر تجهیزات می شود و از خراب شدن آن ها جلوگیری می نماید. با دستگاه های کارواش می توانید انواع آلودگی ها مانند: گل و لای، چربی یا گریس، خاکستر و … از ماشین آلات و تجهیزات نظافت نمایید.

دستگاه کارواش صنعتی مناسب را انتخاب نمایید.

دستگاه های کارواش دارای ویژگی های پیشرفته و عالی برای شستشوی صنعتی ماشین آلات و تجهیزات می باشند. به خصوص دستگاه های کارواش آب گرم صنعتی دارای مزایای فوق العاده برای نظافت صنعتی تجهیزات و ماشین آلات می باشند. این دستگاه ها دارای پاشش فشار قوی آب با درجه حرارت بالا و پاشش بخار همراه با پاشش مواد شوینده می باشند.

این دستگاه ها معمولاً از برق سه فاز برای نظافت و شستشو بهره می برند و دارای دبی خروجی آب بالایی هستند. این محصولات (آب گرم) به صورت سیار یا پرتابل هستند و می توانند در هر مکانی جابجا شوند. دستگاه های کارواش صنعتی بایستی دارای بدنه محکم و مقاوم باشند تا در برابر خطرات احتمالی از خود مقاومت نشان دهند.

همچنین بدنه این محصولات بایستی به گونه ای باشند تا از ورود گرد و غبار و دیگر آلودگی ها به پمپ دستگاه جلوگیری به عمل آورد. دستگاه ها آب گرم کارچر آلمان نمونه ای از دستگاه های با کیفیت به منظور شستشوی و نظافت کامیون ها و تجهیزات سنگین می باشند.

به عنوان مثال کارواش مدل HDS 10/20-4M نیز دارای تکنولوژی SDS به منظور جلوگیری از لرزش بر اثر تغییر فشار است.

پرقدرت ترین بخارشوی

ایمنی

ایمنی بایستی قبل از انجام عملیات شستشو با دستگاه های فشار قوی آب انجام شود. از تجهیزات مناسب مانند عینک ایمنی استفاده نمایید. آب با فشار قوی یا بالا می تواند اجسام تیز و برنده و … را پرتاب نماید. حتی در بعضی موارد به دلیل لغزندگی کف، استفاده از کفش های ایمنی توصیه می شود.

سازگار با محیط زیست

دستگاه های کارچر آلمان سازگار با محیط زیست بوده و در کلیه صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه مدل HDS 10/20-4M کمپانی Kärcher آلمان از نوع دیزلی و برقی بوده و دارای سیستمی به نام eco!efficiency می باشد که باعث می شود مصرف سوخت، دمای خروجی در بهینه ترین حالت قرار بگیرند.

این دستگاه به صورت سه فاز نیز بوده و دارای فشار کاری حداکثر ۲۰۰ بار می باشد. این کارواش صنعتی دارای تجهیزاتی مانند: تفنگی ماشه دار، لانس استیل می باشد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید