تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تفاوت واترجت آب گرم و واترجت آب سرد

عملکرد متفاوت دستگاه واترجت آب گرم نسبت به واترجت آب سرد

عملکرد فوق العاده دستگاه های واترجت آب گرم در نظافت صنعتی

دستگاه واترجت آب گرم، جزو تجهیزات کاربردی و موثر به منظور نظافت و شستشوی صنعتی انواع سطوح می باشد. این تجهیزات نظافتی قادرند انواع آلودگی ها و لکه های سخت و چسبنده را به شکل کاملاً مکانیزه تمیز و پاک گردانند. دستگاه های واترجت آب گرم قادر به بالا بردن دمای آب می باشند.

این دمای بالای آب می تواند در محیط های گوناگون کارآمد بوده و لکه های گوناگونی مانند روغن، گریس یا چریس از سطوح گوناگون و تجهیزات مختلف پاک گردانند.

استفاده از آب گرم برای نظافت به خودی خود می تواند در نظافت موثر باشد. ولی وقتی این آب گرم توسط دستگاهی با فشار بالا بر سطح پاشش می شود تاثیر آن را چند برابر شده که همین امر موجب شده لکه های چرب و لکه های سخت به راحتی از بین رقته و پیوند مولکولی آن ها را بشکند.

به طور کل، فشار بالای آب می تواند آلودگی های چسبنده و سخت را جدا کرده و به نظافت عمقی هر سطح کمک شایانی بکند.

دستگاه کارواش صنعتی همانطور که از نام آن مشخص است، برای مصارف صنعتی استفاده می شود زیرا عموما لکه های سخت و عمیق تری در این محیط ها یافت می شود که احتیاج به حذف شدن دارند،  واترجت صنعتی از یک مخزن بویلر برای گرم کردن آب استفاده می کند که در داخل خود کارواش تعبیه شده است، میزان دبی خروجی آب و فشار پاشش آب از نازل دستگاه واتر جت به عوامل متعددی بستگی دارد.

واترجت شستن بالکن

نوع انرژی مصرفی دستگاه واترجت صنعتی

دستگاه های واترجت عموما از سوخت های فسیلی مانند گازوئیل و دیزلی استفاده می کنند، ولی همچنین می توانند از هیدرولیک و انرژی الکتریکی نیز برای انجام عملیات فرایند نظافت استفاده کنند. فشار عملیاتی دستگاه های کارواش یا همان واتر جت متفاوت می باشد.

به عنوان مثال در برخی از محیط های صنعتی به منظور شستشوی سطوح و از بین بردن لکه ها نیاز به فشار کاری ۲۰۰ بار و در بعضی محیط های دیگر فشار ۱۵۰بار استفاده می کنند و در برخی محیط های دیگر ازدستگاه هایی با فشار عملیاتی دیگر.

پس می توان گفت فشار عملیاتی کارواش ها نسبت به میزان آلودگی سطوح و شرایط دیگر متفاوت است.

تفاوت اصلی عملکرد واترجت آب گرم وسرد

در مورد مفید بودن و نظافت موثر واترجت آب گرم صحبت کردیم، اما نباید از این نکته غافل شد که استفاده از واتر جت آب گرم در هر محیط و سطحی توصیه نمی شود.

زیرا ممکن است به سطح آسیب جدی وارد نماید، مثلا برای نظافت عرشه یک کشتی نباید از آب گرم استفاده نمود زیرا ممکن است باعث از بین رفتن رنگ و بافت سطوح شود بنابراین برای نظافت این سطوح بهتر است از واترجت آب سرد استفاده کنیم.

دستگاه های آب سرد معمولاً تا ۶۰ درجه فشار آب ورودی را تحمل می کنند. ایت تجهیزات نظافتی همانند نوع آب گرم می توانند به صورت برقی و بنزینی باشند. این دستگاه ها برای نظافت به شکل روزانه مناسب بوده و از در نوع برقی آن ها از برق تک فاز و سه فار استفاده می شود.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید