تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

فروش جاروبرقی صنعتی

فروش جاروبرقی صنعتی

فروش جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی از مهم‌ترین و پر کاربرد ترین انواع دستگاه‌های نظافتی می‌باشد که به طور گسترده در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارچر آلمان نیز به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولید کننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در سطح جهان اقدام به طراحی انواع مختلف مکنده صنعتی به منظور استفاده در محیط‌های مختلف می‌کند.

در این مقاله نیز می‌خواهیم اطلاعات مختصری درباره انواع دستگاه‌های جارو برقی قدرتمند Kärcher آلمان به شما ارائه کنیم. همچنین شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نمایندگی رسمی کارچر در ایران اقدام به عرضه و خدمات دهی انواع محصولات این کمپانی از جمله فروش جاروبرقی صنعتی Kärcher آلمان می‌کند.

انواع دستگاه‌های مکنده عبارتند از:

۱- جاروبرقی خاک (مکنده هتلی)

۲- جارو برقی آب و خاک

۳- مکنده دائم کار

۴- وکیوم ضد انفجار

فروش جاروبرقی هتلی

این نوع از مکنده به منظور جمع‌آوری آلودگی‌های خشک مانند گرد و خاک در هتل‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی آب و خاک نوع دیگری از دستگاه مکنده می‌باشد که به منظور جمع‌آوری آلودگی‌های مرطوب و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات در ظرفیت‌های مختلف و با آپشن‌های گوناگون به منظور استفاده در محیط‌های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش جاروبرقی صنعتی دائم کار

در جاروبرقی صنعتی کارچر سری IV کارچر بنا به نوع کاربردهای تخصصی و حتی اتصالات، تنوع بیشتری دارد و ضخامت بدنه و اتصالات در زباله‌هایی که در صنعت می‌باشد مانند براده‌های فلزات تغییر می‌کند. از جنبه‌ی دیگر مکنده آب و خاک Kärcher را می‌توان از لحاط تکنولوژی موتور به دو دسته تقسیم‌بندی کرد.

وکیوم های کارچر آلمان با موتور توربینی که جهت استفاده مداوم یا به اصطلاح دائم کار می‌باشد و مکنده یا جارو برقی آب و خاک با موتور بای‌پس که جهت مصارف گوناگون در صنعت بوده اما نه به صورت مداوم. بلکه باید در دوره‌های مختلف زمانی و در بازه‌های ۱ تا ۴ ساعت استفاده شود تا میزان کارایی دستگاه افزایش یابد.

از جهت دیگر می‌توان تعداد موتورها را مبنای طبقه‌بندی برای دستگاه‌های وکیوم صنعتی قرار داد. مکنده صنعتی سری iv با نام وکیوم دائم کار یا وکیوم مداوم کار نیز شناخته قابل شناسایی است.

فروش جاروبرقی صنعتی ضد انفجار

نوع خاصی از مکنده‌های Kärcher به منظور استفاده در محیط‌های مستعد انفجار ساخته شده‌اند. این وکیوم‌ها به شکلی طراحی و ساخته شده‌اند که هیچ‌گونه خطری را برای اینگونه محیط‌ها ایجاد نمی‌کنند.

نمونه مدل‌های این سری از دستگاه‌های مکنده ضد انفجار عبارتند از: ivc 60/30 AP M Z22 و ivc 60/12 -1 EC H.

این سری از وکیوم‌های Kärcher به راحتی می‌توانند در محیط‌های مختلف در صنایع، اداری، تجاری و خانگی (برخی مدل‌های خاص) پاسخگوی نیازهای نظافتی مورد نظر شما باشند. به منظور خرید جاروبرقی صنعتی با کارشناسان شرکت کارن تجارت مشاوره نمایید.

مطالب مرتبط

  1. جاروبرقی دائم کار
  2. قیمت جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید