تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

استفاده از فناوری‌های روز در اسکرابر سرنشین دار

استفاده از فناوری های روز در دستگاه های اسکرابر سرنشین دار

صدای کم، ارگونومیک بودن، مانورپذیری فوق‌العاده و راحتی کار در استفاده برخی از عواملی می‌باشند که بسیاری از مشتریان می‌بایست در هنگام خرید دستگاه‌های اسکرابر (زمین شوی) به خصوص دستگاه‌های اسکرابر سرنشین‌دار بدان توجه جدی داشته باشند.

به عنوان مثال در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، شخصی که مسئول خرید تجهیزات نظافتی است بایستی دستگاهی را انتخاب نماید که علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، قادر باشد علاوه بر آنکه در مقابل چالش‌های نظافتی مقابله نماید، بتواند بهداشتی بودن محیط را تأمین کرده و محیط را کاملاً ضدعفونی نماید. زیرا در محیط‌های درمانی، بهداشتی و ضدعفونی به دلیل شرایط خاص محیط بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

اسکرابر صنعتی موزه

کمپانی‌های تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت و شستشو، امروزه دستگاه‌هایی را تولید و روانه بازار کرده‌اند که علاوه بر ارگونومیک بودن، مانورپذیری عالی، قدرت فوق‌العاده در نظافت می‌توانند به راحتی در هر محیطی مورد استفاده قرار گرفته و همچنین این تجهیزات زمان نظافت و شستشو را به شکل کاملاً محسوسی کاهش داده‌اند. در بیمارستان‌ها به راحتی می‌توانید از دستگاه‌های زمین‌شوی به منظور شستشوی اتاق بیماران، سالن‌ها و فضاهای دیگراستفاده نمایید.

مزیت کلی دستگاه‌های اسکرابر این است که نظافت را در کم‌ترین زمان ممکن، با کیفیت بالا و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و خطرناک انجام می‌دهند.

در ادامه مقاله می‌خواهیم در مورد دستگاه‌های اسکرابر علی‌الخصوص دستگاه‌های اسکرابر سرنشین‌دار اطلاعاتی به شما بدهیم و برخی فناوری‌های روز را در این دستگاه‌ها را به شما عزیزان معرفی نماییم.

کاربرد اسکرابر

دستگاه‌های زمین‌شوی دارای ابعاد بزرگتری نسبت به نوع دستی هستند. این تجهیزات نظافتی حرفه‌ای دارای یک صندلی مخصوص به منظور نشستن اپراتور بر روی دستگاه می‌باشند تا اپراتور به راحتی بتواند دستگاه را هدایت و کنترل نماید. در نوع اسکرابر دستی، کاربر یا اپراتور در پشت دستگاه قرار گرفته و دستگاه را به سمت جلو هدایت می‌کند تا امور نظافتی انجام بگیرد.

زمین‌شوی‌های با راننده دارای حجم مخازن حجیم آب تمیز و آب کثیف می‌باشند و راندمان کاری آن‌ها را نیز بسیار بالاتر از زمین‌شوی‌های نوع دستی است. محیط‌هایی از قبیل بیمارستان‌ها، مجتمع‌های اداری و تجاری، سازمان‌های بزرگ، فرودگاه‌ها، هتل‌ها، کارخانه‌ها، سوله‌ها و … از مشتریان بالقوه دستگاه‌های زمین‌شوی سرنشین‌دار می‌باشند.

اسکرابر کارچر

این تجهیزات نظافتی سازگار با محیط‌زیست بوده و دارای قابلیتی می‌باشند که قادر هستند مصرف انرژی را کاهش داده و به شکل کاملاً بهینه نظافت را انجام دهند. در دستگاه‌های برند Kärcher آلمان دکمه‌ای خاص به نام eco! efficiency بدین منظور وجود دارد. همچنین این دستگاه‌ها علاوه بر اینکه بهره‌وری بالایی دارند با توجه به قابلیت‌های بالایی که دارند از لحاظ زمان و هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند.

ویژگی دیگر دستگاه‌های زمین‌شوی این است که محیط را پاکیزه و عاری از هرگونه باکتری و آلودگی می‌کنند که این امر باعث می‌شود که کسانی که در مجموعه حضور دارند از لحاظ سلامتی دچار مشکل نگردند. به خصوص کسانی که دچار بیماری‌های آلرژی‌زا می‌باشند.

یکی دیگر از مزیت های دستگاه های اسکرابر سرنشین دار ، داشتن برس های متنوع به منظور نظافت سطوح متنوع می باشد. مثلا برای شستشوی سطوح حساس از یک برس مخصوص و برای نظافت سطوح سخت از برس مخصوص دیگر استفاده می شود. لازم به ذکر است که دستگا های کف شور با توجه به برند و مدل دستگاه، می توانند از یک و دو برس استفاده نمایند که اصطلاحاً به کف شورهایی که از دو برس استفاده می نمایند، کف شور دو برسه گفته می شود.

اسکرابر حرم

به منظور استفاده بهینه از مواد شوینده، دستگاه ها دارای تکنولوژی یا سیستمی به نام سیستم مدیریت مصرف مواد شوینده می باشند که بدین منظور در زمین شوی ها، مخزنی مخصوص بدین منظور تعبیه شده است. بدین ترتیب فشار پاشش خروجی ماده شوینده کنترل می شود.

فناوری دیگر استفاده شده در دستگاه های اسکرابر سرنشین دار امروزی، وجود سیستم شستشوی مخزن آب کثیف می باشد. در این فناوری از یک شلنگ استفاده شده که یک طرف آن به شلنگ آب وصل می شود و مخزن آب کثیف به راحتی با اب شستشو می شود. جالب است بدانید که حتی می توانید از مخزن آب تمیز اسکرابر به منظور شستشوی مخزن اب کثیف دستگاه استفاده نمایید.

اسکرابر هتلی

سیستم دیگر استفاده شده در دستگاه های اسکرابر سرنشین دار، استفاده از فرمان هدایت کاملاً حرفه ای می باشد. فرمان های طوری طراحی شده اند که هم بسیار راحت بوده و هم از برخورد به زانوی اپراتور در هنگام حرکت جلوگیری می کند.

آخرین فناوری ای که می خواهیم ذکر نماییم، استفاده از سیستم کد رنگ در دستگاه ها می باشد. بدنی معنی که بخش هایی که اپراتور با آن قسمت ها کار می کند با رنگ خاصی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال کمپانی Kärcher آلمان در دستگاه های اسکرابر خود از رنگ زرد برای استفاده اپراتور و از رنگ خاکستری به منظور نگهداری و نظافت از دستگاه استفاده کرده است.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 50/70 R Classic Bp

اسکرابر سرنشین دار کارچر مدل BD 50/70 R از جمله زمین شوی‌های صنعتی با سرنشین این کمپانی آلمانی است. کارایی دستگاه ۳۸۰۰ متر مربع در ساعت بوده و حجم مخازن آن ۷۰ لیتر می‌باشد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید