تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

قیمت مکنده صنعتی

مکنده صنعتی

مکنده صنعتی

برای خرید مکنده صنعتی کارچر و یا استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

دستگاه‌ مکنده صنعتی نوعی از جاروبرقی‌ها هستند که قدرت مکندگی و دمندگی بالایی دارند و به راحتی می‌توانند نظافت و بهداشت در محیط کار را تامین کنند.

از بین بردن گرد و غبار و نظافت محیط کار چالش بسیار بزرگی است. اگر شما در یک تاسیسات تولیدی کار کنید به خوبی متوجه این مساله هستید که پاکیزگی و نظافت تا چه حد در  ایمنی و سلامت کارکنان تاثیرگذار است و بی‌توجهی به این مساله ممکن است خطرات جبران ناپذیری به بار بیاورد.

پس داشتن تجهیزاتی مناسب و کارآمد برای از بین بردن آلودگی‌ها مساله بسیار مهمی است. جاروهای صنعتی با قدرت به سادگی و به سرعت هرگونه مایعات، بخار و گرد و غبارهای آلوده را از بین می‌برند.

Kärcher طیف وسیعی از مکنده‌های صنعتی را برای افزایش بهره‌وری و کمک به شما برای ایجاد تسهیلاتی ایمن طراحی کرده است.

انواع مختلف دستگاه‌های مکنده صنعتی کارچر

انتخاب یک دستگاه مکنده صنعتی می‌تواند کار دشواری باشد زیرا انواع و مدل‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد. در اینجا به انواع مختلف این دستگاه‌ها اشاره می‌کنیم که می‌توانید بر اساس آن مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دستگاه‌های مکنده تک‌فاز

قدرت، یکی از ویژگی‌های بارز دستگاه‌های مکنده تک فاز کرچر است. این دستگاه‌های مکنده مطابق با استاندارد NFPA 652 هستند و می‌توانند در همه تسهیلات صنعتی و یا کارخانه‌ها مستقر شوند.

این دستگاه‌ها از فولاد رنگ شده ساخته شده‌اند و مجهز به چرخ‌های بسیار مقاومی هستند. این سری از محصولات بهترین عملکرد را در نوع خود دارند. شرکت کارچر این سری دستگاه‌ها را با ظرفیت ۹، ۱۳ و ۲۶ در اختیار صنایع مختلف قرار می‌دهد.

مکنده صنعتی آب و خاک

دستگاه‌های مکنده سه‌فاز

در صورتی که نیاز دارید دستگاه به طور مداوم کار کند، به دستگاه‌های صنعتی ۳ فاز سری ۴۶۰V، فکر کنید. این دستگاه‌ها که تشکیل شده از موتورهای جانبی کاملاً محصور شده و مجهز به فن خنک کننده (TEFC) هستند، برای استفاده‌ ثابت و طولانی مدت ایده‌آل هستند.

به دلیل توانایی و عملکرد بالا، دستگاه‌های مکنده صنعتی کارچر به اپراتور اجازه می‌دهند که دور از دستگاه باشند. کلیه دستگاه‌های مکنده این گروه مورد تایید CSA و مطابق با استاندارد NFPA 652 است.

دستگاه‌های مکنده مجهز به سیستم پنوماتیک (هواکار)

دستگاه‌های مکنده صنعتی کارچر مجهز به سیستم پنیوماتیک، قدرت مکنده فوق‌العاده‌ای را برایتان فراهم می‌کنند. عدم وجود قطعات داخلی متحرک در این دستگاه‌، تعمیر و نگهداری را به حداقل می‌رساند. این دستگاه‌ها برای کارهای متناوب و مداوم بسیار ایده‌آل هستند.

دستگاه‌های مکنده ضدانفجار

یکی از مواردی که تسهیلات صنعتی با آن مواجه هستند، بیش از نگرانی درباره گرد و غبار، نگرانی درباره موارد قابل احتراق است. دستگاه‌های مکنده صنعتی ضدانفجار کارچر در انواع تک‌فاز و ۳ فاز موجود است که دارای گواهینامه CSA هستند.

مکنده جارو صنعتی NT 50/2 me classic

دستگاه‌های مکنده صنعتی تراشه و مواد روغنی

این دستگاه‌ها تکنولوژی ویژه‌ای را برای جمع‌آوری و جداسازی تراشه‌های فلزی از مایعات روغنی به کار می‌گیرند و به اپراتور توانایی پمپاژ روغن جمع شده و مایع خنک کننده را برای دفع یا بازیافت مجدد می‌دهد.

جاروهای آب و خاک

با استفاده از این مدل دستگاه مکنده، می‌توانید مایعات را هم جمع کنید بدون اینکه نگرانی در مورد آسیب دیدن دستگاه داشته باشید. این جاروها اغلب برای کاربردهای صنعتی استفاده می‌شوند. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید این دستگاه‌های مکنده نیمه صنعتی را برای نظافت منزلتان خریداری کنید.

بسیاری از این جاروها برای تمیز کردن ایوان، استخر، پاسیو، زیرزمین یا گاراژ استفاده می‌کنند. به لطف این واقعیت که این جاروها توانایی جارو کردن آب و خاک را دارند، و به دلیل مقاوم بودن‌شان برای این کارها مناسب هستند.

جاروبرقی صنعتی سری IV 100/40

مواردی که قبل از خرید مکنده صنعتی باید درنظر داشته باشید

ظرفیت مخزن

زمانی که تصمیم می‌گیرید که یک دستگاه مکنده صنعتی یا نیمه صنعتی خریداری کنید یعنی می‌خواهید گرد و غبارها را با جاروبرقی تمیز کنید. معمولاً جاروبرقی گرد و غبار را در کیسه ذخیره می‌کند. برخی از مدل‌ها بدون کیسه هستند.

اگر قصد استفاده از دستگاه‌های کیسه‌دار را دارید، ظرفیت آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که کیسه از ظرفیت کافی برخوردار است. جاروبرقی‌های صنعتی مخازن بسیار بزرگی دارند، معمولاً بیشتر از ۱۵ لیتر و ممکن است به ۸۰ لیتر هم برسد.

طول سیم دستگاه

زمانی که دستگاه‌های مکنده را برای مصارف خانگی استفاده می‌کنید در مورد طول کابل دستگاه، نگرانی وجود ندارد. اما زمانی که قصد استفاده صنعتی دارید، طول سیم دستگاه مساله مهمی است. و در واقع یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده است. در غیر این صورت برای تمیز کردن بخش‌های مختلف، باید هر بار دنبال پریز مناسب باشید.

اگر در فضایی کار می‌کنید که دسترسی به پریز برق برایتان دشوار است می‌توانید از انواع مدل‌های بدون سیم استفاده کنید.

مکنده صنعتی پرقدرت ivc 60/12-1 EC H Z22

تنظیم ارتفاع

سیستم تنظیم ارتفاع یکی از ویژگی‌های ضروری دستگاه‌های مکنده صنعتی است. کاربر باید در هنگام استفاده از دستگاه احساس راحتی کند. مدل‌های زیادی در بازار وجود دارد که به راحتی می‌توانید ارتفاع را تنظیم کنید. هنگام خرید دستگاه مکنده صنعتی مطمئن شوید که ویژگی‌های دستگاه مناسب کاربری شما باشد.

برخی ویژگی‌های دیگر هم وجود دارند که در هنگام انتخاب یک دستگاه مکنده صنعتی باید در نظر گرفته شود به عنوان مثال، سر و صدا، وزن، سهولت استفاده، نوع برس غلتکی و غیره.

استحکام

به طور کلی مکنده‌های صنعتی نسبت به جاروبرقی‌های معمولی بسیار مستحکم‌تر هستند، زیرا برای کارهای فشرده‌تر و سنگین‌تر طراحی شده‌اند.

اگرچه همه آنها دستگاه‌های بسیار مقاوم هستند، اما می‌توانیم آن‌ها را به دو گروه مختلف تقسیم کنیم. آنهایی که از پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن یا مواد مشابه ساخته شده‌اند (پلاستیک)، و دسته دیگر که از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند.

قدرت دمیدن

توانایی دمیدن در جاروبرقی‌های خانگی معمول نیست، اما در دستگاه‌های مکنده صنعتی بسیار رایج‌تر است و در بعضی موارد به عنوان مثال برای جمع کردن برگ درختان کارآیی دارد.

مکنده صنعتی اب و خاک NT 70/2

مزایای استفاده از دستگاه‌ مکنده صنعتی

۱- پرقدرت: استفاده از این دستگاه‌ها در محیط‌هایی با مواد خطرناک، انفجاری یا قابل اشتعال امکان‌پذیر است. همچنین در شرایط بسیار سرد یا بسیار گرم. منهای این موارد این دستگاه‌ها برای کارهای فشرده نظافتی مناسب هستند. زیرا معمولاٌ  قدرت بسیار بالاتری نسبت به جاروهای معمولی دارند.

۲- اثربخشی: این نوع دستگاه‌های مکنده عملکرد بسیار خوبی دارند. این دستگاه‌ها قدرت ذخیره بیشتری دارند و همین باعث می‌شود که تعداد دفعات تخلیه دستگاه کمتر شود.

۳- فیلتر این دستگاه‌ها به طور کلی پیشرفته‌تر هستند، که امکان افزایش بهره‌وری دستگاه را فراهم می‌کند.

۴- مقاومت: این جاروبرقی‌ها برای استفاده مداوم مناسب هستند. بعضی از انواع این دستگاه‌ها هستند که می‌توانند ساعت‌ها و یا حتی روزها به کار ادامه دهند. این دستگاه‌ها تاریخ انقضای طولانی‌تری دارند و در مقابل شوک و استفاده‌های نادرست بسیار مقاوم هستند.

جاروبرقی صنعتی سری iv

قیمت مکنده صنعتی

در این بخش می‌خواهیم درباره قیمت مکنده صنعتی کارچر صحبت کنیم و اطلاعاتی در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهیم. انواع مختلف دستگاه‌های مکنده کمپانی کارچر آلمان با توجه به کاربری‌های مختلف قیمت‌گذاری می‌شوند. اما لازم است بدانید:
دستگاه‌های برند کارچر با توجه به کیفیت محصولات، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، جایگاه برند و همچنین نحوه ارائه خدمات پس از فروش، از نرخ بالاتری نسبت به محصولات سایر تولیدکنندگان در سطح جهان برخوردار می‌باشند.

و با توجه به قیمت‌گذاری جهانی محصولات کارچر و لزوم تبعیت تمام نمایندگی‌های رسمی از قیمت‌های بین‌المللی، شرکت کارن تجارت بهین نیز ملزم به ارائه محصولات این شرکت بر مبنای قیمت‌های مصوب کارچر می‌باشد. قیمت مکنده صنعتی کارچر نیز از این قاعده مستثنا نیست.

ولی متاسفانه با توجه به شرایط خاص بازار ایران که معمولا برندهای بین‌المللی نظارت صحیحی بر نحوه عرضه محصولات خود در ایران ندارند، شاهد این هستیم که عرضه‌کنندگان برندهای دیگر که محصولات آنها در سطح جهانی از قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از کارچر برخوردار هستند، محصولات خود را در بازار ایران با قیمت‌هایی بالاتر از کارچر عرضه می‌کنند.

درباره دستگاه‌های قیمت مکنده صنعتی نیز دقیقا موضوع به همین شکل است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره هریک از انواع محصولات جاروبرقی صنعتی کارچر بر روی عکس آن کلیک کنید.

پرقدرت ترین جاروبرقی صنعتی

تاثیر حجم مخزن بر قیمت مکنده صنعتی

بدیهی است هر چه حجم مخازن دستگاه‌های جاروبرقی نیز کمتر باشد قیمت آن‌ها کاهش می‌یابد.

توان مکش موتور و تاثیر آن بر قیمت مکنده‌های صنعتی

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین فاکتوری که بر کارایی یک دستگاه جارو برقی تاثیرگذار می‌باشد توان مکش موتور آن است. کمپانی کارچر آلمان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین موفق به تولید انواع محصولات جاروبرقی با قدرت مکش بالا و توان مصرفی کم شده است.

میزان کارکرد و تاثیر آن بر قیمت دستگاه مکنده صنعتی

هر چه مدت زمانی که یک دستگاه جارو برقی می‌تواند بدون وقفه فعالیت کند بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به همین دلیل معمولا انواع محصولات جاروبرقی دائم‌کار و یا جاروبرقی سه موتوره قیمت بالاتری دارند.

جاروبرقی صنعتی سری nt tact

محصولات کارچر آلمان

کارچر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان)، شرکت کارن تجارت بهین را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی درباره انواع محصولات نظافتی با شرکت کارن تجارت بهین تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان درباره انتخاب محصول موردنظر مشاوره نمایید.

آخرین مطالب نظافتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید