تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

چرا واترجت صنعتی به مراقبت احتیاج دارد

واترجت-صنعتی

واترجت صنعتی هم به مراقبت احتیاج دارد

اگر مقالات پیشین ما را مطالعه کرده باشید، حتماً به این نکته دقت کرده اید که واترجت صنعتی یکی از بهترین دستگاه ها برای نظافت سطوح و محیط های مختلف با مقدار جرم و آلودگی های متفاوت است ، واترجت نیز مانند سایر محصولات نظافت صنعتی دارای انواع گوناگونی می باشد که استفاده از آن ها در محیط های مختلف متغیر بوده و بستگی به میزان آلودگی محیط دارد.

شیوه ی استفاده از این دستگاه کارواش صنعتی بسیار ساده است به طوری که بدون آموزش خاصی می توان برای انواع نظافت در کارگاه ها و کارخانه ها و همچنین موارد دیگر از آن استفاده کرد.

در ادامه این نوشتار به یکی از مهم ترین نکات، یعنی مراقبت و نگهداری از این دستگاه اشاره خواهیم کرد:

تاثیر دمای بیرون روی عملکرد واترجت

فرایند نظافت تنها بعد از خرید واترجت صنعتی تمام نمی شود. هر دستگاه کارواش ویژگی های مختصی خود را دارد که برای انجام نظافت باید به همه ی آنها اشراف داشت.

از مهم ترین و حساس ترین نکاتی که باید قبل استفاده از واترجت در نظر داشت، شرابط و اصول نگهداری این کارواش صنعتی می باشد.

جمله ای که باید توجه خاصی با آن شود: نباید اجازه دهید دستگاه واترجت صنعتی یخ بزند!

اگر برایتان مقدور است تا حد امکان، دستگاه واترجت صنعتی را در یک مکان نسبتا گرم نگهداری کنید. درون موتور خانه ها، یک محفظه بسته با یک دستگاه گرم کن، صندوق عقب خودروها و درون اتاقک های کوچک ، مکان های بسیار مناسبی برای نگهداری واترجت صنعتی به منظور گرم نگه داشتن کارواش می باشند.

در واترجت های آب گرم مدل دیزلی، جرقه زن گرم کن دستگاه روشن است و گرمای کمی درون دستگاه ایجاد می کند. دریچه های خروجی را ببندید تا این گرما درون دستگاه باقی بماند. اگر یک لامپ گرمایشی یا یک لامپ هالوژن در کنار موتور پمپ یا زیر محل نگهداری موتور قرار بگیرد، می تواند به گرم ماندن پمپ کمک کند.

همچنین ورودی های دستگاه واترجت صنعتی را برای جلوگیری از سرد شدن درون دستگاه بپوشانید زیرا این عمل میتواند بسیار مفید باشد. البته این روش برای مواقعی مناسب است که خیلی سرد نباشد و برای مدت زمان کوتاه این عمل نیاز باشد.

این نکات برای جلوگیری از یخ زدن واترجت بود.

واترجت صنعتی hd کرشر

اگر واترجت یخ زد چه کنیم

اگر واترجت صنعتی یخ زد، بهترین حالت برای یخ زدایی استفاده از اشعه برای یخ زدایی و مایع شیشه شور می باشد، فقط باید توجه داشت که مایع شیشه شور ضد یخ باشد.

تمامی تانک آب تمیز را از مایعات ضد یخ پر کنید.

دستگاه را روشن کنید تا این مایعات ضد یخ درون دستگاه حرکت کنند.

اگر واتر جت صنعتی شما تانک آب نداشت مایعات را درون یک سطل ریخته و شیلنگ ورودی آب را درون آن قرار دهید.

نازل را از لنس جدا کرده و درون مایع ضد یخ قرار دهید.

به مدت دو دقیقه به این شکل دستگاه را روشن کنید و با کمک گان و قطع و وصل مداوم آن، آب را پاشش کنید تا قسمت های یخ زده ذوب شوند. این عمل از پمپ، شیلنگ و سایر قسمت ها محافظت می کنند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید