تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایای استفاده از واترجت صنعتی

واترجت-صنعتی

اساسا نظافت با دستگاه واترجت صنعتی تکنیکی بوده که در آن ترکیبی از آب و مواد شوینده در زیر فشار معینی به منظور از بین بردن کثیفی‌ها، لکه‌ها، چربی‌ها و جرم‌ها از روی سطوح به کار می‌رود. عمدتاً واترجت صنعتی در شستشوی کف پاسیو، پیاده‌روهای از جنس بتون و سطوح بیرونی دیوارها، از آلودگی، گرد و غبارها به خصوص در زمانی که نیاز به سرویس‌‌های خط کشی است، کاربرد بسیار دارد. شستشوی کف یکی از موارد مهم در نظافت ساختمان است. به خاطر اینکه کف همیشه بیشتر در معرض آلودگی‌های محیطی بوده و همچنین نیاز به شستشوی مرتب دارد.

اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه گرد و غبار، قارچ‌ها و سایر آلودگی‌های شیمیایی تمام سطح را در برگرفته و آن را کثیف و نامطلوب برای راه رفتن نماید، برای نظافت کامل آن اقدامات لازم را انجام دهید. اینکار نه تنها خط خوردگی و ترک برداشتن سطوح را کم کرده بلکه از تخریب سریع کف نیز جلوگیری می‌کند. بنابراین نظافت و نگهداری کف هر فضایی برای ایمن کردن و زدودن آلودگی‌ها بسیار مهم است. اگر شما نیازمند انجام امور نظافتی هستید، واترجت صنعتی یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافت صنعتی بوده که در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین واترجت صنعتی

تأثیر نظافت کف از طریق واترجت

واترجت صنعتی قادر به پاک کردن زمین یا کف از هر گونه آلودگی، خزه، گلسنک و ترکیبات قارچی که در دراز مدت باعث تیره شدن و آسیب زدن به کف شوند، است.

ظاهر بهتر

آیا قبول دارید که لکه‌های سیاه و جرم‌های توده شده روی کف واقعا منظره بدی هستند؟ کف یا زمینی که خوب نگهداری شده باشد جذابیت بیشتری به محیط و فضای شما می‌دهد. واترجت صنعتی محیطی خیلی تمیزتر در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر این زدودن لکه‌های سیاه و جرم ها از روی کف جذابیت خیلی زیادتری با آن می‌دهد و ظاهر محیط را زیبا می‌گرداند.

ارزش فروش ساختمان بیشتر می‌شود.

در صورت سرمایه‌گذاری در خدمات نظافتی با دستگاه واترجت صنعتی، می‌توانید از بازگشت سرمایه خود مطمئن شوید. زیرا، تمیزی سطح با ایجاد ظاهر و حس بهتری از محیط باعث افزایش ارزش فروش ساختمان می‌شود. بنابراین برای نظافت ساختمان خود تردید نکنید.

صرفه جویی در حجم آب مصرفی

واترجت صنعتی باعث ایجاد صرفه جویی در مصرف آب می‌شود. هنگامی که شستشو در فشار خیلی بالا انجام می‌گیرد، آب با سرعت و شدت زیاد به سطح برخورد می‌کند و آلودگی‌ها را خیلی موثرتر از بین برده و در نتیجه باعث صرفه‌جویی زیادی در مصرف آب می‌شود. از طرف دیگر در نظافت معمولی برای از بین بردن جرم‌ها و آلودگی‌ها باید مدت زیادی آن‌ها را خیس کنید تا بتوانید آنها را پاک گردانید. برای انجام این کار در کل فضای ساختمان حجم زیادی آب لازم است. بنابراین با واترجت صنعتی علاوه بر زدودن آلودگی‌ها و گرد و غبارهای سطوح در منابع ارزشمندی همچون آب، صرفه‌جویی می‌کنید.

واترجت شستن بالکن

زمان کمتر در از بین بردن آلودگی‌ها

در نظافت معمولی برای تمیزی کامل باید زمان زیادی صرف کنید که این عمل بسیار خسته کننده است. اما واترجت صنعتی این مشکل را برای همیشه حل کرده است. تجهیزات استفاده شده در نظافت با واترجت صنعتی، دارای سرعت قابل تنظیم بوده که میزان جریان آب و جهت آن برای یک نقطه مشخص را به سادگی تغییر می‌دهد. در واترجت صنعتی با یک بار پاشش آب به سطح، کثیفی‌ها از میان می‌روند در حالی که در نظافت معمولی این امکان وجود ندارد. بنابراین واترجت صنعتی همیشه یک انتخاب بهتر و مقرون به صرفه تر از لحاظ زمان برای شستشوی کامل کف ساختمان‌ها است.

تلاش و تقلای کمتر برای نظافت

اگر نمی‌خواهید برای شستشوی کف ساختمان زمان زیادی از دست ندهید. در این صورت واترجت صنعتی بهترین انتخاب برای شماست. چرا که این دستگاه با قدرت بالای خود توانایی نظافت فوق‌العاده‌ای دارد. در هنگام نظافت معمولی به مقدار زیادی جنب و جوش و سابیدن نیاز است. بنابراین، اگر می‌خواهید برای انجام شستشو، انرژی و زمان زیادی صرف نکنید، واترجت صنعتی بهترین همراه شما خواهد بود. واترجت صنعتی دستگاه بسیار مهمی در نظافت سطوح است و مزایای بسیاری دارد و همچنین اثر بخشی نظافت را بسیار بیشتر کرده و باعث می‌شود شما مدت زمان بیشتری در ساختمان خود از نیاز به نظافت راحت باشید. بنابراین همیشه برای داشتن بهترین نتیجه و داشتن ظاهر زیباتر و تمیزتر در محل خود از دستگاه واترجت صنعتی استفاده نمایید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید