تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مشکلات نظافت پله‌ها و رمپ‌های برقی

دستگاه-پله-برقی-شوی

نظافت پله برقی از مشکلات نظافتی در مکان‌های گوناگونی مانند مراکز تجاری و دیگر مکان‌های عمومی به حساب می‌آید. برخی از ویژگی‌های این دستگاه‌های نظافت صنعتی، سبب شده تا کار نظافت پله برقی و رمپ برقی بسیار سخت شود. اولین دلیل آمد و شد حداکثری در مراکز اداری و تجاری، بر روی پله و رمپ‌های برقی است.

دومین دلیل سطح‌های پله یا رمپ برقی دارای شیارهای زیادی می‌باشد که موجب جمع شدن آلودگی‌ها در بین شیارها می‌شود و کار خارج کردن زباله از میان این شیارها و شستشوی این فضاها را به امری دشوار و بسیار زمان بر مبدل کرده است. سوم وجود موتور و گیربکس در زیر پله‌ها که در صورت نفوذ آب حاصل از شستشو به این قسمت‌ها خرابی و خسارات سنگینی در پی خواهد داشت. شرکت Kärcher آلمان دو مدل دستگاه برای نظافت پله و رمپ برقی تولید کرده است.

نظافت پله‌برقی با استفاده از دستگاه پله‌برقی شوی مدل BR 47/35 ESC

به جرأت می‌توان گفت این دستگاه نظافت صنعتی تمام معضلات شستشو و نظافت پله‌برقی و رمپ برقی را حل کرده است. سرعت بالا، کاربری آسان، کیفیت بسیار خوب شستشو همراه با آب و ماده شوینده دستگاه پله برقی شوی را به گزینه‌ای مطمئن و مناسب برای شستشوی پله برقی و رمپ بدل کرده است. این دستگاه قادر است در زمان روشن بودن پله برقی عمل شستشو را انجام دهد و با دو مرتبه عبور پله برقی از زیر دستگاه شستشوی پله برقی سطوح مورد نظر به صورت کامل تمیز می‌گردند.
این دستگاه برای هر برند پله برقی شانه های مخصوصی دارد که متناسب با شیارهای پله های برند طراحی و تولید شده است و مورد تأیید تمام برندهای معتبر جهانی تولید کننده پله برقی می‌باشد. این دستگاه دارای دو موتو مکنده بسیار قدرتمند بوده که اجازه نفوذ آب را به قسمت‌های زیرین پله‌ها نمی‌دهد. پرزهای بلند برس دستگاه، به راحتی در میان شیارهای پله برقی قرار می‌گیرد و هرگونه آلودگی و زباله را از آن ناحیه پاک می‌کند.

نظافت پله برقی با جاروی پله برقی مدل  BR 45/10 Esc

این دستــگاه به صــورت خشــک کــار می‌کند و در حقیقــت یک جــاروبرقی تخصصــی بــرای پــله‌های برقی و رمــپ‌های برقی می‌باشــد. این مــدل دارای شــاسی و مخــازن استیــل بوده و از دو موتور مکنــده بسیــار قدرتمنــد بهــره می‌برد. ایــن مدل نیــز دارای برس غلطکی با پرزهای بلند بوده که به راحتی زبــاله‌های میــان شیــارهای پــله‌ها را پــاک می‌کند. سرعت کارکرد بالا و کاربری آســـان از دیــگر ویژگی‌های این مدل می‌باشد .
تفاوت اصلی این دستگاه با دستگاه دیگر آن است که این دستگاه عمل شستشو با آب و مــاده شوینـده را انجام نمی‌دهـد و برای مواردی که شدت آلودگی پله بـرقی بسیــار زیاد است دستگاه مدل BR 47/35 ESC توصیه می‌گردد.
این دستگاه پله‌برقی شوی و سایر دستگاه‌های نظافت صنعتی کرشر (اسکرابر یا همان دستگاه زمین‌شوی، واترجت صنعتی، جاروبرقی صنعتی، فرش‌شوی، کارواش اتوماتیک، آیس بلاست و سوییپر) توسط شرکت کارن تجارت نمایندگی کرشر در ایران عرضه و خدمات دهی می‌شود.
مطالب مرتبط

  1. دستگاه پله برقی شوی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید