تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

برخی از اجزای مهم یک دستگاه واترجت صنعتی

برخی از اجزای مهم یک دستگاه واترجت صنعتی

نحوه کار و اجزای واترجت صنعتی

استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مکانیزه ای چون دستگاه های واترجت صنعتی بهترین گزینه برای تامین نیاز های نظافتی محیط خواهد بود. در ادامه با اجزای واترجت صنعتی آشنا می‌شویم.

نظافت و شستشوی انواع سطوح، دیوار ها، تجهیزات، ماشین آلات و … امری ضروری و غیر قابل انکار در صنایع بوده و از آن جایی که تاثیر به سزایی در ارتقای تمیز بودن محیط و افزایش عمر مفید تجهیزات و همچنین بالاتر بردن بازدهی دارد، باعث بهداشت و سلامت افراد مجموعه شده و از اهمیت ویژه ایی برخوردار هستند.

شیوه کلی کار دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتی یا شوینده فشار قوی وسیله ای است که جریان معمولی آب را دریافت کرده و به جریان آب با فشار و سرعت پاشش بسیار بالا تبدیل می کند.

این دستگاه به یک پمپ جا به جایی مثبت مجهز گردیده که وظیفه ایجاد جریان آب فشار قوی را بر عهده دارد و مهم ترین بخش واترجت به شمار می آید. اساس عملکرد دستگاه واترجت به گونه ای است که با پاشش آب فشار قوی بر روی سطح آلوده، پیوند های شیمیایی و بین مولکولی ایجاد شده در بین ذرات آلاینده و سطح را سست نموده و در نتیجه سبب جدا شدن و حذف انواع آلودگی های و لکه های سخت و چسبنده که مدت زمان زیادی نیز ممکن است از ماندن آن ها بر روی سطح گذشته باشد، می گردد.

واترجت صنعتی hd کرشر

مهم ترین اجزای تشکیل دهنده دستگاه واترجت صنعتی

پمپ آب

پمپ آب، اصلی‌ترین بخش هر دستگاه شوینده فشار قوی (واترجت صنعتی) می‌باشد که وظیفه ایجاد جریان آب فشار بالا را بر عهده دارد. آبی که با جریان معمولی به دستگاه وارد شده با استفاده از پمپ آب دچار شدت جریان می شود.

هر چه فشار آب خروجی از پمپ بالاتر باشد، قدرت آن در شکستن پیوند بین آلودگی و سطح بیشتر خواهد بود و عملکرد تمیزکنندگی بهتری خواهد داشت.

موتور دستگاه واترجت صنعتی

انرژی مورد نیاز برای عملکرد پمپ و ایجاد جریان فشار بالای آب توسط موتور تأمین می گردد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که به هنگام بررسی یک دستگاه واترجت صنعتی باید مورد بررسی قرار گیرد، توان موتور آن می‌باشد

مخزن گرم کننده آب دستگاه

عملیات شستشوی موثر و کارآمد بسیاری از سطوح و اشیاء تنها با اتکاء بر فشار بالای آب امکان پذیر بوده و در بسیاری از مواقع نیاز به افزایش درجه حرارت آب نمی‌باشد.

اما در برخی موارد به ویژه هنگام مواجهه با آلودگی های روغنی و انواع رسوبات و جرم های ناشی از مواد شیمیایی ، استفاده از آب گرم می تواند با تضعیف پیوند بین آلودگی و سطح، عملیات شستشو را تا ۵۰ % تسریع نماید.

نازل کارواش

نازل یکی از مهم ترین بخش های دستگاه واترجت صنعتی است که آب خارج شده از دستگاه ، در آخرین مرحله از آن عبور می نماید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید