تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

موارد استفاده کارواش یا واترجت پرتابل

کارواش-پرتابل

برای خرید کارواش قابل حمل یا پرتابل و استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

کارواش پرتابل یا واترجت قابل حمل

امروزه استفاده از روش های نوین نظافت و شستشو بسیار مرسوم و همگانی شده است، چه در صنعت و چه در استفاده خانگی و اداری .دیگر از روش های کهنه، قدیمی یا سنتی به منظور نظافت استفاده نمی شود و همگان به شیوه های جدید تر نظافت رو آورده اند.

صرفه جویی در زمان از برترین ویژگی ها و مزیت های دستگاه واترجت می باشد که وجه تمایز آن با دستگاه ها و روش های شستشوی دیگر به شمار می آید. اگر بخواهیم از سایر ویژگی های این دستگاه صحبت کنیم می توان به صرف انرژی کمتر در امر نظافت ، به صرفه بودن در هزینه و بازدهی نسبتاً بیشتر اشاره کرد.

اشتباه رایجی که در انتخاب دستگاه کارواش یا واتر جت میان مردم جا افتاده است این است که مصرف آب در این روش نسبت به شستشو و نظافت با روش های قدیمی بسیار بیشتر است ، تضمین ما در این زمینه صرفه جویی بیش از ۵۰% مصرف آب با استفاده از دستگاه واترجت قابل حمل می باشد.

دستگاه های کارواش پرتابل (portable) در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که در این میان می توان به دسته بندی کارواش قابل حمل و ثابت ، معمولی و پر فشار نیز اشاره کرد.

انواع واترجت صنعتی

واترجت پرتابل (کارواش قابل حمل) چیست؟

تصور کنید برای شستشو  و نظافت یک بنای تاریخی یا نمای بیرونی یک ساختمان یا حتی شستشوی ماشین های بزرگ احتیاج به یک واترجت داشته باشید. انتخاب شما به منظور نوع دستگاه واترجت چیست؟ قطعاً برای نظافت این گونه محیط ها و سطوح، احتایج به کارواش قابل حمل (portable) دارید که بتوانید به راحتی دستگاه را در نقاط مختلف جا به جا کرده و به صورت یکسان همه ی سطوح مورد نظر را به بهترین نحو ممکن نظافت نمایید.

گاهی اوقات قابل حمل بودن یک دستگاه واترجت یک ترجیح نیست، بلکه یک اجبار است. بنابراین باید در انتخاب دستگاه مدنظر خود دقت کافی را داشته باشید تا در آینده به مشکل بر نخورید.

چرا از کارواش پرتابل (واترجت قابل حمل) استفاده کنیم؟

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، دستگاه ها و محصولات بسیار زیادی در زمینه نظافت (صنعتی و خانگی) طراحی و تولید شده اند که هر کدام از این دستگاه ها یا محصولات انواع گوناگونی داشته و در محیط مخصوص به خود مورد استفاده واقع می شوند. در بعضی مکان ها مانند کارواش های اتومبیل که در سطح شهر ها مشاهده می کنید هم می توان از کارواش های قابل حمل و هم از کارواش های ثابت استفاده می شود. دستگاه های کارواش ثابت نیز محدودیت های مختص خود را نیز دارا می باشند.

کارواش پرتابل آب سرد HD 5/12 C کمپانی Kärcher آلمان

واترجت-قابل-حمل

این واترجت قابل حمل (پرتابل) علی رغم دارا بودن حجم کم، کارآیی بسیار بالایی دارد. پمپ این دستگاه کارواش پرتابل از جنس آلیاژ برنج می باشد که استهلاک بسیار کمی دارد. ابعاد کوچک، وزن کم و دسته با قابلیت تنظیم ارتفاع ویژگی هایی است که باعث می شود حمل و نقل و جابجایی این دستگاه بسیار ساده باشد. واترجت آب سرد HD 5/12 C کارچر می تواند در هر دو حالت عمودی و یا افقی کار کند. این محصول مجهز به سیستم تعدیل فشار در زمان مورد نیاز می باشد که طول عمر دستگاه واترجت صنعتی را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

برای تغییر نوع پاشش آب در این دستگاه کارواش پرتابل آب سرد نیز می توان از نازل سه گانه کارواش بهره برد. به بعضی از ویژگی های این دستگاه به صورت مختصر در زیر اشاره خواهیم کرد:

دارای امکان مکش مواد شوینده از مخزن خارجی

مجهز به فیلتری مخصوص به منظور تصویه آب ورودی

مکانی جهت قرارگیری سیم ها برروی دستگاه

طراحی سبک و ارگونومیک

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید