تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مکنده آب و خاک کارچر آلمان

مکنده آب و خاک

مکنده آب و خاک

شاید به جرأت بتوان گفت از میان تمامی دستگاه‌های نظافتی، مکنده آب و خاک یا همان جاروبرقی صنعتی، پرکاربردترین و محبوب‌ترین دستگاه نظافتی است. کمپانی کرشر (کارچر) آلمان نیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی اقدام به تولید و عرضه این دستگاه‌ها می‌کند. مکنده‌های کرشر با به کارگیری پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، کیفیتی ایده‌آل با بالاترین سطح کارایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از این دستگاه‌ها، بر روی عکس آن کلیک کنید.

مکنده آب و خاک سه موتوره کلاس استاندارد

جاروبرقی‌های سه موتوره به دلیل امکان فعالیت هر یک از موتورها به شکل جداگانه از محبوب‌ترین انواع جاروبرقی‌های صنعتی می‌باشند. جاروبرقی صنعتی مدل NT 70/3 کارچر آلمان با ظرفیت مناسب، قدرت مکش بالا و طراحی کاربردی پاسخگوی نیازهای نظافتی محیط‌های مختلف است. طراحی این جاروبرقی به گونه ای است که اپراتور به سادگی می‌تواند با آن کار کند.
مکنده آب و خاک سه موتوره

مکنده آب و خاک مدل NT 90/2 کارچر

این مکنده صنعتی دارای ظرفیت بدنه ۹۰ لیتری و بدنه تمام استیل است. این جاروبرقی صنعتی دارای ۲ موتور بوده که توان فعالیت به طور جداگانه را نیز دارند. این دستگاه مکنده صنعتی کارچر برای استفاده در محیط‌های صنعتی ایده‌آل است.
مکنده آب و خاک KARCHER

مکنده آب و خاک NT 38/1

این مکنده صنعتی دارای یک موتور و بدنه تمام استیل است. همچنین فیلتر این دستگاه کارچر نیز از نوع کارتریجی بوده و توان مکش دستگاه جاروبرقی آب و خاک مدل NT 38/1 نیز ۲۲۷ mbar و توان مصرفی موتور آن نیز  ۱۵۰۰w است.
جاروبرقی آب و خاک

مکنده آب و خاک مدل NT 20/1 کارچر

این جاروبرقی صنعتی با ابعاد کوچک، وزن کم و طراحی ارگونومیک به منظور جمع‌آوری آلودگی‌های مرطوب و خشک در محیط‌هایی که نیاز به حمل و نقل زیاد می‌باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. قدرت مکش موتور این مکنده آب و خاک، ۲۲۷mbar و توان موتور آن ۱۵۰۰ وات است.
مکنده آب و خاک

مکنده آب و خاک NT 45/1 کارچر

این جاروبرقی صنعتی ۴۵ لیتری از سیستم خودکار تمیزکننده فیلتر (TACT) بهره می‌برد. که این سیستم امکان مکش مداوم و پر قدرت را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین فیلتر این محصول از نوع کارتریجی بوده و موتور آن نیز بسیار کم صدا است. قدرت مکش این دستگاه ۲۵۴ mbar و توان مصرفی موتور آن ۱۳۸۰ w می‌باشد.
مکنده آب و خاک صنعتی

مکنده آب و خاک مدل NT 35/1 کارچر

این جاروبرقی صنعتی دارای مخزن ۳۵ لیتری و سیستم نیمه خودکار تمیز کننده فیلتر (AP) می‌باشد. فیلتر این مکنده آب و خاک کارچر نیز از نوع کارتریجی است. همچنین فضایی به منظور قرار گیری کابل، پشت دستگاه تعبیه شده است. همچنین قدرت مکش موتور آن ۲۵۴ mbar و توان مصرفی آن ۱۳۸۰w می‌باشد.
وکیوم آب و خاک

مکنده آب و خاک مدل IV 100/75

این جاروبرقی صنعتی دارای موتور توربینی است که قابلیت فعالیت ۲۴ ساعته و سه شیفت را دارد. کلاس IVC جاروبرقی‌های کارچر به همراه انواع نازل‌ها و لوازم جانبی اختصاصی برای پاسخگویی به نیازهای اختصاصی صنایع سنگین ساخته می‌شود توان موتور این مکنده آب و خاک KW ۷.۵ می‌باشد.
مکنده آب و خاک قدرتمند

مکنده آب و خاک مدل IV 100/55 کارچر

دستگاه جاروبرقی صنعتی مدل IV 100/55 نیز به منظور کار مداوم و ۲۴ ساعته طراحی شده است و مانند سایر جاروبرقی‌های سری IVC به منظور فعالیت در کارخانجات صنایع سنگین کاربرد دارد. توان مصرفی موتور این جاروبرقی آب و خاک ۵.۵ KW می‌باشد. بدنه و لوازم جانبی این سری از مکنده آب و خاک کارشر از نوع آنتی استاتیک است.
مکنده آب و خاک مداوم کار

مکنده آب و خاک مدل IV 100/40 کارچر

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل IV 100/40 نیز دارای ظرفیت ۱۰۰ لیتری و قدرت موتور ۴ KW می‌باشد. این دستگاه نیز همانند سایر جاروبرقی‌های سری IVC کارچر قابلیت تبدیل مکش به دمندگی باد را دارا می‌باشد. موتور توربینی این مکنده آب و خاک کارچر از کاراترین و قابل اعتمادترین موتورهای کرشر آلمان می‌باشد که برای فعالیت تمام وقت و بی وقفه می‌باشد.
مکنده آب و خاک توریینی

مکنده آب و خاک مدل IV 60/30 کارچر

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل IV 60/30 دارای موتور توربینی و توانایی فعالیت ۲۴ ساعته می‌باشد. همچنین فیلتر این مکنده آب و خاک نیز از نوع M می‌باشد. تکان دهنده دستی فیلتر به کار رفته بر روی این دستگاه مکنده صنعتی عمر فیلتر دستگاه را بالا برده و هزینه‌های نگهداری را کاهش می‌دهد.
مکنده آب و خاک آلمانی

مکنده آب و خاک مدل IV 60/36-3 کارچر

جاروبرقی صنعتی کرشر مدل IV 60/36-3 دارای سه موتور AC می‌باشد و توان کارکرد سه ساعت مداوم را دارد. توان موتورهای این مکنده آب و خاک نیز ۳.۶ KW می‌باشد. همچنین مخزن نگهداری نازل‌ها برای جاروبرقی‌های سری IVC تعبیه شده است. کلیه جاروبرقی‌های سری IVC دارای امکان حالت چرخش معکوس موتور برای تبدیل شدن به موتور دمنده می‌باشند.
مکنده آب و خاک خارجی

مکنده آب و خاک مدل IVC 60/30 AP M Z22

این جاروبرقی صنعتی کارچر به منظور استفاده در محیط‌های مستعد انفجار ساخته شده است. این دستگاه برای دو منطقه Z22 و Z22+H که مستعد انفجار هستند، مناسب می‌باشد. توان موتور این جاروبرقی صنعتی ۳ KW است. همچنین این جاروبرقی صنعتی دارای سیستم تمیز کننده فیلتر نیمه خودکار (AP) بوده و فیلتر آن از نوع M می‌باشد.

مکنده آب و خاک ضد انفجار
کمپانی کرشر آلمان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است. شرکت کارن تجارت انواع دستگاه‌های مکنده آب و خاک را عرضه می‌کند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic با عملکرد بسیار عالی  و وزن سبک از جمله جاروهای صنعتی سبک و بسیار پر کاربرد است که کارچر تولید کرده و بسیار مقرون به صرفه است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 50/1 Tact

جاروبرقی صنعتی مدل NT 50/1 TACT  کارچر با مخزن ۵۰ لیتری و موتور ۱۳۸۰ واتی و همچنین سیستم TACT، برای نظافت محیط های صنعتی مناسب می باشد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 45/1 Tact

جاروبرقی صنعتی NT 45/1 tact کارچر با قدرت موتور ۱۳۸۰ واتی و ظرفیت ۴۵ لیتری مخزن از جاروبرقی های صنعتی آب و خاک کارچر آلمان محسوب می شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید