تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت کف انبار و سوله با استفاده از جاروبرقی صنعتی

نظافت کف انبار و سوله با دستگاه جاروبرقی صنعتی

انبارها و سوله‌ها، مکان‌هایی برای نگهداری، توزیع و تجمیع کالا، اجناس، لوازم، مواد اولیه کارخانجات و کارگاه‌ها است. عموما انبارها به صورت پوشیده و سرباز بوده و متراژ آنها متفاوت است. با توجه به اهمیت این محیط‌ها، نظافت و تمیزی آنها اهمیت زیادی دارد. شرکت‌ها و کمپانی‌های معتبر دنیا، تجهیزات حرفه‌ای و مکانیزه‌ای را برای این منظور طراحی و تولید کرده‌اند. این دستگاه‌ها قادر به نظافت مکانیزه محیط خود هستند. این تجهیزات حرفه‌ای، سطوح انبار و سوله را با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

جاروبرقی بیمارستان

آلودگی‌های خشک و تر مانند لکه‌های چربی و گریس، مواد اولیه تولیدی کارخانجات و کارگاه‌ها، مواد پلاستیکی، خرده‌های آهنی، پودرهای شیمیایی در این گونه محیط‌ها وجود دارند. بنابراین نیاز است آلودگی‌های خشک و تر کف انبارها و سوله‌ها را به طور مداوم و با برنامه‌ریزی نظافت و جمع‌آوری نمایید.

چه راه حل‌هایی برای جمع آوری و نظافت انواع آلودگی‌ در انبار و سوله وجود دارد؟

در این مقاله به یکی از دستگاه‌های حرفه‌ای و کاربردی برای نظافت سطوح کف انبارها و سوله‌ها اشاره می‌کنیم. این دستگاه، جاروبرقی صنعتی نام دارد. دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی را می‌توان محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین دستگاه برای نظافت انبار و سوله دانست. قیمت جاروهای صنعتی بر اساس میزان امکانات و قدرت آنها متغیر است.

جمع کردن آب با جاروبرقی

این تجهیزات نظافتی دارای موتورهای مکنده پرقدرت، مانور و کارایی فوق‌العاده در محیط دارد. حجم بزرگ مخزن، هوادهی عالی و توان مکش این دستگاه‌ها بالا است. بسته به میزان آلودگی و مساحت محیط، نوع دستگاه مورد نیاز متفاوت است. در برخی از محیط‌ها از جاروبرقی، مدت زمان طولانی استفاده می‌شود. بدین منظور موتور این دستگاه‌ها از نوع توربینی بوده که برای کار مداوم ساخته شده‌اند. به اصطلاح به این دستگاه‌ها، جاروبرقی دائم کار گفته می‌شود.

در برخی از محیط‌های دیگر به دلیل وجود مواد قابل اشتعال و خطرناک، می‌بایستی از مکنده‌های صنعتی ضد انفجار متناسب با منطقه (زون) خود استفاده کرد تا دچار حوادث ناگوار نگردد. این تجهیزات به جاروبرقی‌های ضد انفجار مشهور هستند. در دیگر محیط‌ها هم می‌بایست از جاروبرقی‌های صنعتی با تعداد موتورهای متفاوت مانند جاروبرقی صنعتی سه موتوره استفاده کرد.

جاروبرقی صنعتی NT45/1

جاروبرقی‌ها چرخ‌های روان و با کیفیتی دارند. این ویژگی باعث می‌شود دستگاهبه راحتی در بخش‌های گوناگون انبار و سوله، جابه جا شود. حتی کاربر می‌تواند جاروبرقی را روی یک ترولی مناسب قرار داد و در محیط جابجا کنید. مکنده‌های صنعتی بدنه‌های مستحکم و مقاومی داشته که دستگاه را در برابر ضربات و خطرات احتمالی، محفوظ نگه می‌دارد.

بدنه این تجهیزات نظافتی از پلی اتیلن شفاف، دو جداره و از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شود. در برخی از محیط‌های خاص، بدنه این دستگاه‌ها باید آنتی استاتیک باشد. جاروبرقی صنعتی دارای لوازم جانبی گوناگونی است. نازل‌ها از پرکاربردترین ابزار جانبی این دستگاه‌ها به حساب می‌آید. این نازل‌ها شما را در نظافت سخت‌ترین و مشکل‌ترین نواحی در انبار و سوله، کمک می‌کنند.

به عنوان مثال از نازل گوشه برای نظافت گوشه، زوایا و نواحی با دسترسی سخت، استفاده می‌شوند. نازل سطوح کف آب و خاک برای نظافت آلودگی‌های خشک و تر کاربرد دارد. از دیگر لوازم جانبی مهم، فیلتراسیون دستگاه می‌باشد. فیلتراسیون خوب، از پخش شدن ذرات آلودگی و گرد و خاک در محیط جلوگیری می‌کند. از مزایای فیلتراسیون، کمک به نظافت محیط، سازگاری با محیط زیست و جلوگیری از آسیب به سلامت افراد است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید