تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت داخل خودرو توسط دستگاه مکنده صنعتی

نظافت داخلی خودرو توسط دستگاه مکنده صنعتی

نظافت داخل خودرو توسط دستگاه مکنده صنعتی

امروزه اتومبیل‌ها جایگاه ویژه‌ای در زندگی ما پیدا کرده‌اند. به جرأت می‌توان گفت بیش از نیمی از مردم روزانه چندین ساعت از وسایل نقلیه استفاده می کنند. لذا نظافت داخل خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده روزمره خودرو موجب انباشت غبار و گرد و خاک بر روی سطوح داخلی اتومبیل می‌شود که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ سلامتی وجهه مناسبی ندارد.

بدین منظور نظافت داخل خودرو بسیار مهم و حیاتی امری بسیار حیاتی است، این فضای غیر بهداشتی و ناخوشایند سلامت سرنشینان خودرو مخصوصاً کودکان را تهدید جدی می‌نماید، به منظور نظافت داخل اتومبیل‌ها، دستگاه جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی خاصی تعبیه و تولید شده که با نازل‌ها و ویژگی‌های خاص خود نظافت داخل خودرو را سهولت می‌بخشد.

مراحلی که بایستی به ترتیب باید برای نظافت فضای داخلی اتومبیل توسط جاروبرقی صنعتی رعایت کنیم، در ادامه مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد:

– جمع‌آوری زباله‌های درشت

– مکش آلودگی‌ها و گرد و غبار از کف خودرو و سطوح صندلی‌ها

– نظافت بخش های مختلف با دسترسی سخت تر

پرقدرت ترین جاروبرقی صنعتی

جمع‌آوری زباله‌های درشت

دستگاه‌های جاروبرقی یا مکنده صنعتی عموماً برای جمع‌آوری آلاینده‌های کوچک، متوسط و بیشتر برای نظافت و پاکسازی آلودگی‌های مایع و گرد و خاک کاربرد دارند. به علاوه محدودیت‌هایی برای جذب و نگهداری زباله‌های درشت وجود دارد. در گام نخست، افراد باید شرایط را برای کار با دستگاه مکنده صنعتی محیا کنند. ابتدا باید تمامی درهای اتومبیل باز شود تا دسترسی به بخش‌های مختلف خودرو آسان شود.

این امر موجب می‌شود تا در طول عملیات درها مدام باز و بسته نشوند و به ایجاد تهویه بهتر در حین نظافت کمک می‌کند. در ادامه باید زباله‌های درشت را با دست جمع کرد تا در عملیات اختلالی ایجاد نشود تا در فرآیند نظافت تسریع صورت بگیرد. در آخر بایستی کفی ها را از ماشین خارج کرده تا بتوان بخش زیرین را به راحتی نظافت کرد. می‌توان کفی‌ها را بعد از بیرون آوردن و تکاندن، شستشو داد تا عملیات نظافت کامل شود.

جاروبرقی صنعتی موزه

مکش آلودگی‌های خودرو و سطوح صندلی

برای این امر می‌توان از دسته و سری‌های متفاوت استفاده کرد. برای مکش فضاهای وسیع تر خودرو می‌توان از سری‌های گرد و عریض اصلی مکنده صنعتی استفاده کرد. بعد از انتخاب و نصب سری‌های مناسب، عملیات را آغاز کنید و با حرکت نازل بر روی کف و صندلی‌ها، شیارها و دیگر قسمت‌ها، آلودگی‌ها را جمع نمایید.

می‌توان با حرکت دادن نازل دستگاه مکنده صنعتی در جهات مختلف و نقاط مخفی و دور از دسترس مانند زیر پدال، نظافت را با دقت و حساسیت بیشتری انجام داد. بعد از کفی به سراغ صندلی بروید و ذرات ریز را مکش نمایید. شیارهایی که بین کف و پشتی صندلی وجود دارد، محل تجمع آلودگی‌ها و مواد ریز است که برای نظافت کامل، باید این قسمت‌ها را نیز نظافت کنیم.

نظافت بخش‌های مختلف با دسترسی سخت تر

در فرآیند نظافت توسط دستگاه مکنده صنعتی، از مکان‌هایی که دور از چشم هستند غافل نشوید. فضای داخلی داشبورد، دریچه‌های سیستم سرمایش و گرمایش خودرو، دستگیره‌های در و فضای صندوق و پشت ماشین. برای این قسمت‌ها سری‌های مختلفی وجود دارد که برای جلوگیری از خط و خش و آسیب دیدن درب و مناطق حساس ماشین باید از آنها استفاده کرد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید