تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت سرویس بهداشتی با بخارشوی صنعتی

شستشوی و نظافت سرویس های بهداشتی با دستگاه بخارشوی صنعتی

دستگاه های بخارشوی به منظور شستشو و ضد عفونی نمودن محیط های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله می خواهیم به نظافت و شستشوی مکانیزه سرویس های بهداشتی به وسیله این دستگاه های فوق العاده حرفه ای و کاربردی اشاره نماییم.

در روش سنتی از مواد شیمیایی مضر و خطرناک برای نظافت سرویس های بهداشتی استفاده می شد که علاوه بر اینکه فرایند نظافت را به صورت پیچیده انجام می داد، از نظر سلامتی و بهداشتی فرد را دچار مشکلات عدیده ای می کرد. اما در روش های نوین از تجهیزات مکانیزه می توان استفاده نمود که شما به عنوان کسی صاحب منزل یا صاحب یک مرکزی مانند هتل هستید می بایست از این تجهیزات استفاده نمایید.

بخارشوی صنعتی دستگاهی می باشد که از امکانات فوق العاده ای برخوردار است از جمله: پاشش پر فشار بخار همراه با پاشش مواد شوینده، قابلیت مکش آلودگی به وسیله سیستم مکنده آب و خاک، استفاده از نازل های تخصصی و حرفه ای به منظور نظافت هر بخش یا ناحیه و توان کاری فوق العاده بالا.

از جمله مکان هایی که از دستگاه های بخارشوی صنعتی استفاده می نمایند عبارتند از: هتل ها، بیمارستان ها، مدارس و دانشگاه ها، منازل مسکونی و بسیاری اماکن دیگر.

بخارشوی اجاق گاز

بخار به خودی خود خاصیت ضد عفونی دارد. با توجه به این مورد می توان انواع آلودگی ها و باکتری هایی که بر روی سرویس های بهداشتی و سطوح کف و دیوارها وجود دارد را شستشو و ضد عفونی نمود. برای نظافت سطوح عمودی در توالت ها از نازل مخصوص شستشوی این سطوح، شستشوی شیرآلات از نازل مخصوص شستشوی این سطوح و سرویس ها را با نازل مخصوص می بایست شستشو نمود.

پس از آنکه مخزن رزرو آب را پر کردید، باید مدتی صبر نمایید تا دستگاه آماده به کار شود. سپس با اتصال نازل به دسته ی خرطومی دستگاه و روشن نمودن دکمه های پاشش بخار و مواد شوینده فرایند نظافت را آغاز نمایید.

لازم به ذکر است حتما از مواد شوینده غیر اسیدی استفاده نمایید زیرا در اینصورت به موتور دستگاه آسیب جدی می رساند. نازل را در فاصله مناسب از سطح قرار داده و سپس بخار و مواد شوینده را پاشش نمایید. پس از اینکه کلیه سطوح با بخار و مواد شوینده نظافت شد، به وسیله مکنده قدرتمند دستگاه، کلیه آلودگی ها را جمع آوری کرده و به مخزن آب کثیف انتقال دهید.

به وسیله دستگاه های شستشو با بخار می توانید محیط های دیگر به راحتی نظافت و ضد عفونی نمایید از جمله:

– سازمان ها و ادارات

– بیمارستان ها و مراکز درمانی

کارواش های صنعتی

واترجت های صنعتی

– انواع صنایع

– مجتمع های تجاری و مسکونی

– سالن های ورزشی

– فروشگاه ها و هایپرمارکت ها

 و …

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید