تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت سطوح اپوکسی با بخارشوی صنعتی

نظافت با کیفیت سطوح اپوکسی با دستگاه بخارشوی صنعتی

نظافت سطوح سخت کمی دشوار تر از سایر سطوح می باشد و نیاز به مهارت بیشتری داشته که البته نظافت این سطوح به نوع پوشش آن هم بستگی دارد. سطوح کاشی همیشه به اینکه به سرعت کثیف و آلوده می شوند، معروف هستند زیرا ملات یا سیمان ما بین آنها بسیار مستعد جذب آلودگی است. سطوح اپوکسی برای تمیز ماندن احتیاج بیشتری به مراقبت و نگهداری دارند، کمپانی های معتبر در کشور های مختلف دستگاه ها و تجهیزاتی طراحی و تولید کرده اند که این نظافت را به نحو احسن و در کمتری زمان و هزینه ممکن برای شما انجام می دهند. دستگاه های بخارشوی صنعتی باعث می شوند که انواع کفپوش ها و سطوح محیط شما به بهترین حالت ممکن تمیز شده و سطوح سخت که در محیط شما وجود دارند را نظافت و براق می نمایند.

چرا اپوکسی و چرا دستگاه بخارشوی صنعتی ؟

پیشتر درباره نظافت کاشی ها، فرش و موکت، بخش های مختلف خانه و دیوار ها با تجهیزات نظافتی صحبت کردیم، ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان در زمینه پوشش اپوکسی یا حتی کاربرد دستگاه بخارشوی صنعتی اطلاعاتی نداشته باشند، حقیقت این است که پوشش سطح اپوکسی یکی از کم نظیر ترین خلاقیت های علمی در زمینه سطوح می باشد که بسیار قابل توجه است.

این سطوح به دلیل ساختار فوق العاده و بسیار حساسی که دارند احتیاج به یک دستگاه نظافت صنعتی دارند که فرایند نظافت را به بهترین شکل ممکن انجام داده و کم ترین آسیب را به سطح این پوشش ها برساند. انواع بخارشوی صنعتی یکی از دستگاه هایی می باشد که با توجه به قابلیت ها و شیوه ی نظافت خود برای استفاده این سطوح مناسب است.

چه نوع بخارشوی صنعتی برای این سطوح مناسب است ؟

حالا همه می دانیم سطوح اپوکسی، سطوحی سخت با احتمال آلودگی بالا می باشد، و اما چرا ما به استفاده از بخارشوی صنعتی در نظافت اپوکسی اصرار داریم ؟ دلیلش واضح است. اپوکسی بسیار مستعد جذب انواع آلودگی ها می باشد که برای براق سازی، نظافت و ضد عفونی کردن این سطوح استفاده از دستگاه بخارشوی صنعتی توصیه می شود.

این آلودگی ها می تواند روغن، گریس، رد لاستیک اتومبیل یا حتی خراشیدگی سطح باشد که خود این آلودگی ها به سطح آسیب جدی وارد نمیکند ولی تمیز کردن این الودگی ها از الزامات می باشد.

مدتی است که استفاده از دستگاه بخار شوی بهترین روش برای شستشوی سطوح سخت بیان شده است، این روش شستشو قادر است لکه های روغنی یا گریس را برای براق و شفاف شدن هرچه بیشتر این سطوح از روی سطح جدا کرده و تمیزی قابل توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید