تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت شوروم‌ها با بخارشوی صنعتی

نظافت شوروم ها با دستگاه های بخارشوی صنعتی

نمایشگاه ها و شوروم ها از جمله محیط هایی هستند که از دستگاه های نظافتی به منظور انجام فرایند نظافت بهره می برند. یکی از عواملی که باعث آلوده شدن سطوح کف در این گونه محیط ها می شود، تردد و رفت و آمد بالا در این محیط ها است. از این رو نیاز است در زمان مناسب که محیط خلوت است، فرایند نظافت انجام گیرد.

متاسفانه بسیاری از صاحبان صنایع پس از استفاده طولانی مدت فکر می کنند که می بایست کفپوش را تعویض نمایند. (البته در مواردی که کفپوش دچار شکستگی و مشکلات جدی است، این مورد درست است). در عین حال شستشو و نظافت کفپوش با دستگاه نظافتی مناسب و قوی، می تواند از آسیب رساندن به سطح کف در آینده جلوگیری نماید.

یکی از دستگاه هایی که به منظور شستشوی انواع سطوح به خصوص کفپوش ها مناسب است، دستگاه بخارشوی صنعتی می باشد.

دستگاه بخارشوی صنعتی، دستگاهی فوق العاده، کاربردی و بسیار حرفه ای بوده که زمان نظافت را کاهش داده و در عین حال دقت و کیفیت نظافت را بسیار بالا می برد. با این دستگاه های پرکاربرد نه تنها سطوح کف، بلکه انواع سطوح دیگر مانند سطوح شیشه ای، سطوح دیوار، داخل خودروها (مثلا در نمایشگاه های اتومبیل)، مبلمان و صندلی ها و … را می توانید به راحتی نظافت و شستشو نمایید.

بخارشوی شیشه

مزایای استفاده از بخارشوی صنعتی در شستشوی صنعتی شوروم ها و نمایشگاه ها

مزیت بارز دستگاه بخار شور علاوه بر نظافت، ضد عفونی کردن سطوح می باشد. وجود انواع باکتری ها، میکروب ها، قارچ ها و حشرات موذی باعث مشکلات بسیار عدیده ای می شود. بنابراین بخار شوی با دمای بالای بخار خود، می تواند سطح را به طور کامل شستشو ضد عفونی نماید.

علاوه بر ضد عفونی کردن، قدرت لکه بری آلودگی ها و لکه های سخت و چسبناک، ویژگی دیگر این تجهیزات می باشد. این عمل با قدرت بالای فشار بخار و میزان درجه حرارت بالا انجام می گیرد.

 

دستگاه های شستشو با بخار صنعتی، چهار قابلیت مهم دارند:

۱- پاشش بخار

۲- پاشش مواد شوینده

۳- مکنده قوی آب و خاک

۴- دمنده

 

شما قادر خواهید بود فرایند نظافت انواع سطوح در شوروم ها و نمایشگاه ها، به خصوص سطوح کف را به طور همزمان شستشو و خشک نمایید. البته پیشنهاد می شود که ابتدا بخار و مواد شوینده را بر روی سطح پاشیده و سپس با کمک مکنده قدرتمند این دستگاه ها، کلیه ی آلودگی های موجود بر روی سطح را مکش نمایید. این آلودگی ها به مخزن آب کثیف دستگاه انتقال می یابد.

مزیت دیگر استفاده از بخار شور ها استفاده از نازل های بسیار حرفه ای و تخصصی به منظور نظافت انواع سطوح است. به عنوان مثال برای شستشوی کفپوش ها از نازل مخصوص سطوح کف، برای شستشوی سطوح عمودی مانند دیوارها و شیشه ها از نازل مخصوص شستشوی این سطوح، برای نظافت مبلمان و صندلی و همچنین گوشه ها و کنج ها از نازل های  مخصوص دستگاه می توانید استفاده نمایید.

بویلر تجهیزات بخار شوی از نوع استیل ضد انفجار است. جنس بدنه هم ویژگی مهم دیگر بخارشور ها می باشد. بدنه مقاوم می تواند دستگاه را در برابر حوادث ناگهانی که  ممکن است در محیط اتفاق بیفتد، محفوظ نگه دارد. به علاوه سهولت در جابجایی و حمل دستگاه به منظور نظافت بخش های گوناگون در محیط، بسیار حائز اهمیت می باشد.

در انتها بایستی به این نکته اشاره نمود که علاوه بر برند دستگاه، قیمت، ابعاد، قدرت فشار بخار و درجه حرارت پاشش بخار عاملی مهم دیگری به نام گارانتی و خدمات پس از فروش بایستی مدنظر قرار گیرد. این عامل در زمانیکه دستگاه دچار مشکل و نیاز به قطعه جدید باشد، راهگشا است.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید