تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت صنعتی با کارچر و کارن‌ تجارت

نظافت-صنعتی

نظافت صنعتی

امروزه با تخصصی تر شدن کارها، امور نظافتی نیز روز به روز به شکل حرفه‌ای تر و تخصصی تر دنبال می‌شود. در واقع می‌توان گفت که نظافت صنعتی به یکی از بخش‌های اصلی صنایع امروزی بدل شده است. از همین روی تولیدکنندگان زیادی در سراسر جهان اقدام به تولید دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌کنند. سال ها است که کارچر آلمان به عنوان بزرگترین نام نظافت صنعتی در جهان شناخته می‌شود.

کارچر آلمان چه به لحاظ آمارهای فروش و چه به لحاظ ارزش برند تفاوت چشم‌گیری با سایر شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی دارند. اما نیازهای نظافتی محیط‌های صنعتی به چندین قسمت مختلف تقسیم می‌شوند که برای پاسخگویی به هر یک از آنها دستگاه‌های نظافت صنعتی خاصی طراحی و تولید شده‌اند که در این مقاله به طور مختصر به آنها خواهیم پرداخت.

اسکرابر

اسکرابر که با نام هایی مانند دستگاه زمین‌شوی و یا دستگاه زمین شور نیز شناخته می‌شود به منظور نظافت سطوح مختلف استفاده می‌شود. اسکرابرها دارای انواع مختلفی هستند که از میان آنها می‌توان به اسکرابر سرنشین دار و اسکرابر دستی اشاره کرد. اسکرابرهای سرنشین دار و یا اسکرابرهای دستی نیز با توجه به محیط کاربری و تکنولوژی‌های به کار رفته بر روی آنها هر کدام به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. به منظور آشنایی بیشتر با دستگاه زمین شوی کارچر کلیک کنید.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی‌های صنعتی یکی دیگر از دستگاه‌های نظافت صنعتی بوده که دارای ۴ دسته‌بندی اصلی جاروبرقی خاک، جاروبرقی آب و خاک، جاروبرقی دائم کار و جاروبرقی ضد انفجار است. هر کدام از جاروبرقی‌های صنعتی برای پاسخگویی به یک نیاز نظافتی خاص کاربرد دارند. ضمن اینکه جاروبرقی‌های صنعتی دارای حجم مخازن مختلف، موتورهای متنوع و دیگر ویژگی‌ها هستند.

به منظور کسب اطلاع بیشتر درباره انواع مختلف جاروبرقی صنعتی بر روی کلمه مکنده صنعتی کلیک کنید.

واترجت صنعتی

واترجت صنعتی یا همان کارواش صنعتی نیز از دیگر دستگاه‌های نظافت صنعتی است. این دستگاه اولین بار توسط کمپانی کرشر آلمان اختراع شد و دارای انواع مختلفی است. کارواش‌های خانگی، کارواش صنعتی آب سرد، کارواش آب گرم از انواع مختلف کارواش‌های کارچر است. به منظور آشنایی بیشتر با انواع مختلف واترجت صنعتی کارچر بر روی کارواش صنعتی کلیک کنید.

سوییپر

دستگاه نظافت صنعتی دیگری که امروزه در سراسر جهان با افزایش تقاضای چشم گیری روبرو است، دستگاه سوییپر است. سوییپرها نیز دارای دو دسته‌بندی اصلی سوییپر سرنشین دار و سوییپر دستی هستند. هر کدام از این دستگاه‌های نظافت صنعتی با توجه به ظرفیت و امکانات مختلف برای محیط‌های متفاوتی کاربرد دارند. از حیاط‌های کوچک گرفته تا محوطه‌های چند هزار متری و یا حتی محوطه‌های شهری را می‌توان توسط جاروب محوطه های کارچر نظافت کرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره سوییپرهای کرشر بر روی کلمه سوییپر کلیک کنید.

بخارشوی صنعتی

یکی دیگر از دستگاه‌های بسیار پر کاربرد کارچر آلمان بخارشوی صنعتی می‌باشد که برای استفاده در محیط‌های متفاوتی طراحی و ساخته شده‌اند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول بر روی کلمه بخارشوی صنعتی کلیک کنید.

فرش شوی

دستگاه فرش شوی از دیگر دستگاه‌های نظافتی کرشر بوده که از آن در شستشوی فرش و موکت در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول بر روی کلمه فرش شوی کلیک کنید.

کارواش دروازه‌ای

دیگر دستگاه نظافت صنعتی، کارواش دروازه‌ای است. کشورهای زیادی در حال استفاده از این دستگاه کارواش هستند. امروزه محبوبیت استفاده از کارواش‌های سنتی به دلایل زیادی کاهش پیدا کرده است. استفاده زیاد از منابع آبی، انرژی، مواد شوینده، زمان بر بودن، عدم توانایی در شستشوی کامل و با کیفیت، هزینه‌های بالای نیروی انسانی از دلایل کم شدن محبوبیت روش‌های سنتی است.

در سالهای آینده قطعا بیشتر کارواش‌های سطح شهر از نوع کارواش دروازه‌ای خواهند بود. کارچر آلمان نیز با طراحی و تولید کارواش‌های اتوماتیک کلاس CB اوج توانایی مهندسی خود را به نمایش گذاشته است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول کارچر بر روی کلمه کارواش دروازه‌ای کلیک کنید.

پله برقی شوی

شستشوی پله برقی‌ها یکی از معضلات بزرگ نظافتی صنعتی است. در صورت نفوذ آب به موتور به دستگاه آسیب جدی وارد می‌شود. کارچر آلمان با طراحی و تولید دستگاه پله برقی شوی و با استفاده از آب و ماده شوینده پله‌ها را به طور کامل تمیز می‌کند. استفاده از این دستگاه هیچ آسیبی به موتورهای الکتریکی دستگاه وارد نمی‌کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول کارچر بر روی کلمه پله برقی شوی کلیک کنید.

آیس بلاست

یکی دیگر از دستگاه‌های نظافت صنعتی آیس بلاست است. از این محصول به منظور شستشوی سطوحی که امکان نظافت آنها به وسیله آب وجود ندارد مثل بردهای الکتریکی استفاده می‌شود. این دستگاه نظافت صنعتی از محصولات بسیار مدرن کارچر در سطح جهانی است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول بر روی کلمه آیس بلاست کلیک کنید.

کارن تجارت

شرکت کارن تجارت به عنوان نمایندگی کارچر در ایران مسئولیت توزیع و خدمات دهی محصولات این برند نظافت صنعتی در ایران را عهده‌دار است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید