تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت فروشگاه زنجیره‌ای

نظافت صنعتی فروشگاه

راهکارهای نظافت فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای

نظافت و پاکیزگی یکی از شاخص‌ های مهم ارزیابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای محسوب می‌شود. مشتریان چه خود متوجه این موضوع بشوند و چه نسبت به آن آگاه نباشند، نظافت فروشگاه زنجیره‌ای تاثیر مهمی در انتخاب فروشگاه و میزان خرید آن‌ها خواهد داشت.
کارچر با ارائه ماشین‌ آلات و راهکارهای مختلف سعی در پوشش تمام حوزه‌‌های نظافت فضاهای فروشگاهی دارد. ماشین‌آلات کارچر کارا و مقرون‌ به‌صرفه هستند. کارچر برای تمام مناطق از کف گرفته تا سایر سطوح راهکارهای مناسب را ارائه می‌کند.

امنیت و نظافت فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مشتریان به طور معمول انتظار فضایی تمیز و پاکیزه را دارند. آن‌ها توقع دارند در تمام بخش‌های فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای سطح بالایی از بهداشت را مشاهده کنند. به همین جهت ماشین‌آلات نظافت صنعتی برای این مکان‌ها باید از ویژگی‌های به‌خصوصی برخوردار باشند. ماشین‌آلات باید بتوانند سطح نظافت بالایی را ارائه دهند و آلودگی صوتی که توسط آنها تولید می‌شود در کمترین حد ممکن باشد. حمل و نقل ماشین‌‌ها آسان باشد و از طراحی ارگونومیک برخوردار باشند و بتوان در محیط‌‌هایی با مساحت کم از آن‌ها استفاده کرد.

مجهز و کارآمد برای انجام فرآیند نظافت

اسکرابر سرنشین‌دار B 150 R کارچر گزینه ایده‌‌آلی برای تمیزی کف فروشگاه‌‌های بزرگ، مراکز خرید و انبارها است. بسته به مساحت مکان و نیاز کاربر، این ماشین می‌تواند مجهز به برس‌‌های دیسکی یا برس‌های رولی شود. عرض نظافت این دستگاه ۹۰ سانتی‌متر و عرض تیغه‌خشک‌کن آن ۱۰۵ سانتی‌متر است. این اسکرابر از کنترل پنل مدرن و ساده‌ای برخوردار است که اپراتور می‌تواند به راحتی نحوه کار کردن با آن را فرا بگیرد . برخورداری از سیستم AWD (برخوداری تمام چرخ‌ها از قدرت پیشرانه) از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه است. این ویژگی باعث افزایش سرعت دستگاه تا ۱۰ کیلومتر در ساعت و افزایش توان پیمودن شیب تا ۱۸ درجه شده است. این دستگاه از سیستم مدیریت هوشمند مواد شوینده نیز بهره می‌برد و دارای تیغه خشک کن ضدسایش می‌باشد. ‌

زمین شوی سرنشین دار

تضمین در نظافت با کیفیت

اگر می‌خواهید کف فروشگاه را در طول روز و در زمان فعالیت فروشگاه تمیز کنید، زمین‌شوی دستی B 60 W کارچر انتخاب مطلوبی است. قدرت مانور دستگاه بالا و استفاده از آن آسان است. ضمن آن که صدای تولیدی آن هم بسیار کم است.

زمین شوی دستی

جارو حرفه‌ای کوچک

اگر به دنبال نظافت و جارو کردن محیط‌‌های کم‌مساحت هستید، جارو کوچک KM 35/5 C کارچر راحتی و اثربخشی بالایی برایتان خواهد داشت. استفاده از این جارو برای مکان‌هایی مانند ورودی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تجربه رضایت‌بخشی خواهد بود.

جارو کوچک KM 35/5

جاروبرقی فوق‌العاده قدرتمند

و اما زمانی که ساعات کاری فروشگاه می‌باشد، در صورتی که نظافت با جاروبرقی لازم شد توصیه می‌شود از یک جاروبرقی صنعتی کم صدا استفاده نمایید. پیشنهاد کارچــر جــاروبرقی T 15/1 است.

جاروبرقی خاک

نظافت خیره کننده با زمین‌شوی‌های کارچر

و در اخر برای این که بتوانید هم زمین را نظافت کنید و هم تسلط خوبی بر کف و مسیر پیش رو داشته باشید می‌توانید از دستگاه‌های زمین‌شوی صنعتی Step On مدل BD 50/40 RS و BR 55/40 RS کارچر استفاده کنید. این ماشین‌ها می‌توانند هم در وقت و هم در انرژی شما صرفه‌جویی ایجاد کنند و شما را در رسیدن به سطح بالایی از نظافت یاری نمایند.

زمین شوی صنعتی

نظافت فروشگاه‌های زنجیره‌ای - آشپزخانه‌ها و مکان‌های طبخ غذا

فضاهایی که به تهیه و طبخ غذا می‌پردازند باید استانداردهای بهداشتی بالایی را رعایت کنند. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکان‌هایی دور از دسترس مشتریان هستند، که غذا و محصولات خوراکی فرآوری می‌کنند؛ مکان‌هایی هم هستند که در دسترس مشتریان خوراکی‌ها را عرضه می‌کنند. هر دو این مکان‌ها باید نظافت و بهداشت خوب و مناسبی داشته باشند. استانداردهای نظافت فروشگاه‌های زنجیره‌ای جدید سخت‌گیرانه‌تر و دقیق‌تر از سابق هستند. اگر به استانداردهای ایزو اروپا یا اصول استاندارد FDA آمریکا نگاهی بیندازید این موضوع را متوجه خواهید شد.

لوازم جانبی حرفه‌ای

نازل‌های فشارقوی و دستگاه‌های واترجت صنعتی ابزارهایی هستند که برای محیط‌هایی مانند آشپزخانه‌‌های صنعتی می‌توانند بسیار کارا باشند.

واترجت صنعتی

نظافت فوق‌العاده و سریع

سری دستگاه‌های فشارقوی آب HDS کارچر دستگاه‌های واترجت آب گرم این کمپانی محسوب می‌شوند که می‌توانند فشار آب داغ قوی و تمیزکننده‌ای تولید کنند. تکنولوژی به کار رفته در این ماشین‌آلات کارایی و دوامشان را تضمین می‌کند. این ماشین‌ها می‌توانند تا ۲۰ درصد در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.

واترجت آب گرم

دستگاه‌های واترجت آب سرد فشارقوی

برخی از ماشین‌های تولید آب فشارقوی، آب سرد را با فشار بالا خارج می‌کنند. یکی از دستگاه‌های واترجت آب سرد قوی HD 5/17 کارچر است. این وسیله برای نظافت محیط‌‌های فرآوری محصولات خوراکی بسیار مناسب است. برای مراحل اولیه نظافت و ضدعفونی می‌توانید از این وسیله بهره‌مند شوید.

واترجت آب سرد

نظافت ساده و در عین حال حرفه‌ای

برای شست‌‌وشوی کف فضاهای طبخ غذا می‌توانید از زمین‌شوی جمع‌ و جور BR 40/10 C Adv کارچر استفاده کنید. مخصوصا در جاهایی که احتمالا باید آب یا مایعات ریخته شده بر روی زمین را جمع‌آوری کنید.

زمین شوی حرفه ای

نظافت سریع و موثر با زمین‌شوی‌های کارچر

زمانی که به نظافتی در سطح بالاتر از متوسط اما در ساعات باز و پر تردد فروشگاه احتیاج دارید، می‌توانید از زمین‌شوی کوچکی مانند BR 30/4 استفاده کنید. صدای پایین و قدرت مکش مایعات این دستگاه از مزایای استفاده از آن است.

کف شوی کوچک

زندگی صنعتی پیشرفته

زندگی مدرن و صنعتی امروز نظم و دقت زیادی دارد. برخی از فروشگاه‌‌ها به صورت شبانه‌‌روزی باز هستند تا فرصت خرید بیشتری برای مشتریان مهیا کنند. مشتریان هم گزینه‌‌های بسیاری برای انتخاب دارند. طراحان فروشگاه‌‌ها و مجموعه‌‌های خرید سعی در طراحی و ساخت فضاهایی دارند که بازدیدکنندگان بتوانند از خرید و تفریح خود نهایت استفاده را ببرند. موضوع نظافت فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای هم در این جا بسیار معنا پیدا می‌کند. نظافت و تمیزی محیط باعث بالا رفتن میزان رضایت بازدیدکنندگان و احتمال بازگشت آن‌ها می‌شود.

دستگاه تصفیه آب کارچر

فراموش نشود که دسترسی آسان مشتریان به آب نوشیدنی سالم در طول خرید نکته ظریفی است که حس رضایت مشتری را از محیط افزایش می‌دهد. زمانی که در هنگام نیاز به آب و تشنگی امکان نوشیدن یک لیوان آب برای بازدیدکنندگان در حین خرید مهیا باشد، برای آنها رضایت خاطر بیشتری فراهم خواهد شد. به همین جهت کارچر دستگاه تصفیه آب را هم به امکانات خود افزوده است تا لیست خدمات خود را تکمیل نماید.

دستگاه تصفیه آب کارچر

نظافت بی‌وقفه با دستگاه‌های پله‌برقی‌شوی

امروزه در بیش‌تر پاساژها و مجموعه‌های خرید پله‌‌های برقی موجود است. کارچر دستگاه مخصوصی برای نظافت و تمیزی پله‌‌های برقی طراحی و تولید نموده است. استفاده دستگاه پله‌برقی‌شوی باعث کاهش هزینه‌‌های نظافت می‌شود. مواد شوینده مخصوص این دستگاه هم توسط کارچر روانه بازار شده است.

دستگاه پله برقی شوی

نظافت کف فروشگاه‌های زنجیره‌ای

برای نظافت راهروها و پیاده‌رو‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجموعه‌‌های تفریحی و مال‌‌ها می‌توانید به اسکرابرهای سرنشین‌‌دار فکر کنید. استفاده از این ماشین‌‌ها آسان است و میزان رضایت‌ بخشی از تمیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اسکرابر فروشگاهی

نظافت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ـ‌ انبارها

پاکیزگی انبارها یکی از موارد مهم در نظافت فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای است. فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای همیشه با نگه‌داری مواد غذایی درگیر هستند. تمیزی انبارها و مکان‌های نگهداری مواد غذایی و آشامیدنی یکی از عوامل مهم در رعایت اصول بهداشتی محسوب می‌شود. گاه مواد خوراکی که به سرعت فاسد می‌شوند را به صورت بسته‌بندی شده به انبارها منتقل می‌کنند. در انبار فروشگاه‌های زنجیره‌ای بعد از آن‌ که آن‌‌‌ها را از بسته‌بندی‌شان خارج کردند به قفسه‌‌های عرضه محصولات منتقل می‌کنند. در تمام مراحل نظافت این مکان‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

دستگاه‌های کارواش تمام حرفه‌ای

فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکان‌هایی مخصوص ماشین‌ های حمل و نقل دارند که در این مکان‌ها وسایل نقلیه بارگیری می‌کنند یا بار خود را خالی می‌کنند. به دلیل رفت‌ و آمد دائمی در این مکان‌ها، انباشت آلودگی در این فضاها بسیار زیاد است. پیشنهاد کارچر برای نظافت این مکان‌ها استفاده از کارواش‌های صنعتی است. فشار بالای واترجت‌‌‌ها باعث می‌شود که سرسخت‌‌ترین لکه‌ها هم زدوده شوند. ضمن آن که استفاده از واترجت سبب می‌شود که بتوانید گوشه و کنارهای فضا را هم به خوبی تمیز کنید.

کارواش

تمیزی ۱۰۰ درصدی

قبل از شستشوی انبار لازم است زباله‌ها و آلودگی‌های درشت‌تر با استفاده از سوییپر نظافت شوند برای این امر سوییپر KM 75/40 W گزینه مطلوبی به شمار می‌رود. این وسیله برای مناطقی که دسترسی به آن‌ها دشوار هم هست به آسانی کارایی خود را نشان می‌دهد. سیستم مکش آن به نحوی طراحی شده است که حداقل گرد و غبار را در هوا پراکنده کند. سهولت استفاده از این سوییپر به قدری است که حتی افراد بی‌تجربه هم به سرعت می‌توانند کار با آن را یاد بگیرند.

جاروی صنعتی قدرتمند

نظافت تمامی گوشه‌ها و زوایا

در واقع سوییپرهای هیدرولیک سرنشین‌‌دار کارچر می‌توانند تمام گوشه و کنارها را تمیز کنند. ضمن آن که برخی از آن‌ها با باتری کار می‌کنند و برخی دیگر با بنزین و گازوئیل. شما می‌توانید بسته به نیاز خود مورد مناسب خود را برگزینید.

سوییپر سرنشین دار

جمع‌آوری کلیه آلودگی‌های خشک و مرطوب

جاروبرقی صنعتی آب و خاک NT 70/3 هم می‌تواند برای نظافت انبار فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای بسیار کارا باشد. سه موتور قدرتمند این دستگاه و ظرفیت بالای مخزن آن باعث می‌شود که بتوانید به سرعت به سطح مطلوبی از تمیزی دست یابید.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

جاروهای صنعتی با عملکرد و کارایی بالا

نظافت مسیرهای رفت‌وآمد انبارها یکی از موارد ضروری است. گاهی وجود کثیفی و لکه‌‌ها می‌تواند سیستم حمل‌ و نقل را برهم بزند. در این موارد هم توصیه ما استفاده از سوییپرها است. استفاده از این ماشین‌‌ها ساده است و به سرعت می‌توانید محیط را تمیز کنید. نظافت مسیرهای رفت‌وآمد انبارها یکی از موارد ضروری است. گاهی وجود کثیفی و لکه‌ها می‌تواند سیستم حمل‌ و نقل را برهم بزند. در این موارد هم توصیه ما استفاده از سوییپرها است. استفاده از این ماشین‌ها ساده است و به سرعت می‌توانید محیط را تمیز کنید.

سوییپر دستی

انتخاب بهترین دستگاه نظافتی

رعایت قوانین سخت‌‌گیرانه بهداشتی نیاز به استفاده از ماشین‌ آلات حرفه‌ای نظافت و مواد شوینده مناسب دارد. برای آن که مطمئن شوید باکتری‌‌ها، ویروس‌‌ها و قارچ‌‌ها در محیط‌ شما موجود نیستند باید ضمن ‌استفاده از ماشین‌‌آلات حرفه‌ای از مواد شوینده مناسب هم بهره ببرید. کارچر در کنار ارائه ماشین‌آلات، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده مناسب هم ارائه می‌کند تا نیاز افراد را به طور کامل پوشش دهد.

بهترین دستگاه زمین شوی

نظافت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ـ فضاهای بیرونی

برداشت اولیه بسیار مهم است. محوطه بیرونی فروشگاه‌ها تاثیر مستقیمی بر برداشت اولیه مراجعین خواهد داشت. به همین سبب تمیزی فضاهای بیرونی حائز اهمیت است. در محوطه‌های ورودی مهم است که سطح آلودگی حداقل باشد که گرد و غبار به داخل راه پیدا نکند.

نظافت مساحت‌های بزرگ در هر زمان

برای نظافت سریع محوطه‌‌های بیرونی به سوییپرهایی نیاز دارید که مصرف انرژی‌‌شان بهینه باشد و مخزن بزرگی نیز داشته باشند. هم‌چنین داشتن لوازم جانبی مورد نیاز هم موضوعی قابل اهمیت است.

سوییپر شهری

ماشین برف روب

در هنگام زمستان و بارش برف به وسیله‌‌ای نیاز دارید که بتوانید به سرعت محوطه بیرونی فروشگاهتان را آماده پذیرایی از مراجعین کنید. ماشین برف‌ روب کارچر که عرض آن به ۱۰۰ سانتی‌متر می‌‌رسد یک خروجی برای شوت کردن برف‌ها دارد و می‌توانید به راحتی با پخش نمک و شن راه عبور و تردد ماشین‌های مشتریانتان را با این دستگاه باز کنید.

ماشین برف روب

قوی، ارگونومیک و کارآمد

ماشین برف‌روب کوچک کارچر نیز برای جابه‌جایی سریع برف و باز کردن مسیرهای‌ پیاده‌رو بسیار مناسب است.

برف روب کوچک

نظافت صنعتی محیط‌های داخلی و خارجی

سوییپر دستی KM 70/20 C بدون ایجاد گرد و غبار، نظافت ایده‌آلی را ارائه می‌دهد. استفاده از این ماشین ۷ برابر سریع‌تر از استفاده از جارو و خاک‌انداز است. از این ماشین هم برای محیط‌های بیرونی و هم درونی ساختمان می‌توانید بهره ببرید.

سوییپر صنعتی دستی

نظافت حرفه ای - کاربری آسان

برای شست‌وشوی کف محیط‌ هایی چون پارکینگ‌ های طبقاتی هم می‌توانید از اسکرابر با راننده قدرتمند BR 100/250 R استفاده کنید.

اسکرابر با راننده

نظافت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ـ فضاهای اداری

فروشگاه‌های زنجیره‌ای به جز محوطه خود فروشگاه، انبارها و فضای بیرونی ساختمان، دارای فضای اداری نیز هستند. مکان‌هایی مخصوص کارکنان از جمله دفاتر اداری، آبدارخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و فضا‌هایی از این دست نیز نیاز به نظافت مستمر دارند. جاروبرقی‌های صنعتی، زمین شوی‌ها و گاها موکت‌شوی‌ها برای این مکان‌ها به کار می‌روند. برای نظافت کامل و در سطح بالا و یا نظافت نقاط موضعی شما به ماشین‌آلات قدرتمندی نیاز دارید که به صورت خاص برای این شرایط طراحی و ساخته شده باشند.

کارایی بالا در محیط‌های با وسعت بالا

در صورتی که محوطه اداری شما موکت شده باشد سری فرش‌‌شوی‌های BRC کارچر برای شما گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این دستگاهها هم توانایی اسپری کردن مواد و هم توان شست‌ و شوی فرش و موکت را دارا هستند. این ماشین‌ها برای نظافت فضاهایی با مساحت بالا بسیار متناسب هستند.

فرش شوی

دستگاه‌های فرش، موکت و مبل‌شوی قابل حمل

دستگاه های موکت‌شوی کارچر مثل دستگاه‌های موکت‌شوی و مبل‌شوی سری Puzzi دارای نازل‌های مخصصوص شستشوی موکت هستند که برای هر سطح پارچه‌ای نیز مناسب می‌باشد. در نتیجه روکش‌های پارچه‌ای کف، مبلمان اداری و صندلی‌ها را هم می‌توانید با این دستگاه پاک کنید. طیف گسترده‌ای از انواع نازل‌ها برای این سری از دستگاه‌ها موجود است که هم کار با آن‌ ها بسیار آسان است و هم بادوام هستند و می‌‌توانید بسته به نیازتان آن‌‌ها را انتخاب کنید‌.

سوییپر

جاروبرقی حرفه‌ای خاک با قابلیت‌های فوقالعاده

جاوربرقی صنعتی T 10/1 Adv با قدرت مکش بالا و سیستم فیلتر ۵ مرحله‌ای آن که شامل سه لایه فیلتر با جنس پشم، یک فیلتر اصلی و یک فیلتر محافظ موتور است، انتخاب خوبی برای نظافت دفاتر کاری محسوب می‌شود.

جاروبرقی حاک

حذف آلودگی‌ها از عمق سطوح پرزدار

در بین جاروبرقی‌های صنعتی کارچر، جاروبرقی‌‌های اداری ایستاده برای نظافت راهروها و دفاتری که موکت شده‌اند بسیار مناسب است.

جاروبرقی ایستاده

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید