تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت محوطه دانشگاه‌ها با سوییپر صنعتی

نظافت محوطه دانشگاه ها و محیط های وسیع توسط دستگاه سوییپر صنعتی

نظافت مکانیزه محوطه دانشگاه ها و محیط های وسیع توسط دستگاه سوییپر صنعتی

دانشگاه ها عمدتاً دارای محوطه های بزرگی به صورت حیاط یا باغچه می باشند که این محیط ها در دانشگاه های و مراکز آموزشی خارج شهری وسعت بالایی دارند. در نظر داشته باشید وقتی در مورد دانشگاه یا دانشکده ها صحبت می کنیم، رفت و آمد بسیار زیاد و ازدهام جمعیت دانشجویان برایمان تداعی می شود. این رفت و آمد و استفاده از محیط سرسبز محوطه ی دانشگاه ها باعث ایجاد آلودگی و به مرور زمان موجب از بین رفتن این منابع می شود.

این فضاها برای استفاده هرچه بهتر در زمینه کسب علم و زیباسازی محیط دانشگاهی ایجاد شده اند  به همین منظور در این مکان ها احتیاج به نظافت و تمیزی نیز بیشتر از سایر نقاط احساس می شود، دستگاه های سوییپر صنعتی که برای جمع آوری انواع زباله های خشک و گرد و خاک از آن استفاده می شود در اینجا به کمک این دانشگاه ها آمده و وظیفه نظافت و جمع آوری این آلودگی های مضر را به دوش می کشد.

نظافت مرتب و زمان بندی شده از الزامات تمیز کردن محوطه های دانشگاهی می باشد، زیرا دانشگاه همه روزه میزبان تعداد کثیری از دانشجویان و کارمندان اداری که حداقل روزی یک بار از این محیط ها استفاده می کنند می باشد.

خرید و قیمت سوییپر

طرز کار دستگاه سوییپر صنعتی

به منظور نظافت محیط های بیرونی از دستگاه های سوییپر صنعتی استفاده می شود. طرز کار این دستگاه ها به این صورت می باشد که با داشتن برس های نرم و زبر در یک یا دو طرف دستگاه که بستگی به جنس کف و شرایط محیط دارد، عملیات سوییپ کردن (جاروب کردن) سطوح انجام شده و زباله های خشک و گرد و خاک به راحتی از سطح نظافت می شوند.

فیلتراسیون این دستگاه ها بسیار قوی و با تکنولوژی ای روز دنیا بوده و حتی این قابلیت را دارند که فیلترهایشان به صورت اتوماتیک نظافت گردند. در محیط هایی که محوطه های آن بسیار بزرگ باشد از نوع دستگاه های سویپر محوطه سرنشین دار استفاده می شود ولی در محوطه های کوچکتر از نوع دستی دستگاه ها استفاده می شود.

بهداشت بیشتر در محیط های مجموعه

مدارس و دانشگاه ها و عموما محیط های آموزشی می بایست حتی الامکان بهداشتی باشند تا علاوه بر نظافت محیط نیز سلامتی افراد در این گونه مجموعه ها تضمین شود. اگر محیط پاکیزه و بهداشتی نباشد ممکن است خطرات جدی و جبران ناپذیری افراد مجموعه را تهدید کند.

مثلاً در محیط های بیرونی اگر نظافت به صورت مکانیزه و با دستگاه سوییپر صنعتی محوطه انجام بشود آلودگی هایی که حتی در حد میکرون هم باشند جمع می شوند و مانع از بیماری های آسم و آلرژی شود. می توان نتیجه گرفت که مراقبت از نظافت و بهداشتی بودن دانشگاه ها، مدارس و … امری حیاتی بوده و این کار بهتر است با دستگاه های نظافتی مخصوص و مکانیزه صورت بگیرد.

سوییپر کارچر مدل MIC 35

سوییپر کارچر مدل MIC 35 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

سوییپر کارچر مدل MIC 42

سوییپر کارچر مدل MIC 42 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید