تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت مزارع و اصطبل‌ها به وسیله کارواش صنعتی

دستگاه-کارواش

هر شخصی که در یک مزرعه یا اصطبل کار می‌کند، می‌داند که نظافت این محیط‌ها چقدر مشکل و طاقت فرسا است. این گونه فضاها از دسته مکان‌هایی هستند که به شدت در معرض آلودگی قرار دارند. از این رو بایستی نظافت مزارع و اصطبل‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و به صورت روزانه صورت بگیرد.

نظافت مزارع و اصطبل‌ها به وسیله کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی، واترجت صنعتی یا دستگاه فشار قوی آب نیز از دسته‌بندی محصولات نظافتی است. کارواش‌ها قادر به پاک کردن  آلودگی‌هایی از جمله دوده، گل و لای، گرد و غبار از روی سطوح با استفاده از فشار بالای آب است. دستگاه‌های واترجت یا شوینده صنعتی آب گرم از محصولات محبوب مورد استفاده در این گونه محیط‌ها می‌باشند. دستگاه‌های کارواش صنعتی آب گرم، فشار کاری یا عملیاتی تا ۲۰۰ بار (bar) و با حرارت بالا تولید می‌کنند. این میزان فشار می‌تواند فشار مناسبی برای نظافت مزارع و اصطبل‌ها باشند. بسیاری از کارواش‌های صنعتی نیز از  مواد شوینده همراه آب برای نظافت بهتر و با کیفیت‌تر استفاده می‌کنند.

به هر حال شخصی که در یک مزرعه یا اصطبل کار می‌کند، می تواند درک کند که دستگاه‌های شوینده صنعتی راه حل مناسب و ایده‌آلی برای نظافت این مکان‌ها می‌باشد. علاوه بر مزارع و اصطبل‌ها که مستعد جذب گرد و خاک و انواع آلودگی می‌باشند، ماشین آلات کشاورزی نیز آلودگی‌های گوناگونی از جمله چربی، گریس، روغن و گل و لای را به خود می‌گیرند که تنها راه حل مناسب برای نظافت آنها استفاده از محصولات شستشوی فشار قوی آب می‌باشند.

واترجت مرغداری

انواع واترجت‌های آب گرم به منظور از بین بردن انواع آلودگی‌ها ایده‌آل می‌باشند. واترجت‌های آب گرم نه تنها برای شل و پاک کردن لکه‌های سخت مناسب هستند، بلکه برای پاک کردن گریس که یکی از سخت‌ترین لکه‌ها محسوب می‌شود نیز مناسب است. قبل از استفاده از دستگاه شستشو با آب، همیشه مهم است دستورالعمل‌های ایمنی و دیگر موارد مهم را بخوانید. این کارواش بایستی در موقعیت مناسبی به منظور نظافت مزارع و اصطبل‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. شرکت Kärcher آلمان به عنوان رهبر جهانی تولید انواع محصولات نظافت صنعتی طیف وسیعی از دستگاه‌های شوینده پر فشار را ارائه می‌نماید. در ادامه به یکی از این دستگاه‌های کارواش صنعتی قدرتمند اشاره می‌شود.

دستگاه کارواش صنعتی مدل HDS 1020 کمپانی Kärcher آلمان

دستگاه کارواش صنعتی مدل HDS 1020 یکی از پرقدرت‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات یا وسیله‌های نظافتی در جهان می‌باشد. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول دارا بودن دو مخزن مواد شوینده ۱۰ و ۲۰ لیتری بوده و از نوع برقی، دیزلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه بر روی عکس زیر کلیک نمایید. همچنین برخی مشخصات فنی این محصول به صورت زیر است:
شوینده صنعتی

۱. نوع برق مصرفی: ۳ فاز آب گرم

۲. فشار عملیاتی: ۳۰ الی ۲۰۰ (bar)

۳. بیشترین میزان دبی خروجی آب: ۱۰۰۰ لیتر در ساعت (l/h)

۴. بیشترین میزان دمای خروجی: ۱۵۵ درجه سانتی گراد (c)

۵. توان موتور: ۷۸۰۰۰ وات یا ۷٫۸ کیلو وات (KW)

۶. حجم مخزن مواد شوینده: ۱۰ + ۲۰ (l)

۷. حجم مخزن سوخت: ۲۵ (l)

از ویژگی‌های بارز و عالی این کارواش صنعتی یا دستگاه فشار قوی آب این است که موتور آن به وسیله آب خنک نگه داشته می‌شود که این ویژگی باعث کم تر شدن استهلاک موتور دستگاه و همچنین افزایش زمان کارکرد آن می‌باشد. سیستم پیشرفته‌ای که در این کارواش صنعتی به کار رفته است، حالت بهینه یا eco!efficiency است که باعث می‌شود دستگاه بدون هیچ مشکلی کار کرده و میزان مصرف سوخت را تا ۲۰ درصد کاهش دهد.

مطالب مرتبط:

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید