تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت پارکینگ‌ها با دستگاه اسکرابر

اسکرابر-زمین-شوی-صنعتی

نظافت پارکینگ ها توسط دستگاه زمین شوی صنعتی ( اسکرابر )

تمیز بودن سطوح کف در محیط های تجاری ، مسکونی ، اداری ، صنعتی و .. دارای اهمیت بسیاری است، چه از نظر زیبایی و چه از نظر بهداشتی بودن محیط. پارکینگ مجتمع های مسکونی یا تجاری از جمله این محیط ها می باشند که به نظافت و شستشو نیاز دارند. رد لاستیک های خودرو ، روغن و زباله و گرد و خاک از جمله آلودگی هایی هستند که بر روی این سطوح بر جای می مانند. استفاده از روش دستی به کمک سطل آب ، تی و مواد شوینده ، زحمت زیادی برای کاربر داشته و در اغلب موارد کیفیت قابل قبولی ارائه نمی دهد.

امروزه دستگاه های نظافت صنعتی اسکرابر ، سوییپر و واترجت در دسترس صاحبان کسب و کار و دیگر افراد قرار گرفته که کیفیت عملیات شستشو و نظافت را چندین برابر نموده و مزایای متعددی را فراهم کرده است. در این مقاله نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر در نظافت و شستشوی کف پارکینگ شرح داده می شود:

اسکرابر کارچر

چگونه از دستگاه اسکرابر صنعتی در نظافت پارکینگ بهره ببریم ؟

اسکرابر صنعتی ، به کمک برس ها و قابلیت پاشش آب به همراه مواد شوینده، قادر است انواع مختلف آلودگی ها را از سطوح کف پاک نماید. سرعت عمل بالا به همراه عملکرد عالی برس ها و موتور مکش موجب شده تادستگاه های اسکرابر از بهترین تجهیزات نظافتی شستشوی کف به حساب آیند. برای شستشوی پارکینگ به وسیله دستگاه اسکرابر ، توجه به مساحت محیط و میزان آلودگی اهمیت خاصی دارد. اگر پارکینگ دارای وسعت کمی باشد یا از معابر نسبتا باریکی برخوردار باشد، اسکرابر های دستی می تواند دستگاه های مناسبی باشد.

برای شستشوی سطوح کف در پارکینگ های بزرگ ، مدل های خودرویی یا سرنشین دار دستگاه های کف شوی کاربردی می باشند. کف شوی خودرویی ( اسکرابر با راننده ) با سهولت بیشتری هدایت می شود اما در محیط های کم وسعت قابل استفاده نمی باشد. اگر آلودگی از نوع روغنی یا چربی باشد ، باید داخل مخزن را با ماده شوینده پر نمود. گامازول از جمله این مواد است که با قدرت پاک کنندگی بالا ، آلودگی هایی چون رد لاستیک را از بین می برد. با توجه به حرکت این دستگاه ها بر روی سطوح شیبدار نیز می توان رمپ های پارکینگ طبقاتی را تمیز نمود.

علت مشکل ساز بودن اسکرابر های بزرگ یا سرنشین دار . عرض بزرگ تر و قدرت مانور کمتر نسبت به انواع دستی آن ها می باشد که برای مکان هایی با وسعت بیشتر تعبیه شده اند. زمین شوی های سرنشین دار سرعت نظافت را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهند.

قیمت اسکرابر دستی آلمانی

انواع مختلف اسکرابر (زمین شوی صنعتی) بر اساس نوع محیط

دستگاههای زمین شوی صنعتی بر اساس محیط مورد استفاده و سطوح و وسعت مکان به دسته بندی های اصلی زیر تقسیم می شوند:

– اسکرابر دستی

– اسکرابر سرنشین دار (ماشینی)

اسکرابر صنعتی

ویژگی‌های برتر دستگاه اسکرابر صنعتی

ساخت دستگاه شستشوی زمین یا عنوان اسکرابر تحولی عظیم در فرآیند شستشوی سطوح و نظافت محیط به وجود آورده و دریچه ای به روی بهداشت و پاکیزگی گشوده است. ویژگی هایی که دستگاه های کف شوی صنعتی را از شیوه های سنتی متمایز می سازد، قابلیت پاشش آب کاملاً پیشرفته، مخازن آب تمیز و کثیف مستقل و قابلیت مکش می باشد، به گونه ای که هم زمان با صرفه جویی در مصرف آب سطوح را با کیفیت بی نظیر شستشو داده و به سرعت خشک می کند.

سیستم خشک کن زمین شوی صنعتی آب و آلودگی های باقی مانده را جمع آوری نموده که در نهایت سبب می شود کاربر و دیگر افراد از خطر لغزندگی در امان بوده و علاوه بر آن، رد آب بر روی سطح باقی نماند.

به طور کلی شیوه نظافت دستگاه اسکرابر بدین صورت است که آب از مخزن آب تمیز دستگاه با مواد شوینده به مقدار مشخص شده ترکیب و محلول می شود وتوسط سیستم پیشرفته پاشش آب بر روی سطح مورد نظر پاشش می شود.

تیغه ی لاستیکی ای که در پشت دستگاه تعبیه شده، آب و مواد شوینده ای که از دستگاه بر روی زمین باقی مانده را جمع آوری می کند و توسط مکنده صنعتی خود، آن را به مخزن آب کثیف منتقل می کند . در این میان برس قرار گرفته در بخش جلویی دستگاه فرایند نظافت را کامل می‌کند.

اسکرابر صنعتی کرشر مدل B 200 R D 90

این مدل اسکرابر دارای مخزن ۲۰۰ لیتری بوده و برای نظافت فضاهای بزرگتر از ۴۰۰۰ متر، دستگاه مناسبی است. این اسکرابر قابلیت ارائه برس غلطکی و دیسکی را دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp

استفاده از اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp، راه حلی منطقی برای نظافت محیط‌های کوچک است. این اسکرابر بدون سیم بوده و در صورت استفاده از ماده شوینده توان ضدعفونی کردن محیط را نیز دارد.

پولیشر صنعتی کارچر مدل BDP 50/1500 C

پولیشر صنعتی کارچر مدل BDP 50/1500 C، مناسب سطوح سنگی است. دستگاه‌های پولیشر، برای پولیش و لایه‌برداری بسیار نازک مورد استفاده قرار می‌گیرد. گرد و غبار حاصل از آن، در مخزن دستگاه ذخیره شده و پس از اتمام کار می‌توان آن را تخلیه کرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید