تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد سوییپر در نظافت پارک‌ها و مراکز تفریحی

کاربرد دستگاه سوییپر در نظافت پارک ها و مراکز تفریحی

سوییپر صنعتی

سوییپر ها یا دستگاه های جاروی صنعتی یکی از انواع تجهیزات نظافتی مکانیزه می باشند که در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اساس  کار و عملکرد این دستگاه صنعتی بدین صورت است که برس های تعبیه شده در مقابل دستگاه که انواع مختلفی نیز دارند و تعداد آن ها براساس مدل و نوع دستگاه متفاوت است، وظیفه جمع کردن و هدایت آلودگی ها و زباله ها به سمت مرکز دستگاه که برس مرکزی نام دارد منتقل کرده و این برس با تمامی آلودگی ها را به سمت مخزن زباله دستگاه انتقال می دهد.

مخزن این دستگاه قابلیت تخلیه آسان را دارا بوده که این امر در صرفه جویی در زمان و هزینه نیز کمک شایانی به فرایند نظافت می نماید.تفاوت عمده این دستگاه ها در حجم مخازن، تعداد و نوع برس، سرنشین دار یا دستی بودن و موتور مکنده و بسیاری موارد دیگر می باشد.

سوییپر کارچر

کاربرد سوییپر صنعتی در نظافت مراکز تفریحی و پارک ها

علاوه بر مصارف صنعتی که در کارگاه ها و کارخانه ها از دستگاه های نظافت صنعتی استفاده می شود. فضاهای باز و مراکز تفریحی با وسعت زیاد هم نیاز به تمیز بودن و نظافت مرتب دارند. در این میان پارک ها و مراکز بزرگ تفریحی مانند شهربازی ها نیز از این قائده مستثنی نیستند، محیط های بزرگی که با آمد و شد جمع کثیری از مردم به صورت روزانه مواجه است. از این رو نیاز به نظافت (استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی) در این مکان ها به وضوح احساس می شود.

رده سنی های مختلف به ویژه کودکان و سالمندان بیشتر از سایرین در معرض بیماری های ناشی از رعایت نکردن نظافت شخصی و محیطی می باشند، بدین منظور نظافت پارک ها و فضاهای باز تفریحی جزو اولویت های نظافت به حساب می آید.

گرد و خاک، زباله های انسانی، برگ درختان و … به مرور زمان باعث ایجاد آلودگی و زشت شدن محیط می شود، سوییپر صنعتی می تواند با سرعت چند برابر بالاتر و با سهولت در نظافت ، به جنگ این آلودگی ها رفته و با کاهش هزینه نظافت، این محیط ها را به صورت کاملاً مکانیزه تمیز نماید.

نکته ی قابل توجه دیگری نیز در فرایند نظافت توسط دستگاه های سوییپر صنعتی می بایست به آن توجه کرد این است که ، محیط های تفریحی به خصوص پارک ها به دلیل تردد بالا نیازمند نظافت در ساعات خاصی از روز می باشد. بنابراین بهتر است زمانی را برای استفاده از سوییپر صنعتی انتخاب کنید که آمد و شد کمتری در محیط برقرار  باشد.

در بعضی از دستگاه های کمپانی های معتبر تجهیزاتی بر روی دستگاه تعبیه شده است که قادر است زباله ها و آلودگی هایی که دسترسی به آنها سخت می باشد و دستگاه قادر به نظافت آن بخش از محیط نیست را با کمک سیستم دمنده باد زباله ها را جا به جا کرده تا جاروب کردن این بخش ها را تسهیل ببخشد.

سوییپر کارچر مدل MIC 35

سوییپر کارچر مدل MIC 35 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

سوییپر کارچر مدل MIC 42

سوییپر کارچر مدل MIC 42 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید