تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بهترین راه‌حل نظافت پرده‌ها با بخارشوی

نظافت پرده ها با دستگاه بخارشوی

استفاده از بخارشوی در نظافت پرده‌ها

یکی از راه های شستشو و رفع چین و چروک پرده ها استفاده از بخارشوی است. در این مطلب کمی در مورد کاربردهای بخارشوی در نظافت پرده صحبت می‌کنیم.

بهترین و ساده‌ترین روش نظافت پرده‌ها توسط دستگاه بخارشوی

بعد از ورود به هر محیط، اولین و بهترین ویژگی که به چشم می‌آید تمیزی و نظافت است. این امر مستلزم انتخاب صحیح دستگاه و روش شستشو می‌باشد. اگر مقالات ما را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که برای هر سطح و محیطی دستگاه یا شیوه شستشوی مختص آن محیط را به شما عزیزان پیشنهاد داده‌ایم.

در این مقاله به اهمیت نظافت پرده‌ها و فضای داخلی منازل خواهیم پرداخت. انتخاب نوع و اندازه دستگاه نیز از سری مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. بدیهی است دستگاهی که برای نظافت محیط‌های کوچک استفاده می‌شود، در محیط‌های نسبتا بزرگ مانند هتل‌ها و مجتمع‌های بزرگ کاربرد ندارد. از دستگاه‌های مورد استفاده به منظور شستشوی پرده، دستگاه بخارشوی می‌باشد.

تأثیر نظافت منازل بر سلامت انسان

برای بالا بردن سطح بهداشت و زیبایی خانه، باید تمام وسایل خانه، مبلمان، فرش و ملافه‌ها همواره تمیز باشند. تجربه پزشکان و دانشمندان حاکی از این است که بیدار شدن در یک اتاق کثیف بر روی افسردگی نیز تأثیر به سزایی دارد. از نظر بهداشتی و برای سلامتی، تمامی محیط‌ها باید سطح اولیه‌ای از نظافت را داشته باشند.

میکروب‌ها، ویروس، باکتری و قارچ‌ها در صورتی که به موقع پاک نشوند مجددا شروع به فعالیت کرده و تکثیر می‌شوند. در نهایت می‌توان گفت خانه‌ای که تمامی بخش‌هایش تمیز باشد، محلی امن برای زندگی است. محیط پاکیزه و منظم، نه تنها به همه حس خوبی القا می‌کند، بلکه می‌توان از فواید دیگری نیز بهره برد.

نظافت پرده با بخارشوی

چرا نظافت پرده‌ها اولویت دارد؟

همانطور که مستحضر هستید یکی از سخت‌ترین و زمانبرترین بخش‌های خانه تکانی و نظافت، رسیدگی به پرده‌ها است. باز و جدا کردن پرده از پنجره و استفاده از روش‌های قدیمی و منسوخ شده شستشو، می‌تواند کار بسیار خسته کننده و پرهزینه‌ای باشد.

چرا به روز نباشیم و از روش‌های نوین استفاده نکنیم تا علاوه بر کاهش هزینه و تسریع در انجام فرایند نظافت، انرژی خود را ذخیره کنیم. دیوارها، سطوح کف، فرش و مبلمان هرکدام با مراحل و دستگاه‌های مختلفی نظافت می‌شوند، که در این میان شستشوی پرده‌ها جزو دشوارترین بخش‌ها است که باید در اولویت قرار بگیرد.

مزایای شستشوی پرده، با استفاده از بخارشوی

از برترین مزیت‌های نظافت با بخارشوی، می‌توان به عدم احتیاج به باز کردن و پایین آوردن پرده‌ها اشاره کرد. با استفاده از این روش می‌توان پرده‌ها را به صورت سرپایی و بدون جدا کردن تمیز کرد. شستشوی پرده‌ها فقط با تمیز کردن آنها به پایان نمیرسد بلکه بعد از آن باید به فکر اتو کردن و صاف کردن پرده‌ها باشید که خود این امر، می‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد.

نکته دیگر این است که دمای بالای بخار که به سطح برخورد می‌کند، علاوه بر موارد ذکر شده باعث ضدعفونی سطح مورد نظر نیز می‌شود که خود بخار آب می‌تواند بسیاری از میکروب‌ها و آلودگی‌ها را به طور کامل از بین ببرد. پس به طور کلی می‌توان مزیت‌های شستشو با دستگاه بخارشوی را در این موارد به اختصار بیان کرد:

  • محیط زندگی سالم و لذت بخش
  • محیطی عاری از میکروب و بیماری‌های خطرناک
  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان به نسبت روش‌های دیگر
  • عدم نیاز به اتو کردن بعد از نظافت

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix، طراحی جمع و جور داشته و برای نظافت سریع فضاهای نسبتا آلوده دستگاه مناسبی محسوب می‌شود. نازل EasyFix دستگاه، امکان جارو کشیدن سطوح کف را نیز امکان پذیر می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید