تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت کف محیط‌های بزرگ با دستگاه اسکرابر

اسکرابر

نظافت محیط‌های بزرگ با اسکرابر

امروزه نظافت کف انواع محیط‌های با مساحت‌های مختلف توسط انواع دستگاه اسکرابر صنعتی انجام می‌شود. اما با توجه به اینکه هر محیط ویژگی‌های خاص خود را دارد، تولیدکنندگان دستگاه‌های نظافت صنعتی زمین شوی‌ها متنوعی را تولید می‌کنند. دستگاه‌های زمین شوی دارای مخازن آب تمیز و کثیف می‌باشند. نحوه عملکرد آنها نیز به این گونه است که آب موجود در مخزن آب تمیز توسط دستگاه بر روی زمین پاشیده می‌شود. همزمان برس‌ دیسکی یا رولی، بر روی زمین به حرکت درآمده و سطح را به طور کامل نظافت می‌کند. در همین حین موتورهای مکنده دستگاه آب باقی مانده از شستشو را به طور کامل از روی زمین مکش نموده و سطح را خشک می‌کند.

معمولا از مواد شوینده نیز به منظور بالاتربردن کیفیت انجام امور نظافتی استفاده می‌شود. همچنین اسکرابرهای صنعتی دارای دو نوع اسکرابر سرنشین دار (زمین شوی با راننده) و دستی بوده که معمولا برای نظافت سطوح با مساحت‌های بالا از انواع اسکرابر با راننده استفاده می‌شود. همچنین انواع زمین شوی از جهت تأمین انرژی نیز به دو دسته برقی و باتری دار تقسیم می‌شوند، که هر یک از این دستگاه‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشند.

کاربرد اسکرابر

اسکرابر باتری‌دار

اسکرابرهای باتری‌دار دارای مزایای قابل توجهی همچون توانایی کارکرد در محیط هایی که دسترسی به برق وجود ندارد و همچنین عدم وجود سیم برق بر روی زمین در هنگام عملکرد دستگاه می‌باشد. اما معایب این دستگاه‌ها نیز می‌توان به حجم کمتر مخازن آنها در مقایسه با مدلهای برقی مشابه، نیاز به صرف وقت برای شارژ شدن اسکرابر، و سنگینی دستگاه می‌باشد. البته امروزه و با پیشرفت تکنولوژی باطری‌ها، بیشتر نقاط ضعف این دستگاه‌ها در حال رفع شدن می‌باشد.

اسکرابر کارچر BR35/12

اسکرابر برقی

زمین شوی برقی نیز دارای مزایا و معایب مختلفی است. محدودیت عمده این دستگاه‌ها عبارتند از لزوم استفاده از این دستگاه‌ها در فضاهایی که دسترسی به برق وجود دارد و قرار گرفتن سیم بر روی زمین در هنگام کار دستگاه می‌باشد، که همین موضوع به لحاظ ایمنی می‌تواند مشکل ساز باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته انواع دستگاه زمین شوی قدرت خشک کنندگی آن می‌باشد که هر یک از اسکرابرها به فراخور کیفیت و امکانات خود سطحی از آن را ارائه می‌دهند.

اسکرابر هتلی

برای مثال اسکرابرهایی در بازار موجود است که پس از فعالیت دستگاه حتما باید تی کشیده شود تا سطح خشک شده و برای استفاده مجدد آماده شود. اما اسکرابرهای با کیفیت بالایی نیز موجود است که سطح را همزمان و به طور کامل خشک می‌کنند به طوری که برای استفاده مجدد آماده می‌شود. که همین ویژگی نیز کارایی شستشوی محیط‌های با مساحت‌های بالا را بسیار افزایش می‌دهد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید