تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نوآوری‌های روز در دستگاه‌های اسکرابر صنعتی

نوآوری های روز در دستگاه های اسکرابر صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی همواره در طول زمان دستخوش تغییرات متنوع و گوناگونی شده اند. مکانیزه شدن فرآیند نظافت و پیشرفته تر شدن تکنولوژی ها، شرکت ها و کمپانی های تولیدکننده دستگاه های نظافت صنعتی را وادار به بروز رسانی و استفاده کردن از فناوری های روز در محصولات خود کرده است.

دستگاه های اسکرابر یا همان زمین شوی صنعتی نیز از تجهیزاتی بوده که بیشتر از سایر دستگاه ها در معرض توجه قرار گرفته اند. در این مقاله به جدید ترین و کاربردی ترین نوآوری هایی که در ساخت و عرضه دستگاه های اسکرابر صنعتی به کار گرفته شده است، می پردازیم.

زمین شوی صنعتی

نوآوری ها و تکنولوژی های روز در دستگاه های زمین شوی صنعتی

تکنولوژی Color Coding یا همان کد رنگ: در کنترل پنل دستگاه به منظور تفکیک بخش هایی که اپراتور به صورت مستقیم با آن در ارتباط است و با آن کار می کند و بخش هایی که به منظور نگهداری و انجام فرایند نظافت مورد استفاده قرار می گیرد ، دو رنگ متفاوت در نظر گرفته شده که یک رنگ برای اپراتور و رنگ دیگر برای نگهداری و سایر بخش های دستگاه می باشد.

اهرم بالا آورنده تیغه عقب دستگاه: اگر در محیطی فقط نیاز به شستشوی سطح وجود داشته باشد، دستگاه دارای اهرمی به منظور نظافت سطوح بوده که در صورت بالا کشیدن اهرم ، تیغه ی عقب دستگاه که با کمک موتور مکنده فرایند خشک کردن را انجام می دهد به صورت خودکار بعد از گذشت زمان کوتاهی خاموش شده و مابقی عملیات نظافت بدون موتور مکنده ادامه خواهد یافت.

بهترین زمین شوی سرنشین دار

مدیریت مصرف مواد شوینده: میزان اضافه کردن یا همان تزریق مواد شوینده به آبی که قرار است روی سطح پاشیده می شود قابل تنظیم می باشد، این امر موجب کنترل مصرف مواد شوینده و بازدهی بهتر نظافت می شود.

تیغه لاستیکی Oil Resistant: تیغه لاستیکی تعبیه شده در بخش عقبی دستگاه از جنس خاصی ساخته شده که در مقابل سایش و اصطکاک بسیار مقاوم می باشد.

مدیریت مصرف انرژی (Eco! Efficiency): تکنولوزی خاصی برای کنترل و مدیریت مصرف انرژی در دستگاه های کف شوی وجود دارد که اصطلاحا به آن حالت کارایی بهینه نیز گفته می شود.

زمین شوی کارچر bd50/70

فلاشینگ سیستم: خالی کردن و نظافت مخزن های آب کثیف و تمیز دستگاه اسکرابر امری دشوار و انکار نشدنی است که کمپانی های بزرگ را به فکر فرو برده، تکنولوژی فلاشینگ سیستم این کار را بسیار ساده و بهینه کرده است.

سیستم All Wheel Drive: با اضافه شدن این تکنولوژی، همه ی چرخ های دستگاه دارای قدرت پیشرانه می باشند که به حرکت دستگاه زمین شوی در محیط هایی با شیب معمولی کمک شایانی می کند. سرعت و توان اسکرابر با این نوآوری بسیار بهبود یافته است.

تکنولوژی KIK: به وسیله این قابلیت می توان تنظیمات مربوط به دستگاه را برای هر کاربری که از دستگاه استفاده می کند در کیت مخصوص آن کاربر ذخیره نمود.

اسکرابر صنعتی کرشر مدل B 200 R D 90

این مدل اسکرابر دارای مخزن ۲۰۰ لیتری بوده و برای نظافت فضاهای بزرگتر از ۴۰۰۰ متر، دستگاه مناسبی است. این اسکرابر قابلیت ارائه برس غلطکی و دیسکی را دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp

استفاده از اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp، راه حلی منطقی برای نظافت محیط‌های کوچک است. این اسکرابر بدون سیم بوده و در صورت استفاده از ماده شوینده توان ضدعفونی کردن محیط را نیز دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید