تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

همه چیز درباره دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه-کارواش-صنعتی

همه چیز درباره دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی یا دستگاه واترجت به منظور برآورده کردن نیاز های نظافتی در صنایع گوناگون و به منظور حذف موثر ، بهینه و مقرون به صرفه انواع آلودگی ها با فشار بسیار زیاد آب می باشد. این محصولات دارای انواع مختلف یا گوناگون تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

قابلیت تنظیم فشار دستگاه از جمله ویژگی های کاربردی دستگاه کارواش صنعتی می باشد که امکان انتخاب فشار کاری مناسب با نوع آلاینده ها و جنس سطوح را برای کاربر فراهم نموده و از این رو انجام انواع عملیات های نظافتی را برای کاربر فراهم می آورد . کارواش ها می توانند هم به صورت ثابت و هم به صورت سیار باشند. به منظور جابجایی و حمل و نقل راحت تر محصول، دستگاه های نوع سیار دارای چرخ های روان و راحت می باشند.

از دیگر ویژگی های ایده آل در یک دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی می توان به سیستم های محافظ به منظور افزایش عمر مفید دستگاه و حفاظت از پمپ آن اشاره نمود. از جمله سیستم های محافظی که در دستگاه های واترجت استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سیستم قطع کن خودکار

سیستم خاموش کن خودکار

تانکر ذخیره

واترجت صنعتی hds کرشر

لزوم استفاده از مواد شوینده در واترجت؟

از ویژگی های محصولات واترجت دارا بودن مخزنی مخصوص به منظور مواد شوینده است. نظافت در این روش بدون استفاده از مواد شوینده نیز به خوبی صورت می گیرد؛ این در حالی است که استفاده از مواد شوینده در واتر جت ها به منظور شستشو و نظافت بهتر میسر می باشد و نیاز صد در صدی به مواد شوینده ندارند.

مواد شوینده به دو صورت قابل ترکیب شدن با آب و تزریق در حین پاشش آب می باشند. اضافه شدن مواد شوینده یا قبل از پمپ صورت می گیرد و با آب به صورت ترکیبی با فشار بالا از پمپ خارج می شوند یا بعد از پمپ با آب ترکیب می شوند و بر روی سطوح پاشش می شوند.

اگر مواد شوینده قبل از پمپ با آب ترکیب شوند، قطعا پمپ دارای طول عمر کمتری نسبت به کارکرد تنها با آب می باشد. ضمن آنکه از هر نوع مواد شوینده ای نیز نمی توان استفاده نمود چرا که باعث صدمه زدن به پمپ دستگاه می شود.

نکته قابل توجه در مورد کارواش های صنعتی این است که شما بعد از خرید دستگاه کارواش صنعتی فقط در صورت لزوم و صلاحدید خود هزینه صرف مواد شوینده میکنید و در صورتی که تمایل یا نیازی به استفاده از مواد شیمیایی ندارید، می توانید به محصول اعتماد کرده و فرایند شستشو را بدون استفاده مواد شوینده شیمیایی ادامه دهید.

اگر بخواهیم گذری کوتاه داشته باشیم به اجزای اصلی تشکیل دهنده محصولات کارواش صنعتی می توان موارد زیر را نام برد:

۱- پمپ

۲- فیلتر آب ورودی

۳- موتور

۴- نازل

۵- شلنگ فشار قوی

۶- لانس و تفنگی

واترجت پارکینگ

مزایای استفاده از دستگاه کارواش صنعتی

استفاده از تجهیزات نظافتی مزایای بسیار زیادی دارد. با توجه به کاربرد انواع محصولات شوینده پرفشار و ملزومات نظافتی، می توان بهترین نوع دستگاه کارواش صنعتی را برای شستشوی سطوح مدنظر انتخاب نمود. با بهره گیری از محصولات کارواش مزایای بسیاری حاصل می گردد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

– سازگاری کارواش صنعتی با محیط زیست به دلیل انجام شستشو با مقدار کم آب و مواد شوینده

– قدرت فوق العاده واترجت و ارائه شستشو با کیفیت بسیار بالا

– قیمت دستگاه کارواش صنعتی بسیار مناسب می باشد

– امکان تنظیم فشار و عدم آسیب به موارد تحت شستشو

– افزایش سرعت عملیات شستشو

– کاهش نیاز به تعداد زیاد نیروی انسانی و افزایش بهره و بازده اقتصادی

 

شرکت کارن تجارت به عنوان نماینده رسمی کرشر آلمان، فروش دستگاه های کارواش صنعتی را بر عهده دارد. تمامی محصولات دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انوع محصولات کمپانی Kärcher آلمان با شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان به منظور راهنمایی و مشاوره درباره انواع محصولات صحبت نمایید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید